Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

greg89

Legacy Member
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH Eindelijk een kaart gevonden :)

GM Waregem toe the reskue :P

Tip voor de anderen hier, belt eerst naar je dichtbijzijnde GM paar weken voor dat je subscriptie eindigt, als ze geen meer in stock hebben kunnen ze er mooi bestellen op tijd :)

Patching .. 2,5gig lolwut

Kowlier

Legacy Member
mijn sub end op 3 januari, maar ik zal nu al stoppen met spelen. had veel eerder moeten stoppen :( binnen een week mijn eerste examen en ik heb nog noppes nada gedaan. tzal weer snelblokken worden :p

Archangelus

Legacy Member
metalleke zei:
Bwa als dok had ik toch vroeger nooit echt problemen met tanks. Die gingen wel redelijk soepel neer. T is ofc wel al lang geleden sinds dak nog dok gespeeld heb :)

Het grootste probleem als DoK/WP vs een (shield) tank is dat ge door uw lage weaponskill veel miss/parry/block/etc gaat hebben, waardoor bv Rend Soul (elke hit healt de DoK) minder effectief wordt. En aangezien zowat alle dmg/debuffs/heals van een DoK/WP gebaseerd zijn op melee hits gaat ge zeker tegen een Ironbreaker wel eens problemen hebben.

Kowlier

Legacy Member
zij daar maar zeker van :D maar mijn build is nog gimped atm. ik w8 met een volledige rebuild tot ik mijn warlord kan dragen, en dat zal nog effen duren aangezien ik met de examens niet van rr63 naar rr70 kan gaan :(

DoomSayerSantos

Legacy Member
Ik vraag me soms af als order ooit iets gedaan zou krijgen zonder zerg.

VictorVonDoom

Legacy Member
doet mij denken aan de eeuwige alb zergs in Dark Age of Camelot

Kowlier

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
Ik vraag me soms af als order ooit iets gedaan zou krijgen zonder zerg.

look who's talking :p nee, ik vind het ook niet leuk zo. weinig taktiek en leuke gevechten, zowel tijdens order zerg als destro zerg. waar zijn de good old days, epic keep defenses waarbij je niet gesteamrolled werd door 300+ man :(

DoomSayerSantos

Legacy Member
Nja Destro is inderdaad ook meer beginnen zergen maarja wat verwacht je ook.
Is ook de reden dat CIR & VOP naar een andere MMO zijn overgeschakeld.
Onze guilds zul je alvast niet zien in een 6 a 7 WB's grote zerg.

Kowlier

Legacy Member
welke guild is dat? ik roam altijd in de phoenix legion warband, en meestal lopen we niet mee met de zerg. group vs group is veel intenser en more rewarding. wie en wat speel je ook alweer? dat ik u es int oog kan houden en kan zien of ge al in mijn dammaz kron staat ;)

DoomSayerSantos

Legacy Member
Hand Of Blood & Moonlapse.
Ik zijn u alvast al tegen gekomen in SC's.

Kowlier

Legacy Member
beiden zeer goeie guilds. was u naam/class?
eens een duelleke in eataine? :D

CosMiced

Legacy Member
Spijtig da je op norn nergens order vind in LOTD voor exp farm :(

Kowlier

Legacy Member
nochtans zou dat geen probleem moeten zijn :) wij doen dat geregeld met de guild en wat alts.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Same here VL is tamelijk populair in onze guild.
Maar ik haat PvE :/
Niets saaier dan mobs grinden.

Kowlier

Legacy Member
idd. ik wil wel VL doen, omdat tyrant armour redelijk goed is, en die colossus gear, maar ik ontzie het mij altijd om 5u lang pvetank te spelen, te whipen, opnieuw proberen...

greg89

Legacy Member
Inderdaad niets saaier dan mobs grinden, maar ge one shot zijn als lvl33 SH constant is toch ook niet al dat :(

Squig gespecced & AE skills genomen, Lotd-farming gaat snel met rested :P & Ondertussen rested opbouwen door met alts te spelen.. Zal een tijd duren maar ooit heb ik ook een lvl40 :p

Kowlier

Legacy Member
pff, heb al full warlord zitten :p maar kom rr tekort :( gief more playtime!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan