Vimes
Legacy Member
Yup werkt perfect en is in-game supported. Verschillende layouts kunnen in settings menu worden geladen (bijv. X360 etc). Je kan ook alles instellen zoals je zelf wilt.
Soms zelfs beter dan met muis & keyboard omdat het toch meer gelijk een actiegame speelt en je soms beter kan ontwijken/blocken etc met gamepad. Enige nadeel er aan vind ik het mikken met secondary weapons (speren etc) gaat niet zo gemakkelijk. Misschien wel aan te passen als je wat met sensitivity kan spelen en zo. Alsook, om door NPC dialogen te gaan heb je nog steeds keyboard nodig (suckt want dan zit je zo chill met gamepad en moet je toch nog op spatie/enter gaan duwen en zo).
Soms zelfs beter dan met muis & keyboard omdat het toch meer gelijk een actiegame speelt en je soms beter kan ontwijken/blocken etc met gamepad. Enige nadeel er aan vind ik het mikken met secondary weapons (speren etc) gaat niet zo gemakkelijk. Misschien wel aan te passen als je wat met sensitivity kan spelen en zo. Alsook, om door NPC dialogen te gaan heb je nog steeds keyboard nodig (suckt want dan zit je zo chill met gamepad en moet je toch nog op spatie/enter gaan duwen en zo).

Ging sowieso pas vanaf vandaag zijn.