kristofb
Legacy Member
Kryptex zei:Grapjassen, m'n collectie > jullie irl bank
Poor haters![]()
Er is een simpele manier om te genieten van ons aanzien: PICS!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kryptex zei:Grapjassen, m'n collectie > jullie irl bank
Poor haters![]()

Kryptex zei:Grapjassen, m'n collectie > jullie irl bank
Poor haters![]()

Shinro zei:Met zo'n posts/mentaliteit ga je hier alvast geen vrienden maken denk ik zo.
En het retro gedeelte draait vooral om elkaars collecties/aanwinsten te appreciëren en te bewonderen zonder arrogant te zijn.
En als je dan toch zo trost bent op je collectie, post dan inderdaad foto's, is toch tof om je verzameling te laten zien aan de rest?![]()
alcatrec zei:Het is niet moeilijk te concluderen dat je puur koopt om terug te verkopen.
Als je geen foto's wil laten zien van je "collectie", moet je ook geen tonen van je aanwinsten.
Hier weten ze al langer dat je van je collectie geen foto's 'kan' tonen ipv 'wil' tonen.


Ingis zei:Mja ... beetje raar gedrag. Je collectie meer dan de bankrekeningen hier... wat een reactie. Niet te arrogant over komen en denken dat je hier alles bent. Zitten hier genoeg mensen met respectable collecties (jammer genoeg blijven de meeste weg, net door reacties en mensen als jij). Bedoeling is dat het hier luchtig en vriendelijk blijft... opkoper mentaliteit is niet zo geliefd en arrogantie zeker niet. (niet dat je niet trots mag zijn op je collectie, is iets anders). Mijn ervaring leert wel dat mensen die echt trots zijn op hun collectie altijd wel ergens foto's hebben (desnoods verouderd).
Sheldon Cooper zei:Is toch niet zo'n drama dat je geen echte verzamelaar bent? Kvind gewoon dat je niet moet doen alsof je de onschuld zelve bent
Kryptex zei:Er zijn zoveel mensen (vooral in Nederland ook) die puur handelen op dit soort spullen. De mooie spullen houd ik zelf maar het is een leuke hobby om in-en verkoop te doen ook.
Kryptex zei:Zoals ik al zei, ik weet wat ik heb ;]
Ik verzamel complete spellen en consoles en doe aan in-en verkoop van consoles en losse games.
Wat je mening er ook van is, het gaat niks veranderen hoor
Je hoeft verder niet jaloers te zijn, het zijn maar spellen. Ik post dingen die ik heb gekocht en mocht je daar boos over worden, sla met je hand tegen de muur ofzo![]()
kristofb zei:Er is een simpele manier om te genieten van ons aanzien: PICS!![]()
evo alexan zei:We kunnen anders een nieuwe start nemen ? Kryptex je kan je anders even voorstellen aan de rest, wat je verzameld, hoe lang enz...

