Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nirron zei:Ach hij doet maar. Jammer dat hij niet beseft dat zo'n praktijken niet horen op een forum zoals dit.
Als je puur winst wilt maken zet het dan gewoon op andere sites verkoop sites.
Als je wilt bijdragen aan de verzamel community dan plaats je dit gewoon hier voor een eerlijke prijs. Dat vind ik toch persoonlijk

bloodybjorn zei:heeft da gekocht voor 105 euro en is da hier nu aant verkopen en vraagt hier soms 85 euro voor 1 spelleken komaan man ik weet echt ni da jij soms de waarheid spreekt?

Kryptex zei:Leuk dat belgs, heel punctueel altijd
Je mag zelf weten of je iets gelooft of niet, ik hou de boxed spellen gewoon voor mezelf nu die paar tientjes heb ik verder niet nodig.
Ik vraag nergens 85,- voor ik heb simpelweg gezegd dat er een bod was van dat bedrag, maar zoals ik net al zei gaan de spellen nu gewoon in mijn eigen vitrinekasten.
Voor de rest doe ik aan in- en verkoop van losse consoles en losse spellen wat dus blijkbaar hier niet veel gedaan wordt dus dat is verder prima er zijn genoeg forums
Boxed games & consoles in goede staat hou ik zelf :]
Sheldon Cooper zei:waar vinde gij da allemaal aan zo goedkope prijzen he
Vreet soms mijn kas op met wat mensen hier vinden![]()

Sheldon Cooper zei:Als ik op marktplaats zoek vind ik zo'n shizzle allemaal niet![]()

Kryptex zei:Ben aan het wachten op mijn pakket met Conker's bad fur day dan multiplayer spelen![]()

Kryptex zei:Voordat jij ze eens op marktplaats ziet staan liggen ze al op mijn tafel!![]()


Cerulean zei:Dus nog voor je dit spel ontvangen hebt bied je het aan mij al aan via PM??? Netjes![]()

Nirron zei:Steeds een uitleg.. die Hollanders toch![]()


zotte prijzen ga je hier zeker niet vangen. 
Claudio VO zei:zeg Kryptex , ik ga u zeker niet aanvallen . maar je werkwijze brengt nu éénmaal deze recties teweeg. ook voor mij ziet het er naar uit dat winstbejag , hier de drijfveer is.
je geeft uitleg ( zei het dan al niet uit het boekje ) ; en daarmee scoor je alvast al beter dan "double S".
verkopen met winst is ieders recht natuurlijk ; maar hier ga je gewoon ( naar mijn gedacht ) ogen uitsteken van menig verzamelaar .
9lives is géén Ebayzotte prijzen ga je hier zeker niet vangen.
voor de rest , nog altijd welkom hoor![]()