Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

metalleke

Legacy Member
Kowlier zei:
ik heb mijn twijfels over de stage 2 rework. met de huidige realmpride zal dat leiden tot volgend scenario : x locks city to stage 2, y does campaign, x does not oppose becoz x want's to kill king. y reaches city of x, and goes stage 2. x and y have sovereign. both go trolling on forums showing off.

en over die scenario revamp met nieuwe wapens, zonder een scheiding tussen puggie's en premades wordt dat een ramp. pugs maken geen kans --> geraken moeilijk aan de gear.

maar al bij al : new loot :love:

Realm pride is dood.
Loot pride is in. :sad:

Kowlier

Legacy Member
true. maar mijn alliance is nog redelijk chill in die zaken. gaan vaak verdedigen, gewoon omdat dat leuker is :p wel spijtig dat een groot deel van de top players uit mijn alliance blijkbaar naar crimson is vertrokken. alle warbandleaders+guildleader van phoenix legion wilden iets meer hardcore, dus zijn gaan guildhoppen :(

DoomSayerSantos

Legacy Member
Puggen doeje toch ook alleen maar als je geen premade kan maken.
Was al blij dat er wat order in de rvr lakes rond liep.
Zijn ze het eindelijk beu de PvE ?

greg89

Legacy Member
Mo mo, ik speel WAR al sinds de release & hoogste char dat ik ooit heb gehad is 37 (Main atm :p) t2-t3 waren zo verslavend .. Nu veel te leeg.

greg89

Legacy Member
Tgohja, als beide realms beetje actief zijn :) Vind et vooral goeie RvR-lakes

greg89

Legacy Member
metalleke zei:
Mja waarom zou je in t3 willen blijven, vlug vlug erdoor naar t4 ofc :)

Tgoh, als 32-37ish kan je niet bijster veel doen hé Tenzij te snel neergaan/geen dmg output

metalleke

Legacy Member
Sprantix zei:
Tgoh, als 32-37ish kan je niet bijster veel doen hé Tenzij te snel neergaan/geen dmg output

Goh ja, als healer kunde ofc beke in de achtergrond wa heals smijten :)
Heb eingelijk 30->40 echt wel door gedaan omdat die lvls toch maar zo iets ertussen zijn.

greg89

Legacy Member
True :) Maar ik speel een Squigherder op lvl37; en echt veel kan ik niet doen ..

Geeft me wel goede hoop om mijn Shaman door te levelen ;)

Dark Omen guild hier trouwens!

DoomSayerSantos

Legacy Member
2 x server crash vanavond.
Franse brol servers mogen wel eens vervangen worden.
Ding RR65

Kowlier

Legacy Member
CosMiced zei:
ik zit in Ithilmar's Chosen en kvind toch een chille guild :P

failmars chosen :D nog in alliance mee gezeten. waren niet zo sociaal had ik de indruk :unsure: nooit me gepartyt.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Kowlier zei:
failmars chosen :D nog in alliance mee gezeten. waren niet zo sociaal had ik de indruk :unsure: nooit me gepartyt.
Lol tenzij ze 3 andere warbands mee brengen lopen we er zo over.
Sacrx en zen bende das iets anders :)

Kowlier

Legacy Member
sacrx is een lul, echt niet te schatten. je moet er eens opletten in keep sieges. sacrx zal altijd de andere warbands naar buiten sturen om te verdedigen, en dan pas zelf naar buiten gaan om alle renown te stealen :p
het is mss een goede guild met goede spelers, maar sacrx is een grote blaas.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Op IRC valt hij anders wel mee.
(Alleszins meer dan Greez.)
En het is dan mss wel een lul maar hij krijgt order wel verenigd.
Mochten andere order guilds op Norn dat ook eens kunnen.
Dan hadden we mss terug wat meer RvR.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan