Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s_kaiba

Legacy Member
Effe 2 psx games gekocht:

-vieuwpoint
-supersonic racers

Voor den Game Boy:

- Kirby Pinball Land (perfecte staat)

reactor

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Nice one! Hoeveel heb je daar nog voor betaald? Staat van de doos is ook nog heel goed blijkbaar. Al heb ik zelf geen Jaguar, ik zou deze gewoon aanschaffen als ik hem ooit eens zie voor een deftige prijs omdat ik een fan ben van beide franchises.

Heb er 45 euro voor betaald!
Ik heb wel een Jaguar,en deze game is een must buy voor de console !:p

kristofb

Legacy Member
reactor zei:
Heb er 45 euro voor betaald!
Ik heb wel een Jaguar,en deze game is een must buy voor de console !:p

Heb al een aantal keer op het punt gestaan een Jaguar in huis te halen, maar die controller schrikt mij altijd zo af :)
Is het eigenlijk een leuke console om mee te spelen? Of is ie vooral leuk om gewoon in huis te hebben?

Dennoman

Legacy Member
Meningen over de Jag zijn nogal extreem en ik hoor bij de negatieve zijde :p alles aan dat ding is gewoon zo vreselijk fout: de console zelf is een soort bij elkaar geplakt monster van Frankenstein dat door verschillende processoren bijeen te smossen zogezegd 64-bit zou zijn, in een tijd dat bits enorm van tel waren voor de verkoopcijfers van een console. Dat was ook het enige waarmee ze konden uitpakken, "do the math" volgens hun reclames destijds als ik me niet vergis. Verder is hun third-party support echt dikke stront op een stokske, ook AVP vind ik een grandioos kutspel gewoon door het feit dat het zo'n beetje de saaiste shooter moet zijn die ik ooit heb gespeeld. In Doom of Wolfenstein loopt ge misschien maximum 30 seconden rond zonder iets af te knallen, terwijl ge in AVP echt tien minuten kunt rondzwerven zonder iets tegen te komen.

En dan hebben we het nog niet over die #{@#[[ controller gehad :angry: sommige mensen maken mods van de Jaguar controller om op andere systemen te kunnen spelen, Joost mag weten waarom. Ik vind het ding echt fucking hatelijk, precies gesmeed uit pure essentie van handkrampen.

Nirron

Legacy Member
Ghost'n Goblins net ontvangen van 9lifer bloodybjorn. Leuk spel, maar zoals verwacht moeilijk.
Heeft best wel een nostalgische waarde omdat ik vele uren heb versleten op een vervolg ervan op de SNES.

killyourzone

Legacy Member
Metal Gear Solid (PSX, Compleet met Silent Hill demo)
Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2, compleet)
Gunbird Special Edition (PS2, Compleet)
Tales of Phantasia (GBA, Compleet)
Metroid Fusion (GBA, Compleet)
Jimmy Neutron: Attack of the Twonkies (GBA, Compleet)
Game Boy Micro (Compleet, al is de doos beschadigd en is er een vrij zichtbare kras op het scherm.)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
foto-12.jpg


:unsure:

JimmyPatterson

Legacy Member
Haha:D Toch blij dat ik kon helpen om eindelijk een Engelse versie te voorzien:p

Private Joker

Legacy Member
Alles compleet en in zeer goede staat. Eén Dukeske is factory sealed met de playstation strip.

Ntlhz.jpg


En deze gekocht voor Sheldon:
ZQ2h4.jpg

Private Joker

Legacy Member
Gaat ge daarvoor van Aalst naar hier komen? Die cool spot en bubsy stonden er nog en zullen er morgen normaal gezien nog staan. Er zijn slechts een paar regulars die er komen voor de retro.
Eén daarvan noem ik Martial Marginal... Die heeft toen de volledige NES cart sectie leeg gekocht aan 3 Euro/stuk voor de NTSC US games en 4 tot 8 Euro voor de PAL games...

JimmyPatterson zei:
Lag er in dat winkeltje ook Atari 2600 stuff? :p


Jazeker, een tiental games boxed aan 4 Euro/stuk. Of er een handleiding in zit weet ik niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan