Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kryptex

Legacy Member
m62power zei:
Ben zelf ook wat benieuwd naar je collectie. :)

Haha genoeg van NES, SNES en N64.

Schaf geen vitrinekasten aan nu door mogelijke verhuizing.
Bijna alles zit in dozen op het moment.

reactor

Legacy Member
Heb ook nog eens een game binnen die het vermelden waard is :)


p1020394y.jpg

Ringo

Legacy Member
Kryptex zei:
Haha genoeg van NES, SNES en N64.

Schaf geen vitrinekasten aan nu door mogelijke verhuizing.
Bijna alles zit in dozen op het moment.

Fotos van de dozen dan? Lijkt me niet zo moeilijk om ze even open te doen en een foto te maken? En ik dacht dat die Lufia en Metroid uitgestald waren?

Kryptex

Legacy Member
Ringo zei:
Fotos van de dozen dan? Lijkt me niet zo moeilijk om ze even open te doen en een foto te maken? En ik dacht dat die Lufia en Metroid uitgestald waren?

Heb net alles opgeruimd dus nee dank je :lol:

Ringo

Legacy Member
Een foto dan van je opslagruimte? Of is je collectie van mythische proportie?

Jayvie

Legacy Member
Volgens mij is het vooral kopen/verkopen dat in zijn "collectie" gebeurt...

kristofb

Legacy Member
Jayvie zei:
Volgens mij is het vooral kopen/verkopen dat in zijn "collectie" gebeurt...

Volgens mij probeerde Ringo dat net te achterhalen (al was hij wel wat subieler) :D

Jayvie

Legacy Member
kristofb zei:
Volgens mij probeerde Ringo dat net te achterhalen (al was hij wel wat subieler) :D
I know, ik ben niet direct subtiel op dat gebied :p En dan nog, denk dat het ondertussen al meer als duidelijk is he...

kristofb

Legacy Member
Jayvie zei:
I know, ik ben niet direct subtiel op dat gebied :p En dan nog, denk dat het ondertussen al meer als duidelijk is he...

True, maar ik vond het wel amusant om volgen :D

Exasephiroth

Legacy Member
kristofb zei:
True, maar ik vond het wel amusant om volgen :D

Same here. 'k was ook van plan om nog eens een visje te smijten om een nieuw excuus op te wekken, maar helaas...

Ringo

Legacy Member
Jayvie zei:
I know, ik ben niet direct subtiel op dat gebied :p En dan nog, denk dat het ondertussen al meer als duidelijk is he...

It is I, Hercule Poirot, who speaks... :niceone:

Kryptex' excuses zijn gewoonweg te leuk...te meer omdat er consistentie inzit, dat moet ik hem wel nageven.

KillingRaptor

Legacy Member
reactor zei:
Heb ook nog eens een game binnen die het vermelden waard is :)


AVP Jaguar

Nice one! Hoeveel heb je daar nog voor betaald? Staat van de doos is ook nog heel goed blijkbaar. Al heb ik zelf geen Jaguar, ik zou deze gewoon aanschaffen als ik hem ooit eens zie voor een deftige prijs omdat ik een fan ben van beide franchises.

m62power

Legacy Member
Hoe kunnen we nu jaloers worden op iets wat je niet kan/wil laten zien? :oink:

En als we er maar genoeg geld tegenaan gooien kunnen we het wss wel van jou kopen? :p

EDIT: Je hebt je post al verwijderd en er een nieuwe gezet zie ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan