Archief - ZOMERIRL! ;) jaja

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pit24

Legacy Member
[MNEU]Jon@si$ zei:
laatste 4 dagen van men leven wil ik wel anders doorbrengen :lol:

maar eu serieus zal wel zien waar en welke datum het is ;)

you spelling correcting basterd :(

jullie :p

NA (of gewoon 2laatste weken kan ik ook, en alle weekenden in Augustus, liefst ni op pukkelpop...maar kweet nog ni of ik ga

pit24

Legacy Member
Lord Roel zei:
I still sense a mistake in this word...

Ik dacht steeds dat de 7de maand JULI genoemd werd :D

....het was een mopje hoor :p

voor één keertje^^

voor mij is het trouwens eender waar, maar liefst ni in west vlaanderen

Pestilence_007

Legacy Member
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNN


*BUMP*

/bumposaurus was here ;)


anyways tzal precies augustus worden.. zeg me de datum en dergelijke!

kstuur normaal nog ne mail rond naar de 'kern' mor kgaan da prolly vergeten (tbetreft ne BBQ :D)

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Pestilence_007 zei:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNN


*BUMP*

/bumposaurus was here ;)


anyways tzal precies augustus worden.. zeg me de datum en dergelijke!

kstuur normaal nog ne mail rond naar de 'kern' mor kgaan da prolly vergeten (tbetreft ne BBQ :D)


ja gvd mail of "sjoe-off"!!

WoDkA

Legacy Member
*de kern wacht ongeduldig*

btw ni 1-2-3 augustus, dan met het vrouw'ke nor Eurodisney :woohoo:

ripz

Legacy Member
uhu niet 1 tot 10 augustus en 18 tot 25 augustus :]

snappie snappie dahmer?

Sacristar

Legacy Member
phatjah zei:
kom dan naar Lokeren, Lokerse Feesten dan ( www.lokersefeesten.be ) en daar dan gewoon een irl zuippartij organiseren ? :D
U meent dat er een verschil is tussen een "irl" en een "irl zuippartij"?


BTW: Eurodisney sux !!
De meeste attrakties zijn voor kinnekes, er zijn er maar 5 of zo voor de grote kindjes en daar staan wachtrijen die gemakkelijk oplopen tot 1uur of meer (my advice: gebruik die tickets die u voorrang geven op een bepaald tijdstip), ik heb van de ganse dag dat ik daar was maar 1 keer een "real live mickey" gezien en die had meer weg van Bilbo the hillbilly hobo dan van mouse, de vuilbakken puilen uit en last but not least; 't stinkt daar naar vanalles en nog wat maar voornamelijk naar kots, vooral in die star wars attraktie
whaaaaat?!? watcha lookin' at me for? :unsure:


Ma bon, 'k wil uw pret niet bederven, geniet er van :D

WoDkA

Legacy Member
kristos zei:
BTW: Eurodisney sux !!
De meeste attrakties zijn voor kinnekes, er zijn er maar 5 of zo voor de grote kindjes en daar staan wachtrijen die gemakkelijk oplopen tot 1uur of meer (my advice: gebruik die tickets die u voorrang geven op een bepaald tijdstip), ik heb van de ganse dag dat ik daar was maar 1 keer een "real live mickey" gezien en die had meer weg van Bilbo the hillbilly hobo dan van mouse, de vuilbakken puilen uit en last but not least; 't stinkt daar naar vanalles en nog wat maar voornamelijk naar kots, vooral in die star wars attraktie
whaaaaat?!? watcha lookin' at me for? :unsure:


Ma bon, 'k wil uw pret niet bederven, geniet er van :D

ik ben er al 5x geweest, en ik heb nog nooit echt last gehad met lange wachtrijen, behalve toen Space Mountain net open was, en de laatste x bij die Indiana Jones mijnkarretjesgeval ..
en nog amuseer ik me daar altijd rot ze :) het is ook méga leuke scenery vin ik, dus das ni erg als we ni alle attracties kunne doen ..

wou eigenlijk ook wel nog es naar die Wild West Show, ma lief heeft astma :\


de Lokerse Feesten lijkt wel es leuk :D
ik ga ook wel nog naar Marktrock maar da is ni optimaal om ne iRL aan te koppelen eigenlijk ..

NemesisBE

Legacy Member
ohohoho de wild west show, zo zalig, khad toen ne groene hoed :D
en kwas ook eens ne keer in disneyland, kwas aan't aanschuiven voor de spacemountain en ineens lap voor ons, em sta stil, de mensen komen eruit, der komt ook een madam redelijk traag uit en ineens schiet die terug nr achter :eek:
die madam zat daar nog me 1 been in dusja, gegil enzo :)
de 2 dagen derna is em dichtgebleven, geen spacemountain voor mij dus :(

en ik heb een free duoticket voor marktrock :D

T_N_T

Legacy Member
Disney ownt
spacemountain is de max
mor die achtbaan in the movies is nog leuker^^
kamuzeer me daar altijd massa's .Mjah mss zin er soms wel es lange wachtijden mor so what ge zij mee vrienden (lief):p ,ge kunt je daarmee ook wel amuzeren ze terwijl je wacht:) .Kwil nog es gaan:p.

pit24

Legacy Member
alst in Augustus is liefst in weekend, en niet op pukkelpop (tenzij IRL op pukkel)

das eigenlijk, zowat iedereen zit daar :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan