Archief - Vindictus EU CB keys

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ebuzola

Legacy Member
Created2Rock zei:
Ebuzola en ik zitten allebei in dezelfde guild, het zijn meestal actieve leden en je wordt waarschijnlijk wel binnengelaten. De guild heet DeathFollowsUs(DFU).

Yup, actieve guild en weten over wat ze praten, is een guild, veel belgen en nederlanders maar ook engelstaligen. Denk dat we ver kunnen geraken met deze guild :)

Vimes

Legacy Member
Hebben jullie dat ook als iemand je toevoegt op friends terwijl je offline bent, dat je dat enkel heel vlug bij inloggen ziet en dan niet meer. Ik weet dus nie wie me gisteren toegevoegd heeft... :p

yekezei

Legacy Member
Ben voorlopig nog maar level 8 maar is heel het spel gebaseerd op een boot pakken om een dungeon te doen? Of kan je ook gewoon questen in open gebieden later?

Vimes

Legacy Member
Wel ja, dat is het basis principe hé. Instanced dungeons met 4-8 spelers. Is in feite geen MMO. Meer een online action RPG.

Er zijn wel paar zones waar je kan in lopen maar is weinig te doen. Is gewoon om naar een andere stad te gaan. Later komt er ook wel nog een laybyrinth dat vrij te exploren valt dacht ik. Je kan ook vissen, PvP games doen etc (latere updates).

yekezei

Legacy Member
Zijn de spells die je krijgt eigenlijk balanced tegenover elkaar (ik bedoel hiermee dat ene spell niet alle andere overtreft en je altijd deze kan spammen)?
Hoe zit het met je AP besteden? Ik speel met Lann, is er iets dat ik eerst moet maxen?

PureFun

Legacy Member
Vervelend dat ze onaangekondigd 1 week na release al Evie releasen maar nog geen Karok. Gold sellers die voortdurend de chat spammen en een market die duidelijk hackers aantoont. De marketplace vraagt voortdurend aandacht, fine tannins en fine metal solvents verkopen duurder dan hun monster ingredients en (blessed) magic powder is al de hele week erg goedkoop. Heb 2 mules gevuld met powders voor later.
Fiona is saai in XE en Evie speelde ik op US dus het wordt wachten op Karok. Had gehoopt dat ze mbt Karok niet dezelfde fout als US gingen maken door een te late Karok release waardoor niemand hun Lann/Fiona/Evie wilt inruilen voor Karok.

t511413

Legacy Member
heeft hun een jaar geduurd voor te release maar zelfde of slechtere resultaat dan US ? :s

PureFun

Legacy Member
alilsneaky zei:
wrm mules vullen met magic powder?
Kan je toch zelf afleiden door even te googlen Enchanting - Vindictus Wiki
Powders worden gebruikt om slaagkans van enchantments te verhogen, niet te verwarren met enhancen, en de prijs is dus gelinkt met de prijs van de enchantment scrolls. Powders zijn niet alleen één van de weinige items die hun waarde niet verliezen met content updates itt materials/equipment maar zijn door hun huidige lage market prijs ook winstgevend, te grote hoeveelheden cash geld moet je zowiezo vermijden aangezien er voortdurend geld gecreëerd wordt.

Deftig

Legacy Member
Ben gisteren begonnen met het spel samen met Dreamwalker van hier op het forum. Ik vind het enorm vlot, leuke moves en vooral die grabs zijn een leuke toevoeging :D.
Nu ben ik nog maar lvl11 Lan en we hebben best wel wat gerusht door de missies heen. Dus heb niet echt veel liggen rond neuzen in dat stadje en ik lees hier iets van een mule (ik gok een bank achtig iets?). Waar vind ik die beestjes want mijn inventory steekt altijd bomvol met crafting dingetjes omdat ik nog niet weet welke al dan niet belangrijk zijn..
Ook eventuele tips voor ap in mijn skills te steken zijn welkom. Ik focus momenteel op mijn normal attacks zodat ik nog wat sneller door de missies kan rushen tot de baas voor loot :p.
Heb ook het craften al ontdekt en de marketplace. Ben nu bezig met de crimson rage set te maken maar die gnoll Chieftain is een irritant mormeltje (slaat hard en 3x hp balk) dus die gaat niet al te snel dood (zelfs met 2). Dus redgnoll leather farmen gaat wat trager dan gehoopt. Toch al 2 pieces en een mijn twin blades :D

Naam ingame: Kinslayer
Dream zijn nickname = Kiriel

Vimes

Legacy Member
@Deftig: Ik zal jullie toevoegen.

Wat betreft Decisive Battle, ja kan een boat maken met jullie 2 en dan random mensen laten joinen hé. Natuurlijk kan je alles met minder mensen, je kan alles zelfs solo (meeste toch), maar duurt dan gewoon langer.

Edit: Met een mule bedoelen ze gewoon een 2e char maken en dan dingetjes mailen naar 2e char vanaf main character.

Deftig

Legacy Member
Vimes zei:
@Deftig: Ik zal jullie toevoegen.

Wat betreft Decisive Battle, ja kan een boat maken met jullie 2 en dan random mensen laten joinen hé. Natuurlijk kan je alles met minder mensen, je kan alles zelfs solo (meeste toch), maar duurt dan gewoon langer.

Edit: Met een mule bedoelen ze gewoon een 2e char maken en dan dingetjes mailen naar 2e char vanaf main character.
Woops over mule, had zover nog niet nagedacht :p

Created2Rock

Legacy Member
Ik zal jullie ook eens toevoegen :p
Mijn ingame naam is TheOlodon, dus als je een friend request krijgt, dan is het van mij :)

VV@rl()rd

Legacy Member
Ik speel het ook regelmatig voor het moment, lvl 26 fiona (Sofina) feel free to add :p.

Vimes

Legacy Member
Update ;)

9lives nick - Vindictus ig char

ebuzola - Ebuzola
Vimes - Vimes
Devilution - Ophilia
Created2Rock - TheOlodon
VV@rl()rd - Sofina
Deftig - Kinslayer
Dreamw4lk3r - Kiriel

RedWing

Legacy Member
heb vandaag ook beginnen spelen met mn broer ^^

Lvl 14 Fiona nu

Ingame name: SilverGlow

Feel free to add.

Created2Rock

Legacy Member
Kben net opnieuw begonnen met een Evie, kwas Lann een beetje beu aan het worden :p
Ze heet Origolia trouwens :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan