Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Broldorf / IC steekt tegen.
Als ze dan stage 2 doen edde 3 uur geen kloten te doen.

Archangelus

Legacy Member
Kowlier zei:
order instance is ook bugged hoor. en destro kan wel degelijk de king doen, het is al meermaals gedaan op andere servers. het probleem is dat destro op norn redelijk lui is. ze klagen dat ze geen mensen met wards online krijgen enzovoort. wij plannen zo'n dingen op voorand met iedereen in de alliance. en als we dan stage 2 geraken, dan hebben we 2 warbands met warded people klaar om binnen te gaan. moest destro zo voorzienig zijn zou het ook al veel helpen :p

Vertaling: "Dank u, KEP Order." :p

Kowlier

Legacy Member
goja, ik zal niet ontkennen dat red guard er veel mee te zien heeft. noem mij nu een destro guild die 70+ hardcore members heeft, en dan zullen we eens spreken :)
nuja, red guard heeft ook al 5+ full sov members dacht ik.
moraal van het verhaal : geen!

DoomSayerSantos

Legacy Member
Destro heeft gewoon teveel kleine guild op dit moment.
Al groepjes die de zerg beu zijn.
En daar ben je niets mee tegen de order zerg.
Alhoewel Eclipse Team de laatste tijd toch veel probeerd te regelen.

Archangelus

Legacy Member
Kowlier zei:
goja, ik zal niet ontkennen dat red guard er veel mee te zien heeft. noem mij nu een destro guild die 70+ hardcore members heeft, en dan zullen we eens spreken :)
nuja, red guard heeft ook al 5+ full sov members dacht ik.
moraal van het verhaal : geen!

Er zijn geen grote Destro guilds meer, daarom dat het allemaal zo eenzijdig is.

Op KEP had ge Bloodline, Legio DCLXVI en Moonlapse die een tegengewicht konden vormen voor Black Company, Red Guard, Seventh, maar de 2 eerste zijn gestopt voor de transfers en Moonlapse was vrij inactief.

En de grote Destro guilds op Norn (zoals VOP) zijn gequit omdat ze constant gebombardeerd werden door BC/RG/7th na de transfers.

KEP is eraan ten onder gegaan en Norn zal volgen. :(
Mythic blijft zergen promoten en gemakkelijker maken, neemt alle counters tegen zergs weg uit het spel, dus de enige oplossing is dat guilds zoals BC/RG/7th rerollen om servers te balanceren. Not bloody likely...

greg89

Legacy Member
Kheb mijn aantal chars teruggebracht tot 2, kwestie van eens deftig proberen te levelen :D

lvl29 nu op de ene, rvr-levelen gaat zo traag :(

DoomSayerSantos

Legacy Member
Sprantix zei:
Kheb mijn aantal chars teruggebracht tot 2, kwestie van eens deftig proberen te levelen :D

lvl29 nu op de ene, rvr-levelen gaat zo traag :(
Grind wat in LotD rvr lvl'ing = Fail :/

Kowlier

Legacy Member

moonlapse is toch wel vrij actief? ze zijn allesinds een harde dobber als je ze tegenkomt. enja, destro heeft idd vrij weinig echt grote guilds vergeleken met vroeger. maar ik durf wedden eens de bugs uit altdorf zijn ze daar allemaal terugzijn om de king te farmen :/
het was heel spijtig toen VOP, CIR en EC er de brui aangaven. order daarentegen heeft niet veel te verliezen gehad. de grote guilds zijn er nog altijd.
ik ben ook geen favoriet van zergen, maar order is er niet mee begonnen :)
het is een jammerlijke gewoonte geworden, dat wanneer men het niet aankan met kleine groepen, men er meteen een massa bijroept om te steamrollen. ikzelf doe maar zelden mee met die grote zergs, ik zit vaker met de alliance dan andere zones te cappen en wat kleine skirmishes te doen, sinds die meer kwaliteit vragen van de spelers.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Order is er niet mee begonnen maar ze hebben het wel geperfectioneerd :P
Nuja HoB / ML Alliance is best nice.
Maar wij doen bijna nooit mee aan de zerg.
Voor dezelfde reden als je zegt.
Als ik Scorched Earth wil zien dan doe ik dat wel in een premade.
1.3.3 veranderd iets aan BW/Sorcs AP regen eens zien hoe tof ze dan nog zijn.

Archangelus

Legacy Member
Kowlier zei:
moonlapse is toch wel vrij actief? ze zijn allesinds een harde dobber als je ze tegenkomt. enja, destro heeft idd vrij weinig echt grote guilds vergeleken met vroeger. maar ik durf wedden eens de bugs uit altdorf zijn ze daar allemaal terugzijn om de king te farmen :/
het was heel spijtig toen VOP, CIR en EC er de brui aangaven. order daarentegen heeft niet veel te verliezen gehad. de grote guilds zijn er nog altijd.
ik ben ook geen favoriet van zergen, maar order is er niet mee begonnen :)
het is een jammerlijke gewoonte geworden, dat wanneer men het niet aankan met kleine groepen, men er meteen een massa bijroept om te steamrollen. ikzelf doe maar zelden mee met die grote zergs, ik zit vaker met de alliance dan andere zones te cappen en wat kleine skirmishes te doen, sinds die meer kwaliteit vragen van de spelers.

Geen idee hoe actief Moonlapse nu is.
Ik weet alleen dat ze in de periode vlak voor de transfers redelijk inactief waren en members hebben verloren.

Met Moonlapse in hun hoogdagen pakten die gemakkelijk 2x hun aantal. Met hun full wb haalden die een niveau zoals/beter dan 7th, dus dat hielp wel als Destro :)

greg89

Legacy Member
Het gaat er echt niet in, melee bright wizards Ownage .. Geef die AOE teamdamage en zie heel Order slechtkomen :p

Kowlier

Legacy Member
aars, gisteren mijn warlord chest gekocht, maar ik heb misklikt. ik zit nu met een runepriest warlord chest op mijn ironbreaker :cry:

metalleke

Legacy Member
Kowlier zei:
aars, gisteren mijn warlord chest gekocht, maar ik heb misklikt. ik zit nu met een runepriest warlord chest op mijn ironbreaker :cry:

Kun je nie inruilen via gm ofzo? :o

Kowlier

Legacy Member
jep, wildcard via csr. maar aangezien ik niet veel speel mag god het weten wanneer ik dat gedaan krijg...

metalleke

Legacy Member
Kowlier zei:
jep, wildcard via csr. maar aangezien ik niet veel speel mag god het weten wanneer ik dat gedaan krijg...

Heb me item es gewoon via mail gekregen.

Archangelus

Legacy Member
Sprantix zei:
Moehaha, The Maw aan't verdedigen zodat ze IC niet binnenraken :D

En heeft het gewerkt?
Aangezien daar nu geen poorten of guards meer zijn lijkt het me nogal moeilijk om te verdedigen tegen de bombtards.

Plus dat ze gewoon rond kunnen gaan langs DE/Orc forten?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan