Archief - Vindictus EU CB keys

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ebuzola

Legacy Member
Vimes zei:
BTW bedankt PureFun vr je mail ingame, dat heeft het idd verholpen :D

XE maakt uiteindelijk nie zo veel verschil vind ik, het is wat easier in 't begin, maar goed, dan moet je maar op Hard + Season of Macha spelen. Langs de andere kant is er ook niet echt iets dat ik "beter" vind aan XE versie, dus het maakt me allemaal nie veel uit.

Closed beta was vrij vlot vind ik.

Als OBT komt begin ik er es serieus aan en kan hopelijk ook wat maten overtuigen ook te spelen. Devi & Ebu zeker terug welkom op mumble dan (en anders ook of course).


Zal zeker van de partij zijn :)

wouterdevos

Legacy Member
Fantastische game. :scream:
Na de closed beta probeerde ik de NA versie eens, jammer genoeg is die versie al helemaal in de ban van botters en spammers :sad:

Zijn er hier trouwens al mensen die van plan zijn een guild gaan vormen enz ?
Ik wil me helemaal op de open beta storten :p

Created2Rock

Legacy Member
Ik vind het echt wel lachen. Al die mensen op de officiële forums die vragen wanneer de Open Beta komt terwijl niemand het weet :p

ebuzola

Legacy Member
Ja , typisch nexon ook, het zal niet lang meer duren als we kunnen van start gaan met de release (open beta dus ).

Vimes

Legacy Member
Deze week zou er nieuws komen. Nieuws = geen start, dus mss volgende week of zo open beta en dan is het al oktober. Ze hadden gezegd launch in oktober dacht ik.

Created2Rock

Legacy Member
Zou wel grappig zijn moest de launch volgende week maandag zijn, mijn verjaardag namelijk :)

Created2Rock

Legacy Member
Dit vind ik nu eens goed nieuws, een woensdag namiddag om te game :)

PureFun

Legacy Member
Leuk dat NexonEU al aangeeft vindictus even goed te supporten als mabinogi door een aankondiging enkel op FB te plaatsen, niet te omschrijven wat bedoeld wordt met pre-launch (vermoedelijk vroege toegang voor CB accounts) en geen uur te vermelden. Nog één maand en mabinogiEU viert zijn 1-jaar-zonder-updates verjaardag, hopelijk gaat het niet dezelfde kant op met vindictus.

ebuzola

Legacy Member
Hopelijk niet, achja morgen werken dus pas rond 7 uur thuis. Hopelijk is het online dan :) Kzie jullie wel op mumble dan :)

PureFun

Legacy Member
Server opent om 10u enkel om om 11u een maintenance tot 14u aan te kondigen. Dye/enhance/marketplace zijn nu beschikbaar maar ook blessing stones. Blessing stones zijn cash shop items welke extra xp, ap of luck (boss drops) geven en zijn pas geïntroduceerd in de US versie 2 maand geleden. Dat Evie en Karok niet speelbaar zijn in de EU OB is dus des te grappiger. Er zullen geen tokens in de EU versie zitten, deze blessing stones dienen als cash shop vervanger van cash shop tokens.

Edit: Wat content ipv whine, de 24p dragon raid, KR versie, http://www.youtube.com/watch?v=UszCia2jVmw Deze 24p raids worden omwille van de benodigde bandbreedte voor 24 spelers door nexon zelf gehost itt alle andere boat battles waar een speler host is.

Vimes

Legacy Member
ebuzola zei:
Hopelijk niet, achja morgen werken dus pas rond 7 uur thuis. Hopelijk is het online dan :) Kzie jullie wel op mumble dan :)

Ik probeer ook vr vanavond rond 19h.

BTW is dit nu open beta of enkel voor CBT'ers?

Created2Rock

Legacy Member
Ik heb al 2 keer hetzelfde voorgehad. Nadat ik een boss verslaag gebeurt er niets :s
Dan moet ik elke keer terug naar het Title screen om verderd te kunnen spelen.

syndrom

Legacy Member
ik snap eigenlijk niet veel van het spel, vond het zeer verwarrend in het begin precies.

ebuzola

Legacy Member
wel spijtig dat je alleen maar fiona en duelwield hebt :( had toch gedacht om alle char te kunnen spelen

PureFun

Legacy Member
Created2Rock zei:
Ik heb al 2 keer hetzelfde voorgehad. Nadat ik een boss verslaag gebeurt er niets :s
Dan moet ik elke keer terug naar het Title screen om verderd te kunnen spelen.
Komt door overbelaste server, als de boss items dropped zal je quest registreren en kan je /leave typen om naar het dorp te gaan zonder login.

Created2Rock

Legacy Member
PureFun zei:
Komt door overbelaste server, als de boss items dropped zal je quest registreren en kan je /leave typen om naar het dorp te gaan zonder login.

Ik had het net gelezen op het forum, maar toch bedankt om dit te vertellen :)

ebuzola

Legacy Member
Wa zijn jullie nicks allemaal buiten vimes die ken ik van op mumble :).

9lives nick - Vindictus ig char

Ebuzola - Ebuzola
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan