Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



metalleke zei:Bwa als dok had ik toch vroeger nooit echt problemen met tanks. Die gingen wel redelijk soepel neer. T is ofc wel al lang geleden sinds dak nog dok gespeeld heb![]()
DoomSayerSantos zei:Ik vraag me soms af als order ooit iets gedaan zou krijgen zonder zerg.
nee, ik vind het ook niet leuk zo. weinig taktiek en leuke gevechten, zowel tijdens order zerg als destro zerg. waar zijn de good old days, epic keep defenses waarbij je niet gesteamrolled werd door 300+ man 
Kowlier zei:beiden zeer goeie guilds. was u naam/class?
eens een duelleke in eataine?![]()

& Ondertussen rested opbouwen door met alts te spelen.. Zal een tijd duren maar ooit heb ik ook een lvl40 