Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Socks

Legacy Member
Sprantix zei:
offgamers heeft al weer keys voor de client, nu nog de game gamecards .. (16.40 euro voor 60 dagen is gewoon <3)

Edit, Lotti, de Gamemania hier (Kortrijk) heeft nog gamecards, aan 29.99 though, maar als je echt snel 1 nodig hebt misschien eens de gamemania's afdruipen.

Ik ga hem al eentje verkopen voor een goeie prijs ;)

Booka Shade

Legacy Member
Jep, ik heb net die van Socks gekocht :), toch bedankt sprantix =)

Hoelang duurt het nu alweer voor ze uw gamecard activeren. En waar zou ik het beste met mijn Destr. opgaan, Norn of Azgal?

Booka Shade

Legacy Member
Gisteren dus voor de eerste keer terug gespeeld. Hoe overpopulated zijn die servers nu man :s

Laggy :/

noccy

Legacy Member
Hoe zit het met T2-3 op de EU-servers?
Een vriend en ik zijn samen aan de unlimited trial op US servers begonnen en zou het nog wel kopen. Maar buiten T1 die volloopt met trials is het zo verlaten als iets.
Zelfs T2 waar triallists nog toegang toe hebben is altijd leeg ,geen enkele PQ wordt gedaan, zone is volledig dood en verlaten. 'T schijnt is het zo tot aan T4 waar iedereen dan weer twinked rondloopt en een verse char nooit in parties geraakt wegens "stupid noob with bad gear".

Is dit beter op de EU servers..of zijn T2 en 3 daar ook verlaten?

Kowlier

Legacy Member
noccy zei:
Hoe zit het met T2-3 op de EU-servers?
Een vriend en ik zijn samen aan de unlimited trial op US servers begonnen en zou het nog wel kopen. Maar buiten T1 die volloopt met trials is het zo verlaten als iets.
Zelfs T2 waar triallists nog toegang toe hebben is altijd leeg ,geen enkele PQ wordt gedaan, zone is volledig dood en verlaten. 'T schijnt is het zo tot aan T4 waar iedereen dan weer twinked rondloopt en een verse char nooit in parties geraakt wegens "stupid noob with bad gear".

Is dit beter op de EU servers..of zijn T2 en 3 daar ook verlaten?

goh, WAR is een pvp game. die pq's waren een leuk extratje in het begin om wat goeie gear bijeen te sprokkelen, maar nu krijg je de beste gear van je tier via pvp, dus thats the place to go. als je WAR zou beginnen spelen met bedoeling tot pve plezier, blijf dan maar weg :p en over het party probleem in t4, zoek een goeie guild en dat vormt geen probleem :) wij runnen continu guild/alliance warbands, waarin niet gekeken wordt naar gear noch level. coordinatie is ook veel beter dan in puggie's. als je van plan bent te beginnen op karak-norn als order, kan ik je wel mijn guild aanbevelen. vriendelijke, hulpvaardige mensen :)

greg89

Legacy Member
T3 is wel ferm dood he op Norn :( Mijn Squigherder is nu 26 (Sprantix), maar renown pas 22 .. en normaal ben ik een PvP only speler. Nuja, ben mij aan't grinden naar 30-31; dan kan de leute weer beginnen :). Zie het ook niet zitten om weer t1-2 te doen met een alt, ik moet toch eens 1 char tot 40 krijgen in WAR :D

DoomSayerSantos

Legacy Member
Kowlier zei:
goh, WAR is een pvp game. die pq's waren een leuk extratje in het begin om wat goeie gear bijeen te sprokkelen, maar nu krijg je de beste gear van je tier via pvp, dus thats the place to go. als je WAR zou beginnen spelen met bedoeling tot pve plezier, blijf dan maar weg :p en over het party probleem in t4, zoek een goeie guild en dat vormt geen probleem :) wij runnen continu guild/alliance warbands, waarin niet gekeken wordt naar gear noch level. coordinatie is ook veel beter dan in puggie's. als je van plan bent te beginnen op karak-norn als order, kan ik je wel mijn guild aanbevelen. vriendelijke, hulpvaardige mensen :)
Hoe noemt de guild waar je in zit feitelijk ?

Squadra

Legacy Member
ik zoek een mmorpg, maar eentje waar ik niet zoveel tijd als in wow moet steken. ik speel sinds onlangs Runes of Magic, en vind dit een heel goed spel. Toch zoek ik nog iets beters. Ik hou vooral van gear verzamelen enzo... komt warhammer hiervoor in aanmerking? en ik zag net de prijzen op offgamers voor gamercards, is dit echt zo laag?

Jeroen_HD

Legacy Member
Gear verzamelen. Ja en nee. Verzamelen door Renown ranks te stijgen en rvr te doen. Zo krijg je de beste gear.

Booka Shade

Legacy Member
Zijn er hier mensen die een een guild zitten op Norn, destro?

greg89

Legacy Member
Hehe, degene waarin ik vertoef 'Gods of War' (Destro)

Level 28! nog 3 levels & ik kan gepwnd worden in t4 ^^

Councy

Legacy Member
Jongens, er is veel veranderd het afgelopen jaar.
Mijn full senti - conq engi doet gewoon geen dmg en kan niets incasseren. Mijn white lion met vergelijkbaar gear hetzelfde. Niets dmg en ik ga direct neer.

Chance dat ik nog een 40 dok en een 26 shaman heb. Pwnage ftw :)

Alleen jammer dat mijn order chars op norn staan en destro op dien andere staan. I want to change :(

Kowlier

Legacy Member
je kan ze veranderen met een wildcard. enja, engineer heeft een lichte debuff gehad, maar is wel nog goed. alsook white lion. pounce ftw :p altijd leuk om vluchters zo neer te halen.

Archangelus

Legacy Member
Councy zei:
Jongens, er is veel veranderd het afgelopen jaar.
Mijn full senti - conq engi doet gewoon geen dmg en kan niets incasseren. Mijn white lion met vergelijkbaar gear hetzelfde. Niets dmg en ik ga direct neer.

Chance dat ik nog een 40 dok en een 26 shaman heb. Pwnage ftw :)

Alleen jammer dat mijn order chars op norn staan en destro op dien andere staan. I want to change :(

BW, WP, Knight... Iets anders is de moeite niet meer :(

Ik speelde zelf een Magus, ge kunt u inbeelden hoe ongelooflijk slecht die nu zijn.

Kowlier

Legacy Member
heh, magus :D ik klaag nooit over mijn ironbreaker. meest balanced class so far.

greg89

Legacy Member
Op Norn hebben ze gisteren x6 onze King neergehaald, voor de 7de dag op een rij :p
Begint nu ook al in farmmode te raken op Azgal, wel jammer dat voor de Destruction de King-Instance WEL bugged is -_- .. Endgame trekt op niks atm, hopelijk brengen ze snel een patch ervoor.

Kowlier

Legacy Member
order instance is ook bugged hoor. en destro kan wel degelijk de king doen, het is al meermaals gedaan op andere servers. het probleem is dat destro op norn redelijk lui is. ze klagen dat ze geen mensen met wards online krijgen enzovoort. wij plannen zo'n dingen op voorand met iedereen in de alliance. en als we dan stage 2 geraken, dan hebben we 2 warbands met warded people klaar om binnen te gaan. moest destro zo voorzienig zijn zou het ook al veel helpen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan