Archief - ZOMERIRL! ;) jaja

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GoUdVisKe

Legacy Member
NOG iets :p
als't slecht weer is, en da zal't wel zijn,

is er daar een tent ? brengt iemand da mee ?
of ???

is er daar ne BBQ ? da we tenminste 't vlees kunne maken :p
en dan ook houtskool voor de BBQ e

Pestilence_007

Legacy Member
ze roepen droog weer af :p mor tzal wel friskes zijn :D

kristos zoude kunnen zeggen welke bus de mensen kunnen pakken van het station en waar ze ongeveer moeten afstappen? :) of als er mensen (vis?) mensen wilt gaan oppikken aant station.. gaat ook :p

Sacristar

Legacy Member
Da's de 16 vanuit Leuven maar die rijdt afaik zondag ni dus moesten de gasten die met den trein of zo komen een beken kunnen mikken om samen aan te komen in Leuven dat de automobilisten ni te veel op en af moeten dan zou dat ideaal zijn.


ah en er is ne carport, ma wou al lang da'k die is afspande met van die zeilen (dumb idea if you ask me ma bon :p) dus in geval van slecht weer valt er nog wel te barbecuen. Ons ma gaat bij mijn tante eten ma als't slecht weer is zal ek die proberen wa vroeger buiten te krijgen :)

GoUdVisKe

Legacy Member
wie komt er allemaal me de auto ?

want mijne auto zit al goe vol :p
pesti lacri vodde en tib en ik dan nog :-)
't is ma een 206ke ze :p gene stationwagen, ok ja k wil kik nog wel is terug naar station maar geen 10 keer e :-)

ebt gij geen auto kristos ? anders spreekt iedereen af aan station leuven, en kunne we van daar me 2 of 3 auto's naar bij u rijde, en gij kent de weg dan ook e :p

maar 't zou vooral ook helpen moesten we weten wie der nu allemaal komt, zoda we kunnen zien hoeveel mensen voor vervoer enzo ? is da lijst hier in't begin van thread nog juist ? ik veronderstel van niet ??

Pestilence_007

Legacy Member
pest
vis
lacri
vodde
tib
kristos

om te beginnen al :)

dunno de rest.. da ze hun mails is lezen eh :p

GoUdVisKe

Legacy Member
zou da gaan rond 2u ergens in leuven (station ofzo)? allez mag iets later zijn voor mij ook, ge ziet maar...

maar als der geen bussen rijden lijkt het mij gemakkelijker om daar af te spreken en dan iedereen in 1x naar de juiste bestemming te brengen zonder 10x verkeerd te rijde.

als da goe is voor u natuurlijk e :-)

btw pesti: tib is nog nie zeker :p

Pestilence_007

Legacy Member
pakt 3u zoals ik in mail heb gezegd eh :)

hoop alleen da er nog volk reageert
ik ben nu weg
tot morgenvroeg :)

GoUdVisKe

Legacy Member
wel da is het dus NIET :p
u only need to play D2 :p


btx kristos gij ebt toch ne BBQ en houtskool e ? :p

Pestilence_007

Legacy Member
ahja Kristos zou'k uwe gsm nummer mogen? :)

mijne is 0486/23.76.16

GoUdVisKe

Legacy Member
go get it girl :p
en dan is er nog alijd probleem van de sla & sauzen
als kristos daar ook zou kunne omgaan, anders iemand anders..

k stel voor da iedereen een 5 euro betaald ofzo, voor sla & sauzen, te zien me hoeveel we zijn

ma als ge pakt vo 25 euro sla & andere dinge gaat hale da ge toch al veel ebt

houtskool kost zulle we ook wel verdelen


als ge anders winkel weet da op zondag namiddag op en is wil ik gerust me iemand daar om gaan ze ma kweenie of er zo winkels zijn :p

Sacristar

Legacy Member
't was ma als grapke bedoelt ma 'k ben net gaan zien en we hebben inderdaad niet zo veel houtskool meer over :crazy:

Ma ik ga moeten gaan weten wat ik nu moet meebrengen van vlees en groentjes en sauzen (mayo, curry ketchup is er wel) en voor hoeveel man hé

G03tsy

Legacy Member
ik ga wel ni mee mor voor kristos te helpen leide ik dit er vanaf:
iedereen neemt zen eige vlees mee
houtskool kosten worden gedeelt
salaad kosten worden ook gedeelt (imo als gelle voor een man of 8 gaat bbq'en: 1-2 krop sla,8 tomaatjes,12tal eieren,1-2 komkomers,radijzen(indien ze da lusten))
en sauzen : mayo,ketchup,bbq-saus(van elks ne pot) (ik regel soms wel es ne bbq tis dermee dak da goe kan inschatten))

GoUdVisKe

Legacy Member
samurai !!! :p

moet ik nog iet gaan halen ?
anders laat ge mij weten VOOR 19u, dan kan ik nog snel naar de delh...

Sacristar

Legacy Member
chips, crackers, nuts a volanté
2 croppen sla
3 porties kers tomaatjes
2 bakken stella :p + wat we nog staan hebben
1 bakske mayo aardappel mix
andalouse, cocktail, américain, mammoet mayo hot tomato en curry ketchup (dajjum geen samurai :| ik vergeet ook altijd iet hé)

2 zakken houtskool (maybe overkill maar 1 zakske leek mij wat te weinig :unsure: )

vlees noch vis (gingde gelle meebrengen hé ;))

GoUdVisKe

Legacy Member
ge ebt toch vlees vo uzelf mee he kristos ? :p
anders gade honger ebbe :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan