Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kowlier

Legacy Member
denk het niet. naar mijn weten zijn er maar weinig online shops die zo werken. but then again, no one ever died of trying :p
net even een half uurtje alliance warband gedaan, en man man, it felt like coming home :love:
nu nog mijn user interface terug in orde krijgen, mijn skillbar uit het hoofd leren, en gaan met die banaan :D

DoomSayerSantos

Legacy Member
Sprantix zei:
Zo leuk om te zien dat het wel weer wat mensen bevalt :) Over die site DoomSayer, kan je daar ook betalen via een online overschrijving? Lijkt me heel intressant, gewoon de helft van een kaartje in Gamemania!
Zou er niet op hopen die mannen zitten ergens in China ofzo.
Maar ik wil het anders wel voor je regelen mocht je geen paypal hebben.

greg89

Legacy Member
Mwah paypal is ook geen probleem, gewoon daar naar overschrijven eerst & dan zo die code kopen :) Toch bedankt!

Hehe Kowlier, feels good to be back? :p
Waarschijnlijk zit iedereen hier Norn/Azgal? heb een 37 BW op azgal maar speel er niet meer op, destro gerolled op norn nu sinds mijn resub & enorm veel plezier als shaman!

Ook nog een Chosen gerolled, al die characters weer dat ik wil spelen :drool: ..

Archangelus

Legacy Member
ich15 zei:
Gistere Kadrin Valley 5 keer laten crashen op KA. Laatste verdediging voor een Altdorf defense. Volgens mij zat iedereen in T4 in die zone >.<

Ja, das weer zo'n gevolg van Mythic hun goed doordachte plannen voor forten: iedereen propt zijn wb's nu in de laatste keeps voor de stad ipv in de forten, maar die forten waren daar wel op voorzien. :D

Jeroen_HD

Legacy Member
Archangelus zei:
Ja, das weer zo'n gevolg van Mythic hun goed doordachte plannen voor forten: iedereen propt zijn wb's nu in de laatste keeps voor de stad ipv in de forten, maar die forten waren daar wel op voorzien. :D

Idd :p We stonden daar met ENORM veel Order voor een keep om over te nemen. De eerste doors waren down. ENORM veel destro staat die die gang om ons tegen te houden. En toen kreeg ik een DC.

Terug inloggen en we zaten in Praag :p

Kowlier

Legacy Member
eerlijk, de game is veel verbeterd. vandaag ook mee gezergd, en de lag is substantieel minder. no more slideshow :D

jer0nim07

Legacy Member
DAMN YOU ALL !!!


nu krijg ik ook zin om terug te spelen :p


heb nog maar 2 x gespeeld (eerste 2 maanden, redelijk kort na release) en dan ongeveer 5tal maanden geleden ook 2 maanden gespeeld...

telkens als ik stopte kwam dat niet doordat ik het beu was maar omdat ik om een of andere reden weer terug naar WoW ging (meestal grote patch of changes fzo)

maar nu kriebelt het toch om terug warhammer te gaan spelen (WoW speel ik alweer ff niet meer), heb bij warhammer een veel ontspannender gevoel, daar kan ik gewoon levelen op men gemak etc. bij WoW krijg ik altijd het gevoel dat levelen een lastige taak is die je zo snel mogelijk moet uitvoeren om 80 te worden...

maar soit :p

Trobresk

Legacy Member
Idd dat gevoel heb ik ook.
Je hebt gewoon niet door dat je hier aan het levelen bent
aangezien je geen saaie quests enzo moet doen.

The_Floyd

Legacy Member
Archangelus zei:
Denk het niet, trial is normaal gezien een nieuwe trial account.

Ik ontvang zelf zowel de US als EU newsletter en EU krijgt weer minder, as usual: in de US is er een re-enlistment campaign (oude accounts kunnen ffkes weer geactiveerd worden, soort van trial) en een recruit-a-friend systeem. EU-spelers kunnen op hun kin kloppen :(

1.3.2 heeft trouwens een hoop performance en CC veranderingen naar het schijnt. En fortresses zijn eruit, zodat city sieges nu nog vaker voorkomen :/

europa heeft dat ook al gehad, een paar maand geleden.
Maat van mij kon ook voor 10 dagen gratis verder spelen, ik had natuurlijk dieje newsletter weer weggesmeten ><

greg89

Legacy Member
metalleke zei:
Iemand hier die op win 7 (64bit) speelt?

Ik blijf nog bij Vista, heb al mindere dingen gehoord rond de performance van WAR momenteel op 7 (32bit meest probs though)

metalleke

Legacy Member
Sprantix zei:
Ik blijf nog bij Vista, heb al mindere dingen gehoord rond de performance van WAR momenteel op 7 (32bit meest probs though)

Mmm ga wha es checken ivm win 7, mss toch maar wachten om mijn game pc up te graden.

Kowlier

Legacy Member
The_Floyd zei:
europa heeft dat ook al gehad, een paar maand geleden.
Maat van mij kon ook voor 10 dagen gratis verder spelen, ik had natuurlijk dieje newsletter weer weggesmeten ><

idd, wij hebben dat ook gehad. sommigen toch... om een of andere reden stackten die 10 dagen niet met een nog runnende sub, en hebben trouwe spelers geen 10 dagen gratis gekregen.

tRcd

Legacy Member
metalleke zei:
Mmm ga wha es checken ivm win 7, mss toch maar wachten om mijn game pc up te graden.

Yo dude :p
Speelde nog op K8P? ;p

Is er al iets veranderd aan het spel of nog altijd mindless zergen van keeps in T4 voor RP internet-penis?

s00ky s00ky

Legacy Member
Ah ik heb ook mijne account terug gestart na 1 jaar :)

Speel op Azgal met nieuwe char Knight of the blazing sun.

Heb ook een hele pak Destro op Norn 32 witch elf van vroeger nog 20+ sorc enz


waar speel jij kowlier?

greg89

Legacy Member
tRcd zei:
Yo dude :p
Speelde nog op K8P? ;p

Is er al iets veranderd aan het spel of nog altijd mindless zergen van keeps in T4 voor RP internet-penis?

K8P is redelijk dood nu, Karak-Azgal & Norn zijn de 2 enige servers met deftige population.

Archangelus

Legacy Member
tRcd zei:
Yo dude :p
Speelde nog op K8P? ;p

Is er al iets veranderd aan het spel of nog altijd mindless zergen van keeps in T4 voor RP internet-penis?

KEP is gemerged met Norn.
Er zijn nog 3 servers over: Norn, Azgal en Eltharion.

Kowlier

Legacy Member
ik zit op norn. kweet zelf de naam niet meer van de server waar ik op begonnen was :p die is na 6 maand gemerged met norn.

?therapy?

Legacy Member
Hoe groot zouden de patches zijn vanaf retail? Heb eigenlijk wel zin om het nog eens te testen. :p
Ik geraak trouwens niet meer op mijn account? Hij vindt geen enkel e-mailadres van mij terug
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan