Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

greg89

Legacy Member
Mja natuurlijk dat het niet gewerkt heeft :)
Was wel leuk om even te doen, met 5-6 warbands aan dat kleine poortje staan..
Een goeie 15min van de 1hr timer gekregen though, dus het was het wel waard .. Eigenlijk niet want ze hebben IC erna nog gelocked.
Verdomme kan niet meer inloggen, gametime=finished. Zien in februari wel na de examens of er veel incentive is om weer te resubben.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Hah zone crash op Norn.
Dat order nog meer man mee brengt om 1 zone te locken.

Kowlier

Legacy Member
idd, ik heb uit goeie bron vernomen dat er geen gamecards meer geleverd worden. ik heb ook al een winkel of 6 afgelopen, maar geen prijs :(
dan maar aan visa geraken :cry:

Kazuma

Legacy Member
Kspeel zelf wel geen WAR meer, maar geen gamecards meer vinden kan ik wel verstaan dat da suckt!

metalleke

Legacy Member
Kowlier zei:
idd, ik heb uit goeie bron vernomen dat er geen gamecards meer geleverd worden. ik heb ook al een winkel of 6 afgelopen, maar geen prijs :(
dan maar aan visa geraken :cry:

Visa is toch sowieso cheaper & easier :D

greg89

Legacy Member
Gamemania zou ze nog moeten hebben, een vriend heeft er daar zaterdag nog gevonden.
Waarschijnlijk morgen eentje gaan halen, I need a RvR-fix every day :D

Kowlier

Legacy Member
ben eens begonnen met duels aangezien ik geen tijd heb voor organised pvp in de examens, en het bevalt me wel. skill ftw!
nu nog leren winnen van die damn kiting sorcs en squigy's :angry:

Jeroen_HD

Legacy Member
Men dps wp heeft is nu r40 rr55, even nog eens een rp aangemaakt voor wat die hard healing ^^

greg89

Legacy Member
Kowlier zei:
ben eens begonnen met duels aangezien ik geen tijd heb voor organised pvp in de examens, en het bevalt me wel. skill ftw!
nu nog leren winnen van die damn kiting sorcs en squigy's :angry:

Moehahaha, Goblins zijn gewoon het coolste race.

metalleke

Legacy Member
squigs zijn sjanetten! vanaf da ge erop klopt liggen die te bleiten :p

Kowlier

Legacy Member
wel, zolang ze hun 35156 knockbacks gebruikt hebben :p zodra ik in range kom van kiters ist verhaaltje gedaan, maar bij squigy's is dat verdomme moeilijk :(
choppa duels zijn wel fun. taunt -> dot -> oathstone = free renown :p

DoomSayerSantos

Legacy Member
Ah duels zal ik me mss eens mee bezig houden alsk RR80 zijn.

greg89

Legacy Member
Bah Gamemania heeft geen WAR-cards :(
Misschien morgen weer. cross fingers people :p

Kowlier

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
Ah duels zal ik me mss eens mee bezig houden alsk RR80 zijn.

karak norn? ik ben rr 63, en het gaat redelijk vlotjes :) eergisteren rr80 dps dok in sovereign de grond ingeboort. maar geen royal crests droppen :'(

Kowlier

Legacy Member
is dat nu zo'n prestatie :p? gewoon slim spelen. block the shit out of his heals, en zorgen dat ie niet wegloopt om te healen.
mijn leukste duel was toch wel met parvun, snb black orc :) 5 minuten ongehindert 12 damage op elkaar :p

metalleke

Legacy Member
Kowlier zei:
is dat nu zo'n prestatie :p? gewoon slim spelen. block the shit out of his heals, en zorgen dat ie niet wegloopt om te healen.
mijn leukste duel was toch wel met parvun, snb black orc :) 5 minuten ongehindert 12 damage op elkaar :p

Bwa als dok had ik toch vroeger nooit echt problemen met tanks. Die gingen wel redelijk soepel neer. T is ofc wel al lang geleden sinds dak nog dok gespeeld heb :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan