Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Nja zou ook eens BWC moeten doen met guild en dan de bags naar mij masterlooten.

greg89

Legacy Member
Ook nog niet van gehoord, kvermoed iets in de trend van 'Bright Wizard Quarters'?

Kowlier

Legacy Member
aah. ik heb mijn full warlord gehaald uit de king instance in IC ;) heel veel royal crests if you succeed.

Kowlier

Legacy Member
zijn 2 invadercrest tesamen. er staat mooi op de crest zelf wat je ermee moet doen als je erover gaat met de muis ;) ctrl-right click.

greg89

Legacy Member
Magical Salvaging eens begonnen levelen, nu Talismanmaking/Scavenging op 200 zitten.
Ga denk ik gewoon een alt extra mogen maken voor bankspace, krijgt echt enorm veel armor in t4 om te salvagen :o

CosMiced

Legacy Member
Kowlier zei:
zijn 2 invadercrest tesamen. er staat mooi op de crest zelf wat je ermee moet doen als je erover gaat met de muis ;) ctrl-right click.

hehe :P
bedankt ^^

Kowlier

Legacy Member
^ rep +1? :unsure:

Sprantix zei:

gl, heb zo'n alt, maar gebruik hem nooit aangezien ik geen moeite wil doen om talimaking the leren doorgronden :( en sinds scavenging bijna niets meer oplevert...

DoomSayerSantos

Legacy Member
Talis koop je toch gewoon in de auction.
Is iemand anders blij dat em een beetje goud verdiend eeft.

Kowlier

Legacy Member
en hoe moet ik dan gold verdienen :p goed, met die officer tokens is dat niet moeilijk meer. maar klik maar es 2 aan een stuk op boots...

greg89

Legacy Member
Tgoh Kowlier, het kan echt wel handig zijn ze .. Heb gisteren met lvl 75 fragment (iniative) een lvl 21 +20 int kunnen maken, staat nu op de AH voor een echt belachelijke prijs.. Aangezien de enige andere iniative talisman voor 300 erop stond :D

Beetje geluk met salvagen & geld rolt binnen denk ik (Ben nu wel nog maar begonnen met Crafting na een goed jaar WAR :lol:) & Scavenging hou ik alleen maar de purple fragments over & verkoop ik de 125 & 175 op de AH voor mensen die hun Talismanmaking willen levelen :)

Kowlier

Legacy Member
initiative en weapon skill zijn idd win op ah :p al de rest staat er al genoeg op. mss armour of spirit res tali's, maar geen idee hoeveel die sellen. i wan't some tough :unsure:

greg89

Legacy Member
CSR's rulen, vooral Dinastrel :P

Had de verkeerde Anni-Helm gekocht, Blackguard ipv Squigherder.. Gelukkig snel geholpen geweest. daarna zelfs nog een lvl 17 BW mogen overzetten naar Azgal voor als ik die ooit wil spelen, aangezien deze nog stond stof te verzamelen op Eltharion :D

greg89

Legacy Member
Everyone has been asking for more details about 1.3.4. Well, while I can't provide the patch notes, just yet, I can certainly give you a bit more information than what was discussed in Bruce's Producers Letter, including a rough timeline:



At this point the plan is to have 1.3.4 on PTS by the first week of February or (at the latest) early the second week of February. Patch notes, of course, will accompany the opening of Warpstone.

We will be introducing an entire new line of weapons earned via RvR (this is the "feature players have been asking for"). These weapons will be purchasable via a vendor and will not be bought using medallions or crests, instead utilizing an entirely new currency system earned via Scenario gameplay from tiers 1-4. More information about these new items and how they're earned will be forthcoming in a Dev Diary with Developer Sean Bosshardt.

Speaking of Scenarios...

We are completely reworking the current structure of Scenarios by removing some of the less popular and streamlining the tiering of Scenarios. There will be more details upcoming in a Dev Diary from Content/RvR Lead Mike Wyatt next month.

The last tidbit is a change to the way that the campaign functions. Starting with 1.3.4, once a Contested City flips into the Captured state (otherwise called "Stage 2") the Open RvR Campaign will now restart, leaving the realm sieging their enemies city with a tough decision: Stay in the city, possibly defeating your opponent's King, or retreat back to the open field to defend your realm?

So there's a little more meat to some of the changes coming in game update 1.3.4. Obviously we're pretty excited about these items and even more excited to talk about 1.3.5 and beyond in Bruce's next producers letter which will coincide with the launch of 1.3.4 on all live servers. We've had a great 6 months of improving every aspect of WAR and we're more focused than ever on continuing to deliver on what our players want: Fast hitting, skull crushing and engaging Realm vs. Realm combat.



There's never been a better time to join the WAR!

DoomSayerSantos

Legacy Member
Yup ziet er alvast belovend uit.
Nu nog eens server die de load beter kunnen dragen en tzou al inorde zijn.
En order die meer dan om de 5 dagen inlogged dat zou ook wel te smaken zijn.

Kowlier

Legacy Member
ik heb mijn twijfels over de stage 2 rework. met de huidige realmpride zal dat leiden tot volgend scenario : x locks city to stage 2, y does campaign, x does not oppose becoz x want's to kill king. y reaches city of x, and goes stage 2. x and y have sovereign. both go trolling on forums showing off.

en over die scenario revamp met nieuwe wapens, zonder een scheiding tussen puggie's en premades wordt dat een ramp. pugs maken geen kans --> geraken moeilijk aan de gear.

maar al bij al : new loot :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan