Archief - Vindictus EU CB keys

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ebuzola

Legacy Member
keyke ook geregistreerd en client aan het downloaden, zal waarschijnlijk ebuzola noemen ingame, add me maar :)

PureFun

Legacy Member
Toch verbazend veel slechte hosts, vaak geef ik mp op en solo ik weer. Ook geen gebrek aan Russische spam in de chat alhoewel ze ipblocked zijn.

Nog steeds niet erg tevreden met de XE versie, vb jump+smash is een te simpele move om te ontsnappen wanneer je omsingeld wordt. De praktisch infinite stamina zorgt er dan weer voor dat objects de beste manier zijn om bosses te doden, en dan vooral dit voorwerp: een snelle smash beweging, breekt niet snel en veroorzaakt veel damage.
http://i.imgur.com/wbWYX.jpg

Vimes

Legacy Member
Als je wil met ons wa partyen, zat gisteren met Devilution & Ebuzola en nog een maat van me op Mumble. Adres is: nabiki.rbox.be
Iedereen altijd welkom hé, wij spelen Vindictus EU & Dragon Nest NA voor 't moment.

Wij hebben paar dungeons gedaan met ons 4 en dat ging toch precies goed qua latency (4 of 5 balkjes). Voordeel is dan wel dat we allemaal van BE zijn dus betere latency. Heb ook veel lag gemerkt in andere parties.

Ik ben gisteren nog even ingelogd nadien en was toen precies wel iedereen op friends list kwijt. Mss een bugje.

alilsneaky

Legacy Member
PureFun zei:
Toch verbazend veel slechte hosts, vaak geef ik mp op en solo ik weer. Ook geen gebrek aan Russische spam in de chat alhoewel ze ipblocked zijn.

Nog steeds niet erg tevreden met de XE versie, vb jump+smash is een te simpele move om te ontsnappen wanneer je omsingeld wordt. De praktisch infinite stamina zorgt er dan weer voor dat objects de beste manier zijn om bosses te doden, en dan vooral dit voorwerp: een snelle smash beweging, breekt niet snel en veroorzaakt veel damage.
http://i.imgur.com/wbWYX.jpg


... voorwerpen geven geen combos en mss moet je toch maar eens je starter wapen upgraden, ben lvl 20 en m'n sword doet veel meer dmg dan een pot.

PureFun

Legacy Member
Geen combo's? Ik herinner me niet of object smashes je combo counter verhogen of beïnvloed worden door de combo modifier maar de maximale bonus damage is 125% en daar zit je al snel aan. Als Fiona met het blauwe sword of salvation is object smash spammen met de pot uit het screenshot steeds efficiënter, geen idee hoe het met Lann in EX zit. Objects zijn ook handig voor break offs tenzij vb polar bear.

Net voor het eerst moeten groupen voor deze polar bear raid, toch heel wat res fethers moeten gebruiken. Ipv jump smash te spammen voor de hoge mobility en damage gebruiken de meeste spelers liever normale combo's terwijl ze nauwelijks de boss moves kennen.

Edit: Heb nog enkele cb keys over voor geïnteresseerden.

Created2Rock

Legacy Member
Zeg, na die closed beta, blijven je characters bestaan tot eventueel een open beta of de echte release?

alilsneaky

Legacy Member
Hoe zit t trouwens met inventory space? Ben lvl 24 en heb echt te weinig slots.

PureFun

Legacy Member
Eenmaal je in Rocheste zit krijg je je 3de inventory bag, dat is het maximum. Vervolgens mag je betalen voor meer slots. In ob zal ik de 2-3 bag overbruggen door items naar een alt te mailen.

mayrbek

Legacy Member
ik heb het op mijn pc staan maar ik vind deze spel veel te makkelijk

Created2Rock

Legacy Member
mayrbek zei:
ik heb het op mijn pc staan maar ik vind deze spel veel te makkelijk

Als je het spel meer speelt, wordt het een stuk moeilijker.
Het begin is makkelijk om te wennen aan het spel. ;)

PureFun

Legacy Member
De beslissing om de gemakkelijkere XE versie te releasen ipv normal is er dankzij een facebook poll tussen normal-XE met enkel 2 video's en geen verdere info. Uiteraard stemt de gemiddelde fb gebruiker voor XE met deze xtremely easy EU vindictus als gevolg.

Created2Rock

Legacy Member
Dus, nu de beta is afgelopen, wat vonden jullie ervan?

Persoonlijk vind ik Vindictus de beste mmorpg die ik ooit heb gespeeld.

alilsneaky

Legacy Member
Idem, moeite doen voor hun armor designs maakt t veel leuker om ze te verzamelen dan gewoon stat upgrades na te jagen, de combat is duizend keer interessanter dan global cooldown spellbar mmos.

Ik hoop dat t niet te lang duurt voor de obt begint.

Created2Rock

Legacy Member
Ik wou dat ik bij dat kampvuur was :s
Maar natuurlijk moest ik naar school.

Vimes

Legacy Member
BTW bedankt PureFun vr je mail ingame, dat heeft het idd verholpen :D

XE maakt uiteindelijk nie zo veel verschil vind ik, het is wat easier in 't begin, maar goed, dan moet je maar op Hard + Season of Macha spelen. Langs de andere kant is er ook niet echt iets dat ik "beter" vind aan XE versie, dus het maakt me allemaal nie veel uit.

Closed beta was vrij vlot vind ik.

Als OBT komt begin ik er es serieus aan en kan hopelijk ook wat maten overtuigen ook te spelen. Devi & Ebu zeker terug welkom op mumble dan (en anders ook of course).

Vimes

Legacy Member
Closed beta hé, was maar 5 dagen. Meer een preview eigenlijk.

Op Gamescom hebben ze gezegd release in oktober. Dus zal binnen hier en een week of 2 wel nieuws van open beta moeten komen (als ze dat doen tenminste, maar Nexon kennende probably wel: beta is altijd een goed excuus als er nog iets fout loopt of nog bugs inzitten etc).

alilsneaky

Legacy Member
idd er komt zeker een open beta.
Nuja zo noemen ze t idd, de officiele release is ergens in oktober, de echte release is vroeger maar dat noemen ze dan beta zodat server problemen en evt dikke bugs door de vingers gezien 'moeten' worden.

'open beta' is ook effectief de echte release, de cash shop opent, je kan beginnen spelen en er komt geen character wipe nadat t eindigt en het spel is volledig functioneel.

'open beta' klinkt altijd beter in de oren voor hype dan te horen dat een of andere f2p mmo vanuit t niks is gereleased.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan