Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kunkknuckle

Legacy Member
me recent shadowgate voor de N64 aangekocht voor 15 euro in redelijk goede staat

Nirron

Legacy Member
Zo ver is Brussel nu ook weer niet e! :p Ik weet niet ik kijk graag in retro winkeltjes maar er zijn zo weinig en de meeste zijn te duur. Anders wil ik het wel via jou regelen als je dat tenminste wil doen.

Was dat trouwens alles wat ze hadden van SNES?

Nirron

Legacy Member
Ja, je kan die spelen met de Super Scope en ook met de Nintendo Muis maar is niet vereist.

Private Joker

Legacy Member
@ Killingraptor: staat inderdaad op vermeld dat de nintendo scope daarvoor kan worden gebruikt.
@ Nirron, mij maakt het weinig uit hoor. Niet echt een grote retro winkel, maar wel eens tof voor mij om te gaan kijken gezien het om de hoek is. Niets om speciaal voor van Aalst te komen en lang te sukkelen met parkeerplaats...

Als je mijn onkosten dekt, verstuur ik ze wel hoor.

kunkknuckle

Legacy Member
Private Joker zei:
Alles compleet en in zeer goede staat. Eén Dukeske is factory sealed met de playstation strip.

Ntlhz.jpg


En deze gekocht voor Sheldon:
ZQ2h4.jpg

Hail to the king, nice

reactor

Legacy Member
kristofb zei:
Heb al een aantal keer op het punt gestaan een Jaguar in huis te halen, maar die controller schrikt mij altijd zo af :)
Is het eigenlijk een leuke console om mee te spelen? Of is ie vooral leuk om gewoon in huis te hebben?

Wat kan ik daar nog op zeggen ,na de subtiele mening van den Denno! :lol:

Mijn mening....
Is de Jaguar een aanschaf waard als gamer?
Naar mijn mening niet.
Er zijn te weinig topgames voor uitgekomen en hij is uiteindelijk vrij duur in aankoop !

Als verzamelaar zijnde echter hoort hij gewoon in mijn verzameling.
Er zijn toch een paar exclusives(zoals AVP) die de moeite waard zijn en het is uiteindelijk het laatste wapenfeit van Atari op de consolemarkt!

Wat betreft de game AVP ben ik het niet eens met Denno.
Ok het is geen rechtoe rechtaan shooter a la Doom.
Maar voor mij bruist de game wel van de sfeer.
En als je speelt als Predator of Alien krijgt de game wel een andere feeling als een gewone shooter!


But hey ,that is just my opinion ;)

JimmyPatterson

Legacy Member
Damn; das nice:)
Ik zoek ook al even een goedkope MD maar altijd als ik er eentje vind, is de prijs te hoog...

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Kan zijn dat deze snel weer buiten gaat hoor, ik laat je dan wel iets weten :)

K0RNMA5T3S

Legacy Member
na lange tijd nog eens iets retro gekocht

- Ridge Racer Type 4 voor PSX

buzzywuzzy

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Mooie aankoop. De High Definition Graphics versie van de Mega Drive is mijlenver de beste uit de serie. Ik had ze zowiezo ook meegeschaard voor die prijs.

evo alexan

Legacy Member
K0RNMA5T3S zei:
na lange tijd nog eens iets retro gekocht

- Ridge Racer Type 4 voor PSX

nice aankoop !!! kheb die nog gekocht in de gamenation!! wat mis ik die winkel zeg :cry::cry:

Ringo

Legacy Member
@alexan: was dat die winkel in de Ezelstraat? En ben je ooit in de "Arcade Krush" geweest in Brugge?

Nirron

Legacy Member
Ik ken GameNation nog met het blauwe logo vond die winkel wel goed omdat ze zoveel 2dehands hadden.
In Aalst was die in op de hoek van de Lange Zoutstraat met de Korte Zoutstraat :)

Heb nog een paar dingen met hun logo erop zal dat eens inscannen ^^

evo alexan

Legacy Member
Ringo zei:
@alexan: was dat die winkel in de Ezelstraat? En ben je ooit in de "Arcade Krush" geweest in Brugge?

yup da was in de Ezelstraat ! Arcade Krush da ken ik niet voor mijn tijd zekers :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan