Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kowlier zei:order instance is ook bugged hoor. en destro kan wel degelijk de king doen, het is al meermaals gedaan op andere servers. het probleem is dat destro op norn redelijk lui is. ze klagen dat ze geen mensen met wards online krijgen enzovoort. wij plannen zo'n dingen op voorand met iedereen in de alliance. en als we dan stage 2 geraken, dan hebben we 2 warbands met warded people klaar om binnen te gaan. moest destro zo voorzienig zijn zou het ook al veel helpen![]()

Kowlier zei:goja, ik zal niet ontkennen dat red guard er veel mee te zien heeft. noem mij nu een destro guild die 70+ hardcore members heeft, en dan zullen we eens spreken
nuja, red guard heeft ook al 5+ full sov members dacht ik.
moraal van het verhaal : geen!

Grind wat in LotD rvr lvl'ing = Fail :/Sprantix zei:Kheb mijn aantal chars teruggebracht tot 2, kwestie van eens deftig proberen te levelen
lvl29 nu op de ene, rvr-levelen gaat zo traag![]()


Kowlier zei:moonlapse is toch wel vrij actief? ze zijn allesinds een harde dobber als je ze tegenkomt. enja, destro heeft idd vrij weinig echt grote guilds vergeleken met vroeger. maar ik durf wedden eens de bugs uit altdorf zijn ze daar allemaal terugzijn om de king te farmen :/
het was heel spijtig toen VOP, CIR en EC er de brui aangaven. order daarentegen heeft niet veel te verliezen gehad. de grote guilds zijn er nog altijd.
ik ben ook geen favoriet van zergen, maar order is er niet mee begonnen
het is een jammerlijke gewoonte geworden, dat wanneer men het niet aankan met kleine groepen, men er meteen een massa bijroept om te steamrollen. ikzelf doe maar zelden mee met die grote zergs, ik zit vaker met de alliance dan andere zones te cappen en wat kleine skirmishes te doen, sinds die meer kwaliteit vragen van de spelers.

Kowlier zei:aars, gisteren mijn warlord chest gekocht, maar ik heb misklikt. ik zit nu met een runepriest warlord chest op mijn ironbreaker![]()

Kowlier zei:jep, wildcard via csr. maar aangezien ik niet veel speel mag god het weten wanneer ik dat gedaan krijg...
Sprantix zei:Moehaha, The Maw aan't verdedigen zodat ze IC niet binnenraken![]()