Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shinro zei:- Turok Evolution (GC) 1 euro
- Pokémon Colosseum (GC) 1 euro
- Philips Videopac 33 Jumping Acrobats 1 euro
@ Denno, ik begrijp beiden standpunten, vaak heb je gewoon plaatsen die niet vermeld zijn op enige sites, en dan wil je het niet graag verpesten dat het jaar erop iedereen er naartoe gaat.
Langs de andere kant gun ik andere verzamelaars ook zoveel mogelijk, overlaatst in B&S ook nog dubbele games verkocht tegen zo goedkoop mogelijk, ik kon er meer van maken bij sommige games maar wou ze gewoon een plaats geven bij een andere collector want hier waren ze overbodig.

Shinro zei:@ Denno, ik begrijp beiden standpunten, vaak heb je gewoon plaatsen die niet vermeld zijn op enige sites, en dan wil je het niet graag verpesten dat het jaar erop iedereen er naartoe gaat.

Private Joker zei:Zeer mooi Kryptex! Met de deur in huis vallen in klasse noemen ze dit
Welkom op het forum!
Zo doen we dat. Zal later nog wat meer fotos posten.Blijkbaar wat los gemaakt met mijn post. Kijk, ik doe ontzaglijk veel rommelmarkten, kringloopwinkels en dergelijke aan. Vorige zondag bijvoorbeeld met OGMike provincie Antwerpen doorkruist op zo'n viertal r'markten, op zoek naar retro. Dikwijls is het teleurstelling alom en heel af en toe is het eens jackpot. Ik denk dat menig rommelmarkt ganger die hoerenchance wel kan beamen.Dennoman zei:Pff, 't is die spirit die het zo verziekt voor iedereen tegenwoordig. Het is dus zover gekomen dat we elkaar als concurrentie moeten zien. Waar is de tijd dat we nog blij waren voor elkaars goeie aankopen?
junglist_clint zei:damn kryptex zeer mooie aankopen. Idd waar heb je ze gevonden? Ik zoek al zo lang achter die snes zet?
hm je verkoopt alles op palrocks en 9lives?

Sheldon Cooper zei:gimme!
Mooi wel![]()