Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jeroen_HD

Legacy Member
Ik ga mijn subscription nogis opnieuw activeren denk ik. Nu het deftig op mac werkt.

Trobresk

Legacy Member
Heb zelf ook terug mijn subscription geactiveert.
Heb het eigelijk wel gemist om nog eens een goede pvp mmo te spelen.

metalleke

Legacy Member
Blijkbaar is de engine aangepast zodat textures beter zouden laden in mass rvr?

Jeroen_HD

Legacy Member
Trobresk zei:
Heb zelf ook terug mijn subscription geactiveert.
Heb het eigelijk wel gemist om nog eens een goede pvp mmo te spelen.

2nd. Ben nu men WL verder aan het levelen ^^

Archangelus

Legacy Member
Volgens de nieuwsbrief wordt de trial binnenkort onbeperkt in de tijd, waardoor ge eindeloos tier 1 gaat kunnen spelen.

Kowlier

Legacy Member
kzou ook wel terug willen beginnen. ik mis de guildies :( zoveel fun en humor vergeet je niet vlug. en naar ik hoor zijn er wel wat improvements ingame. gimme money for sub!

metalleke

Legacy Member
Kowlier zei:
kzou ook wel terug willen beginnen. ik mis de guildies :( zoveel fun en humor vergeet je niet vlug. en naar ik hoor zijn er wel wat improvements ingame. gimme money for sub!

Kunde trail niet doen met bestaande account?

DoomSayerSantos zei:
Warhammer Online Cd-key EU, Buy WAR Time-card EU, Cheap Warhammer Online Cd-key EU, WAR Time-card EU.
Is volgens mij de goedkoopste manier voor een 60 dagen key te kopen.
Of weet er iemand waar het nog goedkoper kan.

Is dat nie heel goedkoop? :o

Archangelus

Legacy Member
metalleke zei:
Kunde trail niet doen met bestaande account?

Denk het niet, trial is normaal gezien een nieuwe trial account.

Ik ontvang zelf zowel de US als EU newsletter en EU krijgt weer minder, as usual: in de US is er een re-enlistment campaign (oude accounts kunnen ffkes weer geactiveerd worden, soort van trial) en een recruit-a-friend systeem. EU-spelers kunnen op hun kin kloppen :(

1.3.2 heeft trouwens een hoop performance en CC veranderingen naar het schijnt. En fortresses zijn eruit, zodat city sieges nu nog vaker voorkomen :/

DoomSayerSantos

Legacy Member
Idd de performance is er echt sterk op vooruit gegaan.
CC kan nog iets beter maar das iets waar er constant over gediscussieerd kan worden.

Kowlier

Legacy Member
die fortresses vind ik wel een beetje een dubbelzijdige beslissing. aan de ene kant is het zo erg niet, aangezien er toch teveel lag was in forts met momenten. aan de andere kant is het wel een stuk gameplay die wegvalt.
kga mij vanavond de trial es proberen, om te zien of het veel verbeterd is.

Nielskeuh

Legacy Member
Ga ook terug beginne te hammere :)

Veel verbeteringen de laatste tijd en population stijgt atm door de trials.

Vind ik wel een goed idee om je tot lvl 10 te laten spelen.

WAAAAAAAGH :D

Nielskeuh

Legacy Member
Idd :)
Nu nog deftige GFX hebben en ik kan beginne :)
Reroll on Karak-Norn bij Order.

Denk WH of BW te beginnen.

Greetz

Jeroen_HD

Legacy Member
Kowlier zei:
feels good to be back :love:

2nd!
Ik hoop dat WAR terug op zijn pootjes terugkomt!

Gistere Kadrin Valley 5 keer laten crashen op KA. Laatste verdediging voor een Altdorf defense. Volgens mij zat iedereen in T4 in die zone >.<

greg89

Legacy Member
Zo leuk om te zien dat het wel weer wat mensen bevalt :) Over die site DoomSayer, kan je daar ook betalen via een online overschrijving? Lijkt me heel intressant, gewoon de helft van een kaartje in Gamemania!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan