Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
Welja, ik ben toch meer een solo'er in PvE, maar soms hou ik er wel van om es te PvP'en, dus vroeger was dat altijd wel een fijne tijd geweest voor me. Vroeg me gewoon af of dat nu nog mogelijk is of nie ^^

The_Floyd

Legacy Member
tzal er ni beter op worden met de population nu het open beta is van aion en binnekort de launch.

Toch heeft warhammer nog een van de beste/leukste pvp die ik in mmo's heb gevonden

Admiral Thrawn

Legacy Member
Ben het nu na 9 maanden kotsbeu gespeeld. ORVR is altijd 't zelfde, niks variatie, altijd maar renown farmen om toch maar dat betere armourset te krijgen. Ik kan geen Keep siege of BO meer zien, scenario's zijn zo al om bij in 't slaap te vallen.
Gedaan, ik ga Aion eens uitproberen en hopeloos wachten op TOR.

Councy

Legacy Member
Ben ook lange tijd terug gestopt. Concept en sfeer waren dik in orde vond ik, maar de talloze bugs en de classbalance waren te irritant om er mee door te gaan.

Kowlier

Legacy Member
idd. het enige dat mij nog deed spelen was het sociale contact :p

Jeroen_HD

Legacy Member
Ben er ook mee gestopt. Toch een beetje tegen men zin, maar ik kon niet meer verder met al die bugs etc. Spijtig dat ik hiervoor men leuke guild "Dogma" moest achterlaten :(

DoomSayerSantos

Legacy Member
Mijn account loopt 8 oktober ten einde en ik denk niet dat ik er nog verder mee zal doen.
De setting van Warhammer is veruit de coolste die ik ooit gezien heb in een MMO.
Helaas is de uitwerking van de gameplay zo fucked up en ondermaatst dat ik het de laatste dagen nog ontzie om in te loggen.
Het enige dat mij nog doe inloggen is het feit dat ik in Vitas Odium Parit zit en dat het een zeer serieuze guild is.
Maar elke dag gewiped worden door over powerde bomb squads is gewoon "no fun".
Dan nog niet te beginnen over de lag als er veel spelers op het scherm komen.
En ondermaatste economie en crafting systemen.
Games Workshop zou imo aan het bleiten mogen zijn dat Mythic/GOA iets van hun producten zo verkracht hebben.

greg89

Legacy Member
Nooit gedacht maar toch kaartje gekocht :P

Wel herbegonnen op Karak-Norn Destruction Side; we zien wel wat het geeft.. Hunter's Vale is een mooie PvE-toevoeging, dungeon die je van lvl6 al kan joinen. Wel jammer dat alle startingareas zijn weggehaald? Met mijn shaman start ik in Nordland, boee! Ik versta wel dat de RvR lakes van elf & greenskins worden minder gespeeld, goeie toevoeging none the less want in Nordland zijn er wel altijd 2 wb's van iedere faction; with no lag :O

DoomSayerSantos

Legacy Member
Beh tis al bombsquads dat de klokke slaat.
Maar nu met de AP fix zieje toch dat ze het wat moeilijker hebben maar dan nog ...

greg89

Legacy Member
Hehe, die AP fix is er dan toch eindelijk :P Nu weten we waarvoor die AP potions dienen.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Sprantix zei:
Hehe, die AP fix is er dan toch eindelijk :P Nu weten we waarvoor die AP potions dienen.
Yup twas wef effe wennen om niet gewoon knopkes constant te tappen.

Trobresk

Legacy Member
Word WaR nu eigelijk nog veel gespeelt? en zoja welke server is dan het meest actief?

greg89

Legacy Member
Karak Azgal & Norn hebben een grote activity. t1 & 2 zijn mooi populated, t3 mss net iets minder & in t4 wordt iedere dag wel 2 citysieges gedaan .. (thank to 1.3.2 :p)

metalleke

Legacy Member
Sprantix zei:
Karak Azgal & Norn hebben een grote activity. t1 & 2 zijn mooi populated, t3 mss net iets minder & in t4 wordt iedere dag wel 2 citysieges gedaan .. (thank to 1.3.2 :p)

Factions zijn beke even?

greg89

Legacy Member
Azgal heeft een heavy Destro zerg alle dagen, op Norn zou ik zeggen dat Destro de lichte meerderheid heeft, maar het gaat ongeveer gelijk op.

Archangelus

Legacy Member
Sprantix zei:
Nooit gedacht maar toch kaartje gekocht :P

Wel herbegonnen op Karak-Norn Destruction Side; we zien wel wat het geeft.. Hunter's Vale is een mooie PvE-toevoeging, dungeon die je van lvl6 al kan joinen. Wel jammer dat alle startingareas zijn weggehaald? Met mijn shaman start ik in Nordland, boee! Ik versta wel dat de RvR lakes van elf & greenskins worden minder gespeeld, goeie toevoeging none the less want in Nordland zijn er wel altijd 2 wb's van iedere faction; with no lag :O

De andere starter areas zijn niet weg, maar Mythic dwingt nu iedereen om in Chaos vs Empire te beginnen. Imo stomme beslissing, ze zouden toch minstens de keuze moeten geven, ma bon.

metalleke

Legacy Member
Sprantix zei:
Azgal heeft een heavy Destro zerg alle dagen, op Norn zou ik zeggen dat Destro de lichte meerderheid heeft, maar het gaat ongeveer gelijk op.

Mm zou mss wel eens een Dwarf runepriest starten. Class die ik eigenlijk altijd wou spelen :love:

Kowlier

Legacy Member
ga ervoor. imo beste order healer kwa survivability :) en zijn healing is ook verre van mis, mits goeie ap management.

greg89

Legacy Member
Hehe ik ben zelf ook op healer tour gegaan, shaman.
Echt leuk, gisteren tegen een WH & Engineer solo kunnen winnen, kiten ging zo vlotjes :)
Echter later kwam ik dan een WL tegen, fun was snel over 'snare' 'snare' :D (tier1 btw)

metalleke

Legacy Member
Kowlier zei:
ga ervoor. imo beste order healer kwa survivability :) en zijn healing is ook verre van mis, mits goeie ap management.

Gewoon voor de looks alleen al tbh.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan