Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Mega Drive:

Megagames 6
Seaquest
Desert demolition starring road runner and wile E. coyote
Pit fighter
Indiana jones and the last crusade
Cuthroat island
Flicky
spirou
altered beast
mega games II
The lion king
super thunder blade
Nba jam
universal soldier

Master system:

Bomber raid
Super tennis
summer games
parlour games
teddy boy
out run
the cyber shinobi
wimbledon
alex kidd in shinobi world
Asterix


alles voor 10 euro ^^

Kryptex

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Mega Drive:

Megagames 6
Seaquest
Desert demolition starring road runner and wile E. coyote
Pit fighter
Indiana jones and the last crusade
Cuthroat island
Flicky
spirou
altered beast
mega games II
The lion king
super thunder blade
Nba jam
universal soldier

Master system:

Bomber raid
Super tennis
summer games
parlour games
teddy boy
out run
the cyber shinobi
wimbledon
alex kidd in shinobi world
Asterix


alles voor 10 euro ^^

Ik zou zeggen nice maar ik heb geen idee van die consoles / games :rofl:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
ik ook niet maar is de uitgelezen kans om eens Sega uit te testen.
I'm a Sega virgin :p

Claudio VO

Legacy Member
ralleke zei:
Bangai-O voor 12 £ op Ebay :)

dat is een koopje . merk wel dat DC games toch aan het zakken zijn in prijs .
mss. omdat de echte verzamelaars deze al hebben ? + je kan perfect back-up's afspelen op de DC.


Sheldon Cooper zei:
Mega Drive:

Megagames 6
Seaquest
Desert demolition starring road runner and wile E. coyote
Pit fighter
Indiana jones and the last crusade
Cuthroat island
Flicky
spirou
altered beast
mega games II
The lion king
super thunder blade
Nba jam
universal soldier

niet echt waardige games voor de MD. enkel Altered beast & The lion king zou ik aanraden om eens te spelen ;)

Master system:

Bomber raid
Super tennis
summer games
parlour games
teddy boy
out run
the cyber shinobi
wimbledon
alex kidd in shinobi world
Asterix

hier zitten wel enkele mooie tussen : bomber raid , out run , shinobi , Alex kidd , Astérix. :niceone: zo'n games

alles voor 10 euro ^^

en dat echt een leuk koopje !

Sheldon Cooper zei:
I'm a Sega virgin :p

je eerste keer vergeet je nooit ;) ik hoop dat het je bevalt .

Kryptex

Legacy Member
Rommelmarkt ofzo trouwens sheldon?

Hopelijk kan ik mijn camera kabeltje vinden en ff wat pics posten van vandaag btw :p

buzzywuzzy

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
ik ook niet maar is de uitgelezen kans om eens Sega uit te testen.
I'm a Sega virgin :p
Megagames II zitten ook superleuke games bij. Revenge of Shinobi, Golden Axe en Streets of Rage. Super Hang-on en Columns op de Megagames 6 zijn ook wel leukerds als je van racing of puzzle games houdt.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Wel geen idee of er iets van waarde bij zit. Maar het is in ieder geval een koopje.
Outrun wil ik wel es spelen :D

Claudio VO

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Wel geen idee of er iets van waarde bij zit. Maar het is in ieder geval een koopje.
Outrun wil ik wel es spelen :D

zijn het niet allemaal cartridges ? zo had ik het topic toch gelezen.

Kryptex

Legacy Member
Van alles wat binnen gehad:

70,- pakket (inc. n64 en 4 controllers rumble packs etc niet op foto te zien)
Paar rare games er tussen. Spel rechtsboven is het mooiste x.D

2v8ijcx.jpg



Dit pakket voor 40,- weet niet zeker of alles op foto staat volgens mij lagen er nog ergens wat meer spellen omheen :p

dwb1pv.jpg


En een paar complete snes games en KI met music cd =D

2qch81y.jpg

k_vuurke

Legacy Member
die NES FOUR SCORE ook volledig?
en die killer instinct duur gekocht die zouek ook nog graag aan collectie toevoegen :love:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
kheb daar een perfecte versie van. Ziet er echt als nieuw uit. 20 euro maar voor gegeven ^^

sluysen

Legacy Member
Sonic Adventures (7.5€)
Guitar Hero 2 (10€) nog eentje voor bij de reeks, enkel aerosmith en van halen mis ik nog, aangezien warriors niet op ps2 verschenen is :(

beiden uit gamebuster.. verder niet iets wat ik persé op het eerste zicht wou, idd wel deftige prijzen en aangename kerel..

Kryptex

Legacy Member
Hier een paar aankopen van vandaag.

Leuke snes spellen gekocht voor 5,- per stuk:

2428t2q.jpg


Weer een donkey kong gamecase erbij, de 4e al ofzo :D
27,50 inclusief wat spellen erbij.

s59zlh.jpg


En als laatste nog een NES boxed set voor 37,50 met wat mooie boxed games (niet op foto)

el8qq1.jpg

Wandering

Legacy Member
Ja amai, die indruk heb ik ook. Ik kijk ook geregeld in Nederland maar zo een dingen vind ik precies niet..

Dennoman

Legacy Member
Bwoah, prijzen zijn normaal tot redelijk hoog, maar het aanbod is wel groter ja :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan