Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s00ky s00ky

Legacy Member
?therapy? zei:
Hoe groot zouden de patches zijn vanaf retail? Heb eigenlijk wel zin om het nog eens te testen. :p
Ik geraak trouwens niet meer op mijn account? Hij vindt geen enkel e-mailadres van mij terug

Ik heb toch een uur of 3 moeten downloaden voor de patches.
Tging nogal aan de trage kant en de patch is ong 2.5GB

Voor je account kijk eens of je je account naam ingeeft zonder hoofdletter
ik geraakte er eerst ook niet meer op maar blijkbaar maakt het verchil als je bvb Sooky zou zetten in plaats van sooky :D

Enjoy!

?therapy?

Legacy Member
Ik zat blijkbaar op de Amerikaanse site :doh: Zo'n fout :D
Ja, ben net begonnen met patchen, 2778mb :)

PC maar een nachtje laten draaien dan

Kowlier

Legacy Member
bij mij heeft de reinstall van warhammer + patches zon 3u geduurd :p toch een filmpje gekeken tussendoor.
mijn ironbreaker 2h dps gemaakt, en jaman :p everytime i swing my axe, a poor destro player dies :rofl:

?therapy?

Legacy Member
Installeren, zo'n uurtje
Patchen ook een uurtje :)

Mjah, tzal voor overmorgen worden. :p Straks naar walibi en morgen werken :(

s00ky s00ky

Legacy Member
Speel voor de moment met Order op Azgal en met destro op Norn

Heb ook nog 2 order van vroeger op eltharion

Kowlier

Legacy Member
thats right :p
dat was pas een zalige server. die coordinatie en samenwerkingsdrang zie ik nergens meer :cry:

DoomSayerSantos

Legacy Member
Red Guard hangt als guild anders goed aan elkaar op norm.
Nuja tzijn ook alleen maar bomb squads die bij hun de klok slaat.

Kowlier

Legacy Member
ben niet bekend met die guild. ze komen van 8peaks dachtek, dus dat zegt genoeg. ze hebben eergisteren de king in ic neergelegd, om 4u30 smorgens... en ze zijn ook de enige guild die personen met full warlord hebben.

metalleke

Legacy Member
Alarm clock raids woot :o
Wist niet dat red guard nog speelt, was/is best wel goeie guild.

greg89

Legacy Member
s00ky s00ky zei:
Speel voor de moment met Order op Azgal en met destro op Norn

Heb ook nog 2 order van vroeger op eltharion

Zelfde hier :) lvl 37 Bright Wizard op Azgal, lvl 20 Shaman & lvl 7 Chosen op Norn..

Net Windows 7 64bit geinstalled, hopelijk draait WAR evengoed als op Vista 32bit .. Al wat problemen gehoord, hopelijk blijf ik ervan gespaard.

Cirenras

Legacy Member
ik speel op karak norn
heb een lvl 40 sorcerer destru op die server.
vandaag van karak 8 peaks naar karak norn getransferd dus als iemand zin heeft om is samen te spelen ofzo voeg mij dan ma toe.
ingame naam is Cirenras.
voeg me ook toe op xfire: makke07

s00ky s00ky

Legacy Member
Sprantix zei:
Zelfde hier :) lvl 37 Bright Wizard op Azgal, lvl 20 Shaman & lvl 7 Chosen op Norn..

Net Windows 7 64bit geinstalled, hopelijk draait WAR evengoed als op Vista 32bit .. Al wat problemen gehoord, hopelijk blijf ik ervan gespaard.

Hmm ik draai momenteel ook vista 32 bit home premuim
En ik heb nu beide Windows 7 liggen 32bit ultimate en 64 bit ultimate

Ik ben van plan om mijne pc volledig clean te installen met 64 BIT W7 maar wat moet ik dan zo allemaal een backup van maken?
Moederbord drivers?

Kriminal

Legacy Member
Ben bezig aan het patchen tijd voor nen comeback kmis de pvp :)

Als iemand nen zealot tegenkomt rr80 met naam Darrak en sorc Ashyra kunde mij eens zeggen waar die nu spelen? :) Zaten vroeger op 8peaks maar rara waar zijn die nu :)

greg89

Legacy Member
s00ky s00ky zei:
Hmm ik draai momenteel ook vista 32 bit home premuim
En ik heb nu beide Windows 7 liggen 32bit ultimate en 64 bit ultimate

Ik ben van plan om mijne pc volledig clean te installen met 64 BIT W7 maar wat moet ik dan zo allemaal een backup van maken?
Moederbord drivers?

Windows 7 installeerde bij mij alle drivers automatisch <3

Kowlier

Legacy Member
Cirenras zei:
ik speel op karak norn
heb een lvl 40 sorcerer destru op die server.
vandaag van karak 8 peaks naar karak norn getransferd dus als iemand zin heeft om is samen te spelen ofzo voeg mij dan ma toe.
ingame naam is Cirenras.
voeg me ook toe op xfire: makke07

ik zal u met plezier de kop inslaan :D

Archangelus

Legacy Member
DJ Kriminal zei:
Ben bezig aan het patchen tijd voor nen comeback kmis de pvp :)

Als iemand nen zealot tegenkomt rr80 met naam Darrak en sorc Ashyra kunde mij eens zeggen waar die nu spelen? :) Zaten vroeger op 8peaks maar rara waar zijn die nu :)

Als ze nog spelen zitten ze waarschijnlijk op Norn, dat is de enige server waar KEP mensen ooit naar konden transferen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan