Kowlier
Legacy Member
pardon? red guard is all about king loot. goed, af en toe gaan ze wel eens wat defenden, maar dan GEBRUIKEN ze meestal de andere guilds als slachtvee om zelf alle kills op te strijken. meermaals gezien. en greez vind ik nog een toffe peer. al paar keer mee gepraat tijdens duels over taktieken voor IB's enzo.
en over order verenigen, natuurlijk, als je met red guard meebent, heb je gegarandeert king loot. moest dat niet gebeuren zouden ze niet zo populair zijn.
en sacrx heeft mijn guild niet graag
en over order verenigen, natuurlijk, als je met red guard meebent, heb je gegarandeert king loot. moest dat niet gebeuren zouden ze niet zo populair zijn.
en sacrx heeft mijn guild niet graag

op zijn max zijn we met een 15 tal actieve leden. we zijn een kleine guild, en veel spelers zijn gestopt. nu is het enkel nog de harde kern die speelt. meestal zie je ons wel in phoenix legion warbands 
maandag gedaan, maar dan op skireis, dus hopelijk tegen 10 februari terug online, als ik ergens een prepaid kan vinden...