Archief - Vindictus EU CB keys

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RedWing

Legacy Member
Vinden jullie ook niet dat er toch wat meer afwisseling mocht in de dungeons?

Kben nu lvl 20 en kvind tot nu toe dat er niet vee variatie is behalve de omgeving dan ;o

Dreamw4lk3r

Legacy Member
Hangt er wat van af met wie je speelt.

Andere classes worden al vroeger aan wat dynamischer (bv Evie met haar spreuken) en het is leuker om met party te spelen en zo wat samen te werken.

De omgevingen zelf voldoen vind ik, bv de variatie tss hoarfrost en de ruins is groot genoeg om niet tegen te gaan steken.

alilsneaky

Legacy Member
Fucking goldfarmers.
Je maakt je eigen lago of blood lord set, 3 dagen later zijn de mats nog maar 1/3e waard (en dit terwijl de meeste mensen nog druk bezig zijn hun eigen set te craften).

Die keilen gewoon stacks van 100 shells of blood ofzo op ah...

Gisteren avond laat waren transparent blades 110k, nu 70 k deze middag , derp.

Wrm zou een mens zo nog zelf craften? t' is beter om 5-10 mats ofzo te farmen op een uurke, dan ze te verkopen,en dan een week later gewoon met dat geld een hele set kopen en nog overhouden.

Nu lijkt dat mss nog niet zo belangrijk, maar w8 tot de volgende sets bij nieuwe lvl cap waar je 60 mats nodig hebt ipv 24....

PureFun

Legacy Member
In het weekend stijgen de prijzen steeds, evenveel botters als tijdens de week maar meer zondagspelers die geen probleem hebben met 50k voor een green spider shell. Armor is meestal goedkoper dan materials omdat je gekocht armor niet meer kan doorverkopen maar gecraft armor wel. Mbt goldfarmers, vindictus is niet echt hack-proof, by design. In de US versie is het mailen van gold en cod uitgeschakeld, gold wordt nu via de marketplace verkocht, leather aan 10m :p

alilsneaky

Legacy Member
Je kunt armor wel gewoon doorverkopen, ik koop sets voor de set title quests van AH en verkoop ze onmiddelijk terug.

Neen prijzen dalen niet met 50 percent in 1 dag door zondags spelers, maar omdat er om t half uur een of andere goldseller mule een stack van 100 mats aan de minimum prijs op ah zet en iedereen daar dan wel moet onder bieden om van hun eigen spul nog af te geraken.

Normaal zouden er pas nu stilaan meer bloods op ah verschijnen aangezien meer en meer mensen hun set compleet krijgen, en dan zou de prijs geleidelijk dalen, maar door t ENORME aanbod dat de goldsellers op AH smijten gebeurt dit in hard versneld tempo.

Created2Rock

Legacy Member
Blijkbaar spelen weinig mensen op 9lives nog op Vindictus.
Wel jammer :s
Ik ben ondertussen lvl 42 en ik vind het nog steeds een geweldig spel. Kheb vandaag een beetje op het spel gefreakd :D

PureFun

Legacy Member
Created2Rock zei:
Blijkbaar spelen weinig mensen op 9lives nog op Vindictus.
Wel jammer :s

Ben al even gestopt, alhoewel NexonEU al hun spellen verwaarloost had ik toch wat betere support verwacht. Niets van code aanpassingen om cheaten te bemoeilijken en de typische 100% nutteloze 3rd party cheat beveiliging, smaak hackshield. Alles wordt client-side berekend met alle gevolgen. Als ik een mmorpg speel verwacht ik niet dat de server mij vraagt wat mijn hp is met als excuus het besparen van bandbreedte/cpu load.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan