Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Councy

Legacy Member
Hoe is het tegenwoordig gesteld met de Dokjes? Mis het spel wel een beetje :(

DoomSayerSantos

Legacy Member
Kowlier zei:
aah, vop, spijtig dat die mannen weg zijn :( waren een van de betere destro guilds. we zouden es moeten duellen, ik en gij :p choppa's zijn meestal free renown voor mij :D je dropt toevallig al warlord crests? :p
Nah RR50 en ik duel echt geen tanks.
Ik loop er meestal in een bocht rond :)

Kowlier

Legacy Member
diknmuis zei:
kheb al 2 trail acc's gemaakt maar krijg nooit die email

tsjah, de mails zijn idd wat vertraagd. ik had ook een gemaakt en ik heb toch 3u moeten w8en. en via hotmail heb ik hem zelfs nooit gekregen :rofl:

diknmuis

Legacy Member
Kowlier zei:
tsjah, de mails zijn idd wat vertraagd. ik had ook een gemaakt en ik heb toch 3u moeten w8en. en via hotmail heb ik hem zelfs nooit gekregen :rofl:
is via hotmail van mij, raar dat da niet werkt, mn (echte :D) acc is ook via hotmail en daar nooit probs mee gehad

Councy

Legacy Member
Kowlier zei:
dok's zijn nog altijd dok's :p annoying op dps healers. main target :evil:

kbedoel, doen ze deftige dmg of is het nog steeds zoals int begin een beetje healen en een beetje dps?

Kowlier

Legacy Member
dps dok's zijn niet te onderschatten. maar then again, wie wil nu een dps healer :p

Jeroen_HD

Legacy Member
doks zijn heel sterk. Zeker als hij groep een beetje in orde zit. Maar een deftige organised Order group/wb haalt al rap destro neer.

*Radiant Knights ftw :p*

Kowlier

Legacy Member
dok's laat ik meestal als laatse over. clothies zoals shammy's en zealots gaan veel sneller neer. en als die dok dan gaat rezzen is ie 3 seconden bezig met casten, genoeg tijd om wat extra gaatjes bij te porren :evil:

DoomSayerSantos

Legacy Member
ich15 zei:
doks zijn heel sterk. Zeker als hij groep een beetje in orde zit. Maar een deftige organised Order group/wb haalt al rap destro neer.

*Radiant Knights ftw :p*
Bombsquads zul je wel bedoelen ...

greg89

Legacy Member
Man man, uren fun gehad net op mijn Squigherder, van alle 3 t2 influence bars zijn ze allemaal halverwege, en ik was pas aangekomen in t2 :p. Veel activiteit, eens zien morgen met die Eltharion-transfers.

Kowlier

Legacy Member
welke server zit je? azgal neem ik aan? norn blijft gelukkig genoeg gespaard van veel transferverkeer blijkbaar. iets wat ik enkel kan toejuichen.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Joan Eltharion destro is bang van Norn's order.
Mythic had destro geen keuze mogen geven.
En alle destro naar Norm moeten transferen.

Kowlier

Legacy Member
goh nee, dat ging ook geen oplossing zijn. de reden dat destro wat low profile is nu, is omdat altdorf onspeelbaar is in stage 2. de subbosses in king instance zijn onverslaanbaar, terwijl de subbosses in IC gewoon te buggen zijn zonder problemen. eens dat gerepareerd is, zal order weer een hele tijd de underdog zijn :(

Jeroen_HD

Legacy Member
Your account *** has been warned for violating the following clause in our Code of Conduct:

Player may not use the WAR Services to;

1. Harass, threaten or embarrass another Player of the Services or to cause distress, unwanted attention or discomfort of such Player, or any other person or entity. GOA does not condone harassment in any form and may suspend or terminate the account of any Player who harasses others. Personal attacks, such as those based on a person's race, national origin, ethnicity, religion, gender, lifestyle choice, disablement or other such affiliation, are strictly prohibited.

4. Transmit any unlawful, harmful, threatening, abusive, obscene, vulgar, harassing, and defamatory, hateful, racially, ethnically or otherwise objectionable content.

Damn T3 rvr. Lastige mannekes.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan