Archief - ZOMERIRL! ;) jaja

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pestilence_007

Legacy Member
oke tlijkt in orde te komen mor we zijn ni met zoveel volk :)
mor een 8 man zou al mooi zijn :)
tzal gezellig worden

ik gaan morgenvroeg men vlees hopelijk halen anders ga'k verhongeren :p

en samurai zallik wel meepakken..eveneens boombox

WoDkA

Legacy Member
Kristos,

ik en Lacrima hebbe onze laatste trein om 23u,
we mogen die zeker ni missen ! ( anders moete we Goudvis betale om nor huis te voeren :p )
dus calculeer da wa in in BBQ é :) daarmee bedoel ik, ni om 22u hem pas aansteken ofzo e ..

we kome om 15u aan in Leuven, en dan zal Viske ons voere tot bij jou Kris, dus verwacht ons rond 15u30 of zo ten laatste

van drank neem ik wel geen liters mee, aangezien je nog bakke hebt staan :) hooguit paar flesjes/blikjes ..
vlees hebbe wij allemaal wel mee uiteraard ..

GoUdVisKe

Legacy Member
kristos komt ook na leuven me auto
dan volg ik hem gewoon e :-)

15u station leuven

Sacristar

Legacy Member
Ik gaan vanavond ni meer weg

*geeuw*

me be sleepy, 'k hem het gistere een beke te lang getrokken :)


Cava, 'k zal wel zien da'k tegen 15u aan't station sta met mijn botsottoke :D

en dat ge weer terug zijt voor 23 u ook


'k was wel niet van zin om om 23u te eten zu :eek:

2de avondmaal is pas na 1u :p

Pestilence_007

Legacy Member
voor de mensen die nog zouden willen afkomen.. neem train naar leuven en bel mij (0486/23.76.16) en dan worde opgehaald aan het station...

stuur wel eerder een smske ofzo da we mss meerdere mensen in 1ne keer kunnen meenemen :)

we blijven hoogstwss NIET overnachten dus we gaan alleen rond een uur of 22u-23u naar 'huis' (zoekt wel zelf uw uren op van uwe trein aub :p)

Pestilence_007

Legacy Member
IRL was gezellig.. lekker BBQ :)
zitten schotten en al

voor herhaling vatbaar mor dan met meer volk zekers?

pics volgen :)

WoDkA

Legacy Member
jezus marie jozef, wat een avontuur .. ik ben nu pas thuis ..
onderweg van station nor huis zelfs nog in regenbui gezeten :(

[MNEU]Poncho

Legacy Member
Hehehe, had ander verplichtingen, maar dat had ik al laten weten e.
Heb gewoon een vrij druk leven momenteel, mo die pics willek wel eens zien!!!

LacrimA

Legacy Member
Twas idd wel fun :p

Vodde oe ist mee u schenen? :p

Mijne knie enkel lichtjes naar de kloten :)

Dikke fun dus :x

btw, vis, what happened to b&j???

goeroezeboe

Legacy Member
kon er weeral niet bij zijn, organiseren ze dat natuurlijk weer paar dagen te vroeg zeker :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan