Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

metalleke

Legacy Member
Meer dan 2 speelbare kanten zou mss wel gewerkt hebben. Mja beetje vijgen na pasen, WaR is van het begin al ontwikkeld voor 2 kanten.

Een 3e NPC kant vindek niet werken / helpen. Een AI biedt nooit dezelfde uitdaging als een speler. AI kan dienen als vulling in een MMORPG, maar het kan nooit spelers vervangen. De combo van 2 speelbare kanten en een AI kant is imho een verkeerde keuze.

Archangelus

Legacy Member
Misschien een verkeerde keuze, maar minder verkeerd dan maar 2 kanten hebben. :D

Een AI fractie geeft idd niet hetzelfde effect als 3 speelbare zijdes, maar het is wel een instrument om de 2 kanten die wel speelbaar zijn beter in balans te houden.

greg89

Legacy Member
Ik ben nog aan het spelen tot mijn subscriptie over is; maar nu wordt het zelfs al moeilijk voor me om te loggen :( Iedere dag is er een Altdorf siege; 150+ destro versus 35 in Shining Way; way to go Order! Natuurlijk stond de helft in de WC van BC om een vette renownbonus te krijgen <_< .. Diezelfde quitten dan op RR80 omdat er zogezegd geen incentive meer zou zjin om door te gaan .. Natuurlijk kan destruction dan niks doen in instanced Altdorf waar ze iedere instance verliezen. Gewoon pure numbers dominaten zo hard in dit spel :( ieder RvRspel I suppose; maar de unbalance is echt mijlenhoog (Karak-Azgal)

The_Floyd

Legacy Member
Archangelus zei:
Eigenlijk is elk ras in het bestaande WAR een eigen fractie op zijn eigen. Er is wel een alliantie tussen Empire - High Elves - Dwarves, maar bv de Greenskins zouden nooit een verdrag sluiten met eender welk ander volk. En als ze dat wel deden zou het toch niet lang duren :D

Die verdeling van Order en Destruction is maar uitgevonden voor WAR.

mja daar hebben ze een listig verhaal rond gemaakt wat dus de storyline van het spel is geworden, erges niet slecht gedaan imo.

mss kunnen ze als 3de realm skaven maken met mss nog een ander ras. En dan "ondergrondse" maps maken ofzo met de bestaande rassen.
Was daar al is geen sprake van geweest dat ze skaven zouden inbrengen?

greg89

Legacy Member
Dunno, al dat ik weet dat er al sinds de release van WAR geruchten zijn over nieuwe rassen .. Undead Dwarves waren ook 1 van de mogelijkheden dacht ik :D

Archangelus

Legacy Member
Er zijn veel mensen die hopen op Skaven als nieuw ras, al dan niet als aparte fractie.
Maar er is nog niets officieel rond gezegd.

The_Floyd

Legacy Member
skaven en vampire counts zou wel prachtig zijn ^^ of lizardmen
maar dan moette ze gewoo nalle servers mergen tot 2 servers ofzo zodat alles lekker vol zit.

echt triestig nu op k8p, kheb in 5 dagen nog gene scenario kunne spelen in tier 3 en gistere eindelijk nog is ne "grote" keep battle

DoomSayerSantos

Legacy Member
Nja de tijd dat het soms duurd om nen SC te spelen is soms echt belachelijk.
Geeft een mooie indicatie van wat voor userbase ze eigenlijk maar hebben.

metalleke

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
Nja de tijd dat het soms duurd om nen SC te spelen is soms echt belachelijk.
Geeft een mooie indicatie van wat voor userbase ze eigenlijk maar hebben.

Zijn geen crossrealm bg's he.

The_Floyd

Legacy Member
mja maar mythic en goa houden maar vol dat het niet aan het aantal spelers pe rserver ligt maar aan de ballancing.
kheb liever 2 stampvolle servers met waiting que's van 15 a 20 minuten dan halflege servers imo

Kowlier

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
Nja de tijd dat het soms duurd om nen SC te spelen is soms echt belachelijk.
Geeft een mooie indicatie van wat voor userbase ze eigenlijk maar hebben.

dit komt door hun veranderingen aan sc pops. in het begin kreeg je om de minuut een sc pop, maar altijd van hetzelfde scenario. dat hebben ze dan verandert zodat je meer verschillende sc's kreeg, maar veel minder na elkaar. en change na change zijn ze erin geslaagd het aantal sc pops tot een minimum terug te bregen, wat jammer is aangezien ik die toch het leukst vond...

Fernus

Legacy Member
ik heb gisteren bekan nen hele dag moete wachte op een SC, zegt toch veel ze...

The_Floyd

Legacy Member
gistere eindelijk 2 sc pops achter elkaar gekregen. den eerste waren we met 4 man in het team tegen 6 order (was ook ineens zonder reden na 2 minuten gedaan) en de 2de keer was het 5vs5. echt mottig. Tier 3 screwed mijne rr

DoomSayerSantos

Legacy Member
In T4 krijg je rond de avond best wel wat sc pop ups.
Maar overdag ist echt zielig.
Grinden is echt niet aan mij besteed :/

Archangelus

Legacy Member
Het hangt af van server tot server blijkbaar: Norn en Azgal zijn actief in alle tiers, KEP en Eltharion zijn vrij dood.

The_Floyd

Legacy Member
alst primetime is op de servers is norn high, azgal med, eltharion med en kep low :(

ben gistere uit miserie ne shadow warrior begonnen op norn.
Kvind mijne lvl 23 shaman echt zalig om mee te spelen maar in tier 3 ist echt ni fun meer zonder scenarios of fatsoenlijke rvr

Chop-SOY

Legacy Member
Ben nog altijd blij dat ik dit spel zodanig casual speel dat ik me geen zier meer moet aantrekken van imbalances qua class en race.

Ik amuseer me nog met warhammer, nooit gedacht dat ik van complete hardcore raider naar uber casual noob kon gaan en het nog leuk vinden ook.

Spijtig te horen dat jullie het beu zijn.

kil911ler

Legacy Member
Damn, was zo mn game-kast aan't checke en kwilde mss weer opnieuw beginnen met WAR (eindelijk es een Slayer kunnen maken :p)

Maar na een jaar ist precies geen zo een vetten meer ofzo? :(

diknmuis

Legacy Member
^^tis niet van beu zijn maar het is niet leuk meer doordat er maar weinig volk meer speelt, begin juli is het in een zak gevallen, minder volk online en de orvr in t3/4 is zo amateurs dat het leuker is om t1 orvr te doen
ik vind het jammer, tot nu toe blijft war nog steeds mn beste mmo(game)ervaring

Archangelus

Legacy Member
kil911ler zei:
Damn, was zo mn game-kast aan't checke en kwilde mss weer opnieuw beginnen met WAR (eindelijk es een Slayer kunnen maken :p)

Maar na een jaar ist precies geen zo een vetten meer ofzo? :(

Als ge op Norn of Azgal gaat spelen is er nog volk genoeg, Eltharion of Eight Peaks zijn zo goed als dood.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan