Archief - Vindictus EU CB keys

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vimes

Legacy Member
Yup werkt perfect en is in-game supported. Verschillende layouts kunnen in settings menu worden geladen (bijv. X360 etc). Je kan ook alles instellen zoals je zelf wilt.

Soms zelfs beter dan met muis & keyboard omdat het toch meer gelijk een actiegame speelt en je soms beter kan ontwijken/blocken etc met gamepad. Enige nadeel er aan vind ik het mikken met secondary weapons (speren etc) gaat niet zo gemakkelijk. Misschien wel aan te passen als je wat met sensitivity kan spelen en zo. Alsook, om door NPC dialogen te gaan heb je nog steeds keyboard nodig (suckt want dan zit je zo chill met gamepad en moet je toch nog op spatie/enter gaan duwen en zo).

PureFun

Legacy Member
Ik heb een pad en gebruik het in bepaalde spellen (recent vb rusty hearts) maar in vindictus heb ik het zelden gebruikt en herinner me zelfs niet of het wel werkt zonder xpadder/j2k. Bij sommige bosses moet je armor stukken afbreken door nauwkeurig speren te gooien of bosses vertragen met chain hooks en dan lijkt een analog stick niet handig. Ook zijn er veel combo's waar je je movement keys snel moet gebruiken, opnieuw moeilijk met een analog stick.

@Vimes, ik speel vermoedelijk opnieuw Fiona, liefst longsword ondanks de latere hammer buff. Evie vermijd ik liever omdat je als staff evie voor de staff revamp inderdaad enkel als healbot speelt en je moeilijk in de efficiënte pts geraakt, na de staff revamp speelt iedereen plots een staff evie omdat ze wat op wordt.

mayrbek

Legacy Member
ik had ongeveer 100 keys kunnen verkrijgen maar heb er maar 2 gepakt voor een vriend en mij
en t511413 beta start toch donderdag, niet?

Morf

Legacy Member
Ik krijg geen bevestigingsmail als ik registreer op Nexon Europe, nog iemand dit probleem?

alilsneaky

Legacy Member
Ehm die link van jou purefun zegt dat m'n ip geblocked is?
Op hun nexon eu site is NIKS te zien van beta code enteren..

Wat een rommeltje.

PureFun

Legacy Member
Iedereen krijgt nu die ip block error te zien, zo te zien was het nog niet de bedoeling dat de activatie/download toegankelijk waren. Het verschil tussen een live en private testomgeving is de webmaster duidelijk onbekend. De client default install directory bevat ook nog eens 'GM', mogen we eventueel opnieuw 2GB downloaden. Over eventuele gm commands in deze tijdelijk beschikbare gm versie moeten we ons geen zorgen maken, vindictus is zowiezo hack central.

Vimes

Legacy Member
Mja best altijd wachten voor je op links gaat klikken die nog niet officieel released zijn :P Ging sowieso pas vanaf vandaag zijn.

Volgens FB zijn ze client nog aan't packagen (zou me verwonderen). Maar goed, kan toch maar vanavond pas es proberen.

Morf

Legacy Member
Vimes zei:
Er is daar zo'n grote knop "Free Signup" :p
EDIT: nvm, opgelost

Allez gij :p nee ik krijg geen bevestigingsmail dus als ik inlog krijg ik een error. Al 2 verschillende email adressen geprobeerd...

Vimes

Legacy Member
Wel ik zit ondertss in game. IGN: Vimes
Voeg me gerust toe.

Zit te chillen in Ch 99.

PureFun

Legacy Member
De EX mode lijkt toch wat gemakkelijk, het is al even geleden maar in de US non-ex moest ik meer aandacht aan de mobs besteden. Nu kan je de eerste bosses tot gnoll chieftain permanent stunnen door smash attacks te spammen en gnoll chieftain gebruikt zelden zijn cirkel aanval.

Tips voor nieuwe spelers: een object/pot/lijk oprapen met E en dan rmb, redelijk wat damage vooral op bosses. Je combo's halen het grootste deel van hun damage uit de rmb (smash) hits, je kan dus als Fiona 4x lmb gebruiken terwijl de mobs nog buiten je bereik zijn en dan 1x rmb voor een amaranth kick.

Interessant detail mbt meditation skill in de EU versie (een skill die je passief extra ap geeft en pas na +- 1 jaar rendeert): de ap cap is 1000 terwijl deze in de US versie 100 was iirc en je dus elke 2-3 dagen moest inloggen om meditation 100% te benutten. Met een cap van 1k ap moet je nu maar 1x per maand inloggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan