Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cerulean

Legacy Member
Om dan nog maar te zwijgen over dat Zelda-cart-only gedoe :')
Zijn verkoopsthread heeft hier in elk geval niet echt succes, mooi zo.

junglist_clint

Legacy Member
Nirron zei:
Ach hij doet maar. Jammer dat hij niet beseft dat zo'n praktijken niet horen op een forum zoals dit.

Als je puur winst wilt maken zet het dan gewoon op andere sites verkoop sites.
Als je wilt bijdragen aan de verzamel community dan plaats je dit gewoon hier voor een eerlijke prijs. Dat vind ik toch persoonlijk

:hug:

Kryptex

Legacy Member
bloodybjorn zei:
heeft da gekocht voor 105 euro en is da hier nu aant verkopen en vraagt hier soms 85 euro voor 1 spelleken komaan man ik weet echt ni da jij soms de waarheid spreekt?

Leuk dat belgs, heel punctueel altijd haha :niceone:

Je mag zelf weten of je iets gelooft of niet, ik hou de boxed spellen gewoon voor mezelf nu die paar tientjes heb ik verder niet nodig.

Ik vraag nergens 85,- voor ik heb simpelweg gezegd dat er een bod was van dat bedrag, maar zoals ik net al zei gaan de spellen nu gewoon in mijn eigen vitrinekasten.

Voor de rest doe ik aan in- en verkoop van losse consoles en losse spellen wat dus blijkbaar hier niet veel gedaan wordt dus dat is verder prima er zijn genoeg forums :music:

Boxed games & consoles in goede staat hou ik zelf :]

Kryptex

Legacy Member
Morgen meer aankopen binnen :)
Oh en m'n laatste aankoop natuurlijk, 28,- inc. verzending:

Is in nieuwstaat

2lbp4z6.jpg


27xdunm.jpg

Ringo

Legacy Member
Kryptex zei:
Leuk dat belgs, heel punctueel altijd :niceone:

Je mag zelf weten of je iets gelooft of niet, ik hou de boxed spellen gewoon voor mezelf nu die paar tientjes heb ik verder niet nodig.

Ik vraag nergens 85,- voor ik heb simpelweg gezegd dat er een bod was van dat bedrag, maar zoals ik net al zei gaan de spellen nu gewoon in mijn eigen vitrinekasten.

Voor de rest doe ik aan in- en verkoop van losse consoles en losse spellen wat dus blijkbaar hier niet veel gedaan wordt dus dat is verder prima er zijn genoeg forums :music:

Boxed games & consoles in goede staat hou ik zelf :]

Laten we gewoon stellen dat opkopers hier niet erg warm onthaald worden door een gedeelte van het meelezend publiek. Misschien had je beter eerst even wat de sfeer opgesnoven vooraleer je postte en kon je op die manier een betere 1e indruk nagelaten hebben :niceone:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
waar vinde gij da allemaal aan zo goedkope prijzen he :sop:
Vreet soms mijn kas op met wat mensen hier vinden :p

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Als ik op marktplaats zoek vind ik zo'n shizzle allemaal niet :p

Kryptex

Legacy Member
Ben aan het wachten op mijn pakket met Conker's bad fur day dan multiplayer spelen :love:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
ken iemand in NL die regelmatig naar hier komt dus da maakt nie uit :p

Cerulean

Legacy Member
Kryptex zei:
Ben aan het wachten op mijn pakket met Conker's bad fur day dan multiplayer spelen :love:

Dus nog voor je dit spel ontvangen hebt bied je het aan mij al aan via PM??? Netjes :)

Kryptex

Legacy Member
Cerulean zei:
Dus nog voor je dit spel ontvangen hebt bied je het aan mij al aan via PM??? Netjes :)

Ik heb het van iemand geleend een keer om wat multiplayer te spelen was wel gaaf, hij zocht nog een koper voor genoeg geld. Maar ik wilde hem niet genoeg geven :D

Claudio VO

Legacy Member
zeg Kryptex , ik ga u zeker niet aanvallen . maar je werkwijze brengt nu éénmaal deze recties teweeg. ook voor mij ziet het er naar uit dat winstbejag , hier de drijfveer is.

je geeft uitleg ( zei het dan al niet uit het boekje ) ; en daarmee scoor je alvast al beter dan "double S". ;)

verkopen met winst is ieders recht natuurlijk ; maar hier ga je gewoon ( naar mijn gedacht ) ogen uitsteken van menig verzamelaar .

9lives is géén Ebay ;) zotte prijzen ga je hier zeker niet vangen.
voor de rest , nog altijd welkom hoor :)

Kryptex

Legacy Member
Claudio VO zei:
zeg Kryptex , ik ga u zeker niet aanvallen . maar je werkwijze brengt nu éénmaal deze recties teweeg. ook voor mij ziet het er naar uit dat winstbejag , hier de drijfveer is.

je geeft uitleg ( zei het dan al niet uit het boekje ) ; en daarmee scoor je alvast al beter dan "double S". ;)

verkopen met winst is ieders recht natuurlijk ; maar hier ga je gewoon ( naar mijn gedacht ) ogen uitsteken van menig verzamelaar .

9lives is géén Ebay ;) zotte prijzen ga je hier zeker niet vangen.
voor de rest , nog altijd welkom hoor :)

Voor de duidelijkheid, ik was nieuw op dit forum dus had misschien eerst wat meer rond moeten kijken maar goed, dat was mijn fout dan.

Ik verzamel zelf boxed consoles en games in zeer goede staat, qua in- en verkoop doe ik nu alleen nog maar consoles met losse spellen op andere forums :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan