Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kowlier

Legacy Member
gisteren op norn huge alliance event om IC te pushen en de king neer te halen. wat bleek, alle instances in stage 2werkten niet omdat de lockout timers niet werkten of op iedereen werden overgedragen. dus dan zit je plots met 6 alliance wb's, die niet kunnen doen waarvoor ze gekomen zijn...
goed dat ik gepast heb en ben gaan slapen :p

?therapy?

Legacy Member
lol, ge gaat nu eindeloos de trial kunnen spelen...
is nog wel goed imo. Kannek eerst alle classes es goed testen :p

Kowlier

Legacy Member
lol, tier 1 gaat een hell worden. stel u voor, full warband met lvl 11 chars, fully equiped :p

CosMiced

Legacy Member
Ben ook Warhammer weer aan het installen :D
^^ Eens me lvl25 char levelen ^^

Kowlier

Legacy Member
zeker doen. ik amuseer mij zot. performance fel verbeterd, en lotsa killing blows :p
gisteren zerg vs zerg, straight from eataine to ic :p best geinig om de server terug te doen crashen tijdens een keep siege.

Archangelus

Legacy Member
God wat is war-europe een verschrikkelijke site! En op smalband is het nog een stuk erger...

Ik heb net ff gecheckt en mijn chars staan nog altijd op KEP (account is inactief). Zijt ge zeker dat ge ze zelf niet verplaatst hebt?
Ik meen me te herinneren dat gij hier ergens gezegd hebt dat ge ze naar Eltharion ging verzetten of had verzet?

metalleke

Legacy Member
Archangelus zei:
God wat is war-europe een verschrikkelijke site! En op smalband is het nog een stuk erger...

Ik heb net ff gecheckt en mijn chars staan nog altijd op KEP (account is inactief). Zijt ge zeker dat ge ze zelf niet verplaatst hebt?
Ik meen me te herinneren dat gij hier ergens gezegd hebt dat ge ze naar Eltharion ging verzetten of had verzet?

Me alt hebbek zelf verplaatst naar eltharion.
Ofwel hebbek gemist :D
Dammed

Archangelus

Legacy Member
lol, het lijkt erop dat ge sowieso geen enkel probleem gaat hebben: Warhammer Online : Age of Reckoning

After consulting the players of Eltharion and following the ensuing discussion we have now concluded that we will grant free character transfers to other servers starting (Monday the 23rd of November), Eltharion players using the Character Transfer option in the "My Profile" section on our website will be able to transfer to:

Karak-Norn (EN Core)
Karak-Azgal (EN Core)
Carroburg (DE Core)
Drakenwald (DE Core)
Athel Loren (FR Core)

Kowlier

Legacy Member
ow, en wie waart gij? :p een van de gelukkigen die ik genadeloos in twee splijt met mijn bijl? god ik hoop dat je een shaman was :p

DoomSayerSantos

Legacy Member
Kweet just dat ge dien SC alvast niet gewonnen had ;)
Nick is Nosepillagha.

Kowlier

Legacy Member
laat mij raden, shaman of squigie? mja, solo slim werkt niet altijd :(

DoomSayerSantos

Legacy Member
Nope Choppa is mijn main.
Heb nog een R21 SH en R22 Sammy.
En idd solo sc's zijn niet altijd evident.
Zeker niet tegen order bombsquads.

Kowlier

Legacy Member
aah, choppa's :p i like even more. gief more renown!
welke guild zit je?

Kowlier

Legacy Member
aah, vop, spijtig dat die mannen weg zijn :( waren een van de betere destro guilds. we zouden es moeten duellen, ik en gij :p choppa's zijn meestal free renown voor mij :D je dropt toevallig al warlord crests? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan