Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kowlier

Legacy Member
pardon? red guard is all about king loot. goed, af en toe gaan ze wel eens wat defenden, maar dan GEBRUIKEN ze meestal de andere guilds als slachtvee om zelf alle kills op te strijken. meermaals gezien. en greez vind ik nog een toffe peer. al paar keer mee gepraat tijdens duels over taktieken voor IB's enzo.
en over order verenigen, natuurlijk, als je met red guard meebent, heb je gegarandeert king loot. moest dat niet gebeuren zouden ze niet zo populair zijn.



en sacrx heeft mijn guild niet graag :tongue:

DoomSayerSantos

Legacy Member
Hoe groot is Champions of the Gods feitelijk ?
Kan niet zeggen dat ik ooit al een full wb van jullie heb gezien.

Kowlier

Legacy Member
omdat wij geen full wb kunnen hosten :p op zijn max zijn we met een 15 tal actieve leden. we zijn een kleine guild, en veel spelers zijn gestopt. nu is het enkel nog de harde kern die speelt. meestal zie je ons wel in phoenix legion warbands ;)

Kowlier

Legacy Member
sinds 2 januari blok :) maandag gedaan, maar dan op skireis, dus hopelijk tegen 10 februari terug online, als ik ergens een prepaid kan vinden...

greg89

Legacy Member
Kowlier zei:
, als ik ergens een prepaid kan vinden...
I feel your fear..
Waarschijnlijk toch 3-4 dagen mogen zoeken tot ik eentje vasthad. Hou eigenlijk al een beetje me hard vast voor de volgende .. Alhoewel Pay-Pal & Online Website moet lukken

DoomSayerSantos

Legacy Member
Mocht iemand online een pre-paid willen kopen en niet de mogelijkheid hebben moet je me maar PM'en dan regelen we het wel.

Kowlier

Legacy Member
dat zou super zijn. in game mania's in de omgeving nergens meer een te vinden...

DoomSayerSantos

Legacy Member
The king is fucking dead.
Kwas er wel niet bij.
Haat vroeg opstaan en op RR65 hebt ge Sov toch nog niet nodig.

greg89

Legacy Member
Ergens hoop ik ook wel op een 'grote' update, zoals LotD vorig jaar, maar dan liever toch net iets anders :P Capitals toevoegen met een verhoging van de hoogste RR (bvb Dwarf/Goblin-Orc Capital unlockt & RR is gestegen naar 90; met daar de nodige instances/rvr geweld om die corresponderende gear/weapons te verzamelen. Dan na nog een 6 maanden de laatste 2 capitals .. gewoon een ideetje, zou misschien liever cross-server scenarios zien of t2-t3-r32-39 opnieuw uitgewerkt.. Wat willen jullie? :P

Kowlier

Legacy Member
extra kapitals zou aan een kant wel tof zijn (de dwarf capital ziet er fenomenaal uit!), maar aan de andere kant zou dat de city sieges verdubbelen (2 steden om te plunderen) en ik weet niet of dit de rvr in de hand zou werken. mss als men verplicht is 2 zones te verdedigen dat de zerg wat opgesplitst raakt, maar anders vrees ik een beetje voor het hele pvp gebeuren.
wat ik persoonlijk graag zou zien is wat nieuwe gear, nieuwe rr, en zoals in daoc relics (weet niet precies wat dit was, weet wel dat dit zorgde voor een grote neiging keeps te verdedigen omdat de relic daar gehuisvest was).

edit : een grote update is redelijk onzeker in de nabije toekomst, aangezien warhammer in maintenance status is, door de ontslagen bij mythic (waarbij heel wat developers zaten naar het schijnt) en door de samenwerking met bioware, die voorrang geeft an sw:tor (jammergenoen).

Kowlier

Legacy Member
is het mogelijk om geen fysieke prepaid te kopen, maar enkel de code? want ik heb net gedaan met mijn examens en zou willen beginnen spelen terug :p

Kowlier

Legacy Member
mja, het feit dat ik geen visa heb :'(

edit: ik zie paypal, dat wil zeggen dat ik wel kan betalen :p
hoe snel krijg je die key dan?

Kowlier

Legacy Member
hmm, dan kan ik vanavond al spelen. wicked. ofwel w8 ik nog 2 weken, want volgende week ben ik op skireis...

edit : hoeland duurt het eigenlijk op geld over te zetten naar paypal? zojuist betaald, en er staat dat alles afgehandeld is, maar mijn paypal blijkt nog altijd leeg te zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan