Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PureFun zei:Toch verbazend veel slechte hosts, vaak geef ik mp op en solo ik weer. Ook geen gebrek aan Russische spam in de chat alhoewel ze ipblocked zijn.
Nog steeds niet erg tevreden met de XE versie, vb jump+smash is een te simpele move om te ontsnappen wanneer je omsingeld wordt. De praktisch infinite stamina zorgt er dan weer voor dat objects de beste manier zijn om bosses te doden, en dan vooral dit voorwerp: een snelle smash beweging, breekt niet snel en veroorzaakt veel damage.
http://i.imgur.com/wbWYX.jpg
mayrbek zei:ik heb het op mijn pc staan maar ik vind deze spel veel te makkelijk

