greg89
Legacy Member
Kowlier zei:welke server zit je? azgal neem ik aan? norn blijft gelukkig genoeg gespaard van veel transferverkeer blijkbaar. iets wat ik enkel kan toejuichen.
Nee, ook Norn. Zat gisteren bij veel alts van Eltharion mensen die gingen transferren, nuja zal wel geen complete representatie zijn


daar gaat mijn plan om rr66 te zijn tegen 14 december...

