greg89
Legacy Member
Mja natuurlijk dat het niet gewerkt heeft
Was wel leuk om even te doen, met 5-6 warbands aan dat kleine poortje staan..
Een goeie 15min van de 1hr timer gekregen though, dus het was het wel waard .. Eigenlijk niet want ze hebben IC erna nog gelocked.
Verdomme kan niet meer inloggen, gametime=finished. Zien in februari wel na de examens of er veel incentive is om weer te resubben.
Was wel leuk om even te doen, met 5-6 warbands aan dat kleine poortje staan..
Een goeie 15min van de 1hr timer gekregen though, dus het was het wel waard .. Eigenlijk niet want ze hebben IC erna nog gelocked.
Verdomme kan niet meer inloggen, gametime=finished. Zien in februari wel na de examens of er veel incentive is om weer te resubben.
ad:




