Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bamboebahr

Legacy Member
kvind z'n prijzen wel altijd te doen, niets waanzinnig hoog :)
er komt voor iedere verzamelaar wel een punt waar hij iets meer geld per stuk moet uitgeven, I guess ^^;

Private Joker

Legacy Member
GlxzK.jpg


Pêle-Mêle, 2 Euro.

Favoriete shop hier in Brussel, ze doen nu ook Kiala :D

Private Joker

Legacy Member
Redelijk amateuristisch hoor. Nog nooit naar hun website gezocht.
Er staat vanalles, maar als het aan een deftige prijs is, is het redelijk rap weg ;)

Momenteel nog gezien:

- 30-tal Nieuwe xbox games toegevoegd (10 Euro/stuk)
- 20-tal Nieuwe SMS en SMD games (geen rares) (6 Euro CIB, 4 Euro CB)
- 10-tal Atari games (4 Euro CIB)
- 20-tal Nieuwe GB-GBA-GBC games toegevoegd (6 Euro CIB, 5 Euro sealed, geen rares)
- 10-tal Nieuwe NGC games toegevoegd (10 Euro/stuk)
- 20 PSX games
- 50 PS2 games
en de usual Wii, PS3, Xbox360,...

Een lijstje met titels kan ik niet geven...

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Moest je er ooit nog es moeten zijn mag je altijd lijstje geven/foto nemen van de gameboy games :)

Private Joker

Legacy Member
Moeilijk hoor. Liggen allemaal slecht gestapeld voor foto's, maar ik doe m'n best.

red Bulleke

Legacy Member
Ik ga ook nog eens bij Pêle-Mêle moeten passeren blijkbaar :) In mijn schoolperiode zat ik er wekelijks :D

junglist_clint

Legacy Member
rommelmarkt. Heb er wel genoeg voor betaald maar voor die staat kun je niet sukkelen. Heeft iemand een idee wat deze sets buiten gaan op ebay? Ik vind er geen referentie voor :).

Private Joker

Legacy Member
Als je wat Duitse verzamelaars geinteresseerd krijgt, kan dit toch wel 70-80 Euro halen denk ik. Heb die nog niet veel eerder gezien alleszins.

Nirron

Legacy Member
Een redelijke goede dag gehad vandaag. Geen toppers maar wel leuke uitbreiding van mijn collectie.

Gameboy
- SolarStriker
- David Crane's The Rescue of the Princess Blobette

Super Nintendo

- Console + 2 controllers
- Super Gameboy
- Asterix
- The Addams family (NTCS)
- Yogi Bear's Cartoon Capers
- Power Rangers
- Tiny Toon Adventures : Buster Busts Loose!

Gamecube
- Smuggler's Run Warzones
- Casper Spirit Dimensions
- Superman Shadow of Apokolips
- Pokémon Colosseum
- Tony Hawk's Underground 2
- Starfox Adventures
- Medal of Honor Rising Sun

Sega Mega Drive
- Console + 2 controllers
- After Burner II (boxed - zonder boekje)
- The Revenge of Shinobi

Heb het gevoel dat ik mij een beetje aan het laten gaan ben dat ik gewoon op alles spring zodra het een goede prijs heeft.
Anyway zoals altijd zitten er games tussen die ik zal wegdoen ruilen/verkopen om mijn verzameling verder uit te breiden.

Binnenkort maak ik hier wel eens een thread voor in het juiste forum

junglist_clint

Legacy Member
Ik heb de set ook alleen nog maar in duits gezien, dus volgens mij ook alleen in duitsland uitgekomen.

Nirron

Legacy Member
Ben daar niet zo zeker van omdat ik mij deze nog herinner in de winkel. Kon natuurlijk een import geweest zijn.

m62power

Legacy Member
junglist_clint zei:
rommelmarkt. Heb er wel genoeg voor betaald maar voor die staat kun je niet sukkelen. Heeft iemand een idee wat deze sets buiten gaan op ebay? Ik vind er geen referentie voor :).

Ik ken een opkoper/handelaar die voor zulke snes setjes toch 70 euro vraagt. Denk dat de zijne niet eens zo compleet zijn als de jouwe.

Exasephiroth

Legacy Member
Kryptex zei:
Double dragons & castlevania vampires kiss RawrRRrrr

Nice man. Mag ik vragen hoeveel je hebt betaald?
Toevallig ook geen foto's van je collectie?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan