ebuzola
Legacy Member
Vimes zei:BTW bedankt PureFun vr je mail ingame, dat heeft het idd verholpen
XE maakt uiteindelijk nie zo veel verschil vind ik, het is wat easier in 't begin, maar goed, dan moet je maar op Hard + Season of Macha spelen. Langs de andere kant is er ook niet echt iets dat ik "beter" vind aan XE versie, dus het maakt me allemaal nie veel uit.
Closed beta was vrij vlot vind ik.
Als OBT komt begin ik er es serieus aan en kan hopelijk ook wat maten overtuigen ook te spelen. Devi & Ebu zeker terug welkom op mumble dan (en anders ook of course).
Zal zeker van de partij zijn



ad:
had toch gedacht om alle char te kunnen spelen