Archief - ZOMERIRL! ;) jaja

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ripz

Legacy Member
kleine correctie, ik ben tot 28ste ausgustus weg, dusja 30ste ofzo? :]

btw voddeman je tuin lijkt me vrij geschikt nochtans :]

Pestilence_007

Legacy Member
zouden de mensen die een eventuele plaats hebben/kennen een mail kunnen sturen of het eventueel! daar door zou mogen gaan (moet persé ni) maar kzout willen weten voor men nieuw mailke waarin ook de datum besproken zal worden...

als er nog mensen meewillen en plaats hebben/kennen.. let me know

ps: anders gaan we op een camping moeten kruipen en da zal dan wel kosten en voor de mensen die hunnen tuin of wa ook willen lenen: we zijn deftige mensen (allemaal 18+ normaal) en we zullen helpen opzetten en afbreken (ik althans want ik zen goe opgevoed :p)

danku :)

:x

Sacristar

Legacy Member
Ik wil mijn tuin wel ter beschikking stellen maar of het zo interessant is weet ik niet:

Lubbeek --> dno wat de busregeling moet voorstellen in de vakantie (laat staan in't weekend) maar meer als 1 per half uur gaat er niet naar Leuven rijden.

Tuin is niet bepaald een schoon aanzicht. 1 grote rommelhoop, net als binnen in't huis :D buiten dat het gras wordt wel afgereden en er is een zitput maar da's ook al. Vooral voor de zatladders is het een ware deathtrap.


Langs de andere kant is ma 't grootste deel van augaustus wel weg en zijn de buren hier echt wel tollerant.


'k weet da'k niet tot de "harde kern" ( :ironic: ) behoor wat minder aktief ben hier so consider this a last resort sollution :niceone:

Pestilence_007

Legacy Member
kristos zoude u email is kunnen geven of PM'en ?

krijgde ook een mailke

GoUdVisKe

Legacy Member
juist nog ne reply op de mail van pesti

als't echt zou moeten en der moet savonds nog iemand naar huis die nieme thuis geraakt anders, ik ben bob en ik blijf bob :p

ps: do NOT puke :p

Pestilence_007

Legacy Member
oki ik zen terug van france! *iedereen juichen voor mij :p*

zoals ge in de mail gelezen hebt staat plaats en datum nog ni 100% vast.. gelieve me hierover nog ietske te zenden of diene datum wel past want als het den 29e voor de minsten past dan wordt het den 31e eh :)

en gelieve ook de mensen die een plaats kenden/voorzien me nog ietske zouden willen sturen of da geen problemen geeft (een kleine vergoeding voor de diensten zulde wel ontvangen (m.a.w. voor uw ouders dus :) )
En ook wa er zowa ni mag en wa wel (of we kunnen blijven slapen in tenten,tot wa uur we 'lawaai" mogen maken van de ouders en dergelijke...

DANKU :)

kzien der eigenlijk wel naar uit :D

NemesisBE

Legacy Member
hm 31 zou mss nog gaan voor mij(hangt ervanaf wanneer ik den 30sten aankom)

Pestilence_007

Legacy Member
kem nieuwe mail gestuurd
stuur hem terug met den datum da'k is kan regelen want op vorige mail geen replies gehad dusja zattik vast

als ge ni kunt stuur da dat dan ook :)

Struber

Legacy Member
khem wel intresse in kome, echter kunde da liefst in de week doen want ik zit dus me weekendwerk van vrijdag tot zondag he.
alleja, kzeg et mor he :)

ripz

Legacy Member
de 29ste kan mss, de 31ste al zeker nie want kmoe den 1ste om 7.30 beginne werke :]

Sacristar

Legacy Member
is da nog altijd ni geregeld? tamme mensen :D

'k dacht trouwens da mijn e-mail publiek stond in mijn profile maar bon:

[email protected] (yes it is a genuine e-mail address and yes, it's mine :p)


*edit* bijna vergete:

/juicht voor Pesti

:D

Pestilence_007

Legacy Member
kristos als ge zou willen antwoorden op uwe mail aub? :) redelijk dringend

ik wil echt nog ietske doen maar de lokatie ligt nog nieens vast door amper respons hierop of anders gaan we ergens tesamen gaan eten ofzo :)

nuja kristos laat ietske weten en anders ist in september tussen 5-9sept want dan zijn ouders ni thuis maar dan wel in de week want weekend is reserved (met vriendin zennik dan weg)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan