Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shinro

Legacy Member
Kryptex zei:
Grapjassen, m'n collectie > jullie irl bank:rofl:
Poor haters :crazy:

Met zo'n posts/mentaliteit ga je hier alvast geen vrienden maken denk ik zo.

En het retro gedeelte draait vooral om elkaars collecties/aanwinsten te appreciëren en te bewonderen zonder arrogant te zijn.

En als je dan toch zo trost bent op je collectie, post dan inderdaad foto's, is toch tof om je verzameling te laten zien aan de rest? :)

Kryptex

Legacy Member
Shinro zei:
Met zo'n posts/mentaliteit ga je hier alvast geen vrienden maken denk ik zo.

En het retro gedeelte draait vooral om elkaars collecties/aanwinsten te appreciëren en te bewonderen zonder arrogant te zijn.

En als je dan toch zo trost bent op je collectie, post dan inderdaad foto's, is toch tof om je verzameling te laten zien aan de rest? :)

Is prima, jullie haten toch op mij en dan als ik geen collectie wil laten zien nog meer haten?

Moet je zelf weten :niceone:

alcatrec

Legacy Member
Het is niet moeilijk te concluderen dat je puur koopt om terug te verkopen.
Als je geen foto's wil laten zien van je "collectie", moet je ook geen tonen van je aanwinsten.
Hier weten ze al langer dat je van je collectie geen foto's 'kan' tonen ipv 'wil' tonen.

Kryptex

Legacy Member
alcatrec zei:
Het is niet moeilijk te concluderen dat je puur koopt om terug te verkopen.
Als je geen foto's wil laten zien van je "collectie", moet je ook geen tonen van je aanwinsten.
Hier weten ze al langer dat je van je collectie geen foto's 'kan' tonen ipv 'wil' tonen.

Zoals ik al zei, ik weet wat ik heb ;]

Ik verzamel complete spellen en consoles en doe aan in-en verkoop van consoles en losse games.
Wat je mening er ook van is, het gaat niks veranderen hoor :lol:

Je hoeft verder niet jaloers te zijn, het zijn maar spellen. Ik post dingen die ik heb gekocht en mocht je daar boos over worden, sla met je hand tegen de muur ofzo :rofl:

Ingis

Legacy Member
Mja ... beetje raar gedrag. Je collectie meer dan de bankrekeningen hier... wat een reactie. Niet te arrogant over komen en denken dat je hier alles bent. Zitten hier genoeg mensen met respectable collecties (jammer genoeg blijven de meeste weg, net door reacties en mensen als jij). Bedoeling is dat het hier luchtig en vriendelijk blijft... opkoper mentaliteit is niet zo geliefd en arrogantie zeker niet. (niet dat je niet trots mag zijn op je collectie, is iets anders). Mijn ervaring leert wel dat mensen die echt trots zijn op hun collectie altijd wel ergens foto's hebben (desnoods verouderd).

Kryptex

Legacy Member
Ingis zei:
Mja ... beetje raar gedrag. Je collectie meer dan de bankrekeningen hier... wat een reactie. Niet te arrogant over komen en denken dat je hier alles bent. Zitten hier genoeg mensen met respectable collecties (jammer genoeg blijven de meeste weg, net door reacties en mensen als jij). Bedoeling is dat het hier luchtig en vriendelijk blijft... opkoper mentaliteit is niet zo geliefd en arrogantie zeker niet. (niet dat je niet trots mag zijn op je collectie, is iets anders). Mijn ervaring leert wel dat mensen die echt trots zijn op hun collectie altijd wel ergens foto's hebben (desnoods verouderd).

Wie de bal kaatst .... :niceone:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Is toch niet zo'n drama dat je geen echte verzamelaar bent? Kvind gewoon dat je niet moet doen alsof je de onschuld zelve bent

Kryptex

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Is toch niet zo'n drama dat je geen echte verzamelaar bent? Kvind gewoon dat je niet moet doen alsof je de onschuld zelve bent

Er zijn zoveel mensen (vooral in Nederland ook) die puur handelen op dit soort spullen. De mooie spullen houd ik zelf maar het is een leuke hobby om in-en verkoop te doen ook.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik koop enkel wat ik vroeger ooit al gespeeld heb of toen wou spelen maar geen geld voor had :) Tenzij er een echt koopje te doen is

sluysen

Legacy Member
Kryptex zei:
Er zijn zoveel mensen (vooral in Nederland ook) die puur handelen op dit soort spullen. De mooie spullen houd ik zelf maar het is een leuke hobby om in-en verkoop te doen ook.

dan is het toch een kleine moeite om eens een foto te nemen van wat je hebt, ipv te blijven strijden om je gelijk te behalen..

Ringo

Legacy Member
Kryptex zei:
Zoals ik al zei, ik weet wat ik heb ;]

Ik verzamel complete spellen en consoles en doe aan in-en verkoop van consoles en losse games.
Wat je mening er ook van is, het gaat niks veranderen hoor :lol:

Je hoeft verder niet jaloers te zijn, het zijn maar spellen. Ik post dingen die ik heb gekocht en mocht je daar boos over worden, sla met je hand tegen de muur ofzo :rofl:

Ik geef het op om een zinnige reactie uit je te krijgen.

Dat je in se een amateuristische opkoper bent tot daar aan toe, maar dat je daarvoor ook stereotiep gedrag moet vertonen is niet alleen kinderlijk maar ook kinderachtig.

Kryptex

Legacy Member
Zoals ik al zei, je hoeft niet meer te posten hoor.
Je maakt verder geen veranderingen ofzo:music:

evo alexan

Legacy Member
We kunnen anders een nieuwe start nemen ? Kryptex je kan je anders even voorstellen aan de rest, wat je verzameld, hoe lang enz...

Shinro

Legacy Member
evo alexan zei:
We kunnen anders een nieuwe start nemen ? Kryptex je kan je anders even voorstellen aan de rest, wat je verzameld, hoe lang enz...

Daar is een topic voor, bij de sticky's, just saying voor Kryptex. :)

kristofb

Legacy Member
Bon, heel deze discussie mag nu stoppen. We hebben allemaal ons hart een keer mogen luchten, maar het moet niet blijven duren.

Kryptex: Zoals het ondertussen wel duidelijk is, we zijn hier een redelijk hecht hoopje retro gamers / verzamelaars, waarbij velen onder ons elkaar ook echt kennen, of tenminste al ontmoet hebben. Wie zien je graag terugkomen hier en actief deelnemen aan alle threads hier, maar mss kan je wel even passeren langs https://www.beyondgaming.be/archive...-retro-members-stellen-zich-even-voor-.760662 . Foto's van collecties zijn absoluut niet vereist, maar als je bold statements doet, tja, dan mag er altijd bewijs volgend ;)

kristofb

Legacy Member
Laatste aankopen van daarnet, voor PS2:
Metal Slug 3 & The X-files Resist or Serve voor €5 incl. en €4incl. vanuit ebay.co.uk

Pyrox

Legacy Member
grand theft auto the trillogy voor xbox, om mijn onvolledige versie te vervangen, deze gaat echter dienst doen om de games te spelen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan