Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KillingRaptor zei:Nice one! Hoeveel heb je daar nog voor betaald? Staat van de doos is ook nog heel goed blijkbaar. Al heb ik zelf geen Jaguar, ik zou deze gewoon aanschaffen als ik hem ooit eens zie voor een deftige prijs omdat ik een fan ben van beide franchises.

reactor zei:Heb er 45 euro voor betaald!
Ik heb wel een Jaguar,en deze game is een must buy voor de console !![]()

alles aan dat ding is gewoon zo vreselijk fout: de console zelf is een soort bij elkaar geplakt monster van Frankenstein dat door verschillende processoren bijeen te smossen zogezegd 64-bit zou zijn, in een tijd dat bits enorm van tel waren voor de verkoopcijfers van een console. Dat was ook het enige waarmee ze konden uitpakken, "do the math" volgens hun reclames destijds als ik me niet vergis. Verder is hun third-party support echt dikke stront op een stokske, ook AVP vind ik een grandioos kutspel gewoon door het feit dat het zo'n beetje de saaiste shooter moet zijn die ik ooit heb gespeeld. In Doom of Wolfenstein loopt ge misschien maximum 30 seconden rond zonder iets af te knallen, terwijl ge in AVP echt tien minuten kunt rondzwerven zonder iets tegen te komen.
sommige mensen maken mods van de Jaguar controller om op andere systemen te kunnen spelen, Joost mag weten waarom. Ik vind het ding echt fucking hatelijk, precies gesmeed uit pure essentie van handkrampen.JimmyPatterson zei:Lag er in dat winkeltje ook Atari 2600 stuff?![]()
JimmyPatterson zei:Kan je misschien is kijken welke dat zijn?![]()
