Archief - Vindictus EU CB keys

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PureFun

Legacy Member
De lagere moeilijkheidsgraad zorgt er op het eerste zicht voor dat minder spelers crafted armor gebruiken. Weinigen hebben een northern pike/blood prince set, ik zie vooral sharpshooter, reinforced & elite commander. Market zorgt ook voor het nodige entertainment, de prijzen van gnoll maces/black gnoll leather waren verbazend hoog tijdens de eerste dag, vermoedelijk door fiona's die denken snel een capricorn hammer te craften zonder te weten dat gnoll battle mace een boss drop is in de map na blood prince.

Created2Rock

Legacy Member
syndrom zei:
wanneer kan je dan eigenijk met de andere classes spelen?

Ik denk dat niemand dat momenteel weet. Het enige dat we weten is dat we moeten wachten tot Nexon iets anounced :p

Big_

Legacy Member
Ik vind het wel een leuke MMO, zeer afwisselend.
En de combat is gewoon dikke fun samen met vrienden op skype :D

Created2Rock

Legacy Member
Pfff, elke keer ik wil spelen zegt het dat de launcher is gestopt met werken.
Het werkt wel na 30 keer proberen :p

Created2Rock

Legacy Member
Houden jullie eigenlijk screenshots bij van battles? Ik vind het wel leuk om achteraf nog eens te kijken naar die screenshots :p

ebuzola

Legacy Member
ik store ze, als ik niet de bug heb, want meestal komt het scoreboard er niet op.

Dreamw4lk3r

Legacy Member
Is de Open Beta al begonnen? of nog steeds closed?
& al enig idee voor release? (ik gok nieuwjaar zoals ze vorig jaar ook zeiden xD...)

Vimes

Legacy Member
Open beta is begonnen maar ze noemen het pre-release en release is deze maand. Er komen geen wipes meer.

nekyn

Legacy Member
Juist dien ijsbeer raid gedaan met 3 op season of macha zonder te wete hoe ge hem moet doen, was hilarisch XD.

Heel onder de indruk van da gevecht, voor een free game is de kwaliteit wel heel hoog.

Vimes

Legacy Member
Nice dat ze er toch Evie al insteken.

[youtube]BbwFu6AzYSE[/youtube]

nekyn

Legacy Member
Heeft er iemand een goeie guild ? Want door da lfguild systeem zijn de meeste guilds nogal stillekes.

Created2Rock

Legacy Member
nekyn zei:
Heeft er iemand een goeie guild ? Want door da lfguild systeem zijn de meeste guilds nogal stillekes.

Ebuzola en ik zitten allebei in dezelfde guild, het zijn meestal actieve leden en je wordt waarschijnlijk wel binnengelaten. De guild heet DeathFollowsUs(DFU).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan