Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Pff, 't is die spirit die het zo verziekt voor iedereen tegenwoordig. Het is dus zover gekomen dat we elkaar als concurrentie moeten zien. Waar is de tijd dat we nog blij waren voor elkaars goeie aankopen?

Shinro

Legacy Member
- Turok Evolution (GC) 1 euro
- Pokémon Colosseum (GC) 1 euro
- Philips Videopac 33 Jumping Acrobats 1 euro

@ Denno, ik begrijp beiden standpunten, vaak heb je gewoon plaatsen die niet vermeld zijn op enige sites, en dan wil je het niet graag verpesten dat het jaar erop iedereen er naartoe gaat.

Langs de andere kant gun ik andere verzamelaars ook zoveel mogelijk, overlaatst in B&S ook nog dubbele games verkocht tegen zo goedkoop mogelijk, ik kon er meer van maken bij sommige games maar wou ze gewoon een plaats geven bij een andere collector want hier waren ze overbodig.

JimmyPatterson

Legacy Member
Shinro zei:
- Turok Evolution (GC) 1 euro
- Pokémon Colosseum (GC) 1 euro
- Philips Videopac 33 Jumping Acrobats 1 euro

@ Denno, ik begrijp beiden standpunten, vaak heb je gewoon plaatsen die niet vermeld zijn op enige sites, en dan wil je het niet graag verpesten dat het jaar erop iedereen er naartoe gaat.

Langs de andere kant gun ik andere verzamelaars ook zoveel mogelijk, overlaatst in B&S ook nog dubbele games verkocht tegen zo goedkoop mogelijk, ik kon er meer van maken bij sommige games maar wou ze gewoon een plaats geven bij een andere collector want hier waren ze overbodig.


Nice :p

red Bulleke

Legacy Member
Shinro zei:
@ Denno, ik begrijp beiden standpunten, vaak heb je gewoon plaatsen die niet vermeld zijn op enige sites, en dan wil je het niet graag verpesten dat het jaar erop iedereen er naartoe gaat.

Idem hierzo. Ik heb ook wat last met jaloerse reacties op mekaars aankopen, maar zal zelf toch ook zelden of nooit goede bronnen prijsgeven hoor. 't Ene staat helemaal los van 't andere imho. Ik heb, zoals iedereen onder jullie, namelijk niet graag dat iemand een game koopt die ik nog niet heb, om in 't slechtste geval nadien voor een veelvoud online te gaan doorverkopen voor één of andere reden (out of scope, dubbel, winstbejag,...).
Laat ons niet heiliger willen zijn dan de paus he :)

Kryptex

Legacy Member
Deze super nintendo set (console zelf en controllers staan er niet op)
105,- voor betaald.

22c95x.jpg


Spellen lijst (allemaal 100% compleet en in perfecte staat)

Lufia (inclusief grote doos en players guide boek)
Super metroid (inclusief grote doos en players guide boek)
Wario's woods
Super morph
Animaniacs
Zombies
Mystic quest legend
Cliffhanger
Zelda
On the ball
Mario is missing
Illusion of time
Equinox
Super bomberman 1
Krusty's super fun house
Pac attack
Kid klown in crazy chase
Skyblazer
Goof troop
The lost vikings
Tetris attack
Super mario world 2 yoshi's island

Super mario world 1 + boekje
Super mario allstars + boekje

Private Joker

Legacy Member
Zeer mooi Kryptex! Met de deur in huis vallen in klasse noemen ze dit ;)

Welkom op het forum!

Kryptex

Legacy Member
Private Joker zei:
Zeer mooi Kryptex! Met de deur in huis vallen in klasse noemen ze dit ;)

Welkom op het forum!

:bow: Zo doen we dat. Zal later nog wat meer fotos posten.

Bamboebahr

Legacy Member
*brain malfunction*
goddammit man,nice en voor zo'n prijs O_o

uit nieuwsgierigheid: waar heb je dat zo gevonden?

buzzywuzzy

Legacy Member
Dennoman zei:
Pff, 't is die spirit die het zo verziekt voor iedereen tegenwoordig. Het is dus zover gekomen dat we elkaar als concurrentie moeten zien. Waar is de tijd dat we nog blij waren voor elkaars goeie aankopen?
Blijkbaar wat los gemaakt met mijn post. Kijk, ik doe ontzaglijk veel rommelmarkten, kringloopwinkels en dergelijke aan. Vorige zondag bijvoorbeeld met OGMike provincie Antwerpen doorkruist op zo'n viertal r'markten, op zoek naar retro. Dikwijls is het teleurstelling alom en heel af en toe is het eens jackpot. Ik denk dat menig rommelmarkt ganger die hoerenchance wel kan beamen.
Ik ben dan niet zo happig om de plaatsen te vermelden waar ik succes boek, gezien de tijd die ik erin steek. Om dan eventjes aan het internet te laten weten waar het te doen is. Ik vind dat iets dat je uit eigen ervaringen moet putten door zelf tijd en moeite te doen. Zo is dat met vissen ook. Je investeert veel tijd in het zoeken naar goede visstekken. Heb je er dan eentje gevonden na een eindeloze zoektocht vol teleurstellende stekken, dan geef je dat toch ook niet prijs aan anderen. Dat is in mijn ogen de verdiende beloning na lang doorzetten. Die beloning zal je niet krijgen door thuis te blijven.

Ik stel voor om zelf te rommelmarkten. Het is een leuke, volkse bedoening en de voldoening bij het vinden van goede buit is 1000 maal groter dan iets van ebay te kopen.

Dennoman

Legacy Member
Dat zeg ik ook helemaal niet, daarom geef ik ook geen blijk van jaloezie. Maar als je dan toch de plekken angstvallig voor jezelf wil houden, moet je ook niet gaan posten wat je aan je collectie toegevoegd hebt volgens dezelfde logica hé. Verzamelen doe je ook grotendeels voor jezelf en niet als een soort katalysator voor erkenning of sociaal contact.

Plus, het idee dat je op bepaalde rommelmarkten meer geluk zal hebben dan op andere is op zich ook je reinste bullshit, tenzij ze natuurlijk ook gewoon groter zijn en er meer kramen zijn met dus meer kans op succes. Denken dat je "een goeie stek voor retro" hebt is basically hetzelfde als denken dat je "een systeem" hebt gevonden voor gokkasten. Buiten dat er veel domme opkopers zouden zijn die er altijd staan en die hun games veel te laag prijzen, is de kans op elke rommelmarkt in se even groot, dus maakt het ook niet uit.

Begrijp me niet verkeerd, even goeie vrienden hoor, maar "concurrentie" vind ik echt een enorm vies woord.

Den_Hidde

Legacy Member
een vraagje, euhm... moogt ge iemand ne fucker noemen als die voor u neus een retro item wegkoopt of valt dat onder jaloersheid ?.... in dat geval mijn excuus aan die mens dat ik ne fucker heb genoemd :D

Dennoman

Legacy Member
Als het de gekende ***** op een trottinette is met al vijf zakken met retrospul aan zijn stuur, is dat geen probleem :p

junglist_clint

Legacy Member
damn kryptex zeer mooie aankopen. Idd waar heb je ze gevonden? Ik zoek al zo lang achter die snes zet?

hm je verkoopt alles op palrocks en 9lives?

Kryptex

Legacy Member
junglist_clint zei:
damn kryptex zeer mooie aankopen. Idd waar heb je ze gevonden? Ik zoek al zo lang achter die snes zet?

hm je verkoopt alles op palrocks en 9lives?

Klopt ik ga er redelijk wat van verkopen maar heb verder geen haast dus wacht op redelijke prijzen natuurlijk.

Op marktplaats heb ik het gekocht deze week, ik kon het voor 50,- eigenlijk ophalen maar iemand had me overboden en ik had die vrouw gelukkig kunnen ompraten om me toch nog het setje te verkopen voor iets meer.

buzzywuzzy

Legacy Member
Ik ging hier een hele lap tekst schrijven, maar heb besloten om niet langer off-topic te gaan en een discussie onnodig te laten aanslepen. Mensen zijn vrij om te denken dat ik jaloers ben of dat ik het een ander niet gun. Ze kunnen alleen niet verder van de waarheid zitten. :)
Atari 2600A in een handige case, gekocht op een rommelmarkt
2011-07-03161247.jpg

Kryptex

Legacy Member
Deze net opgehaald, controller is zo grijs als het maar zijn kan en console is ook als nieuw. Alles z.g.a.n. in doos met plastic zakjes en boekjes 100% compleet :D

2czvn1y.jpg


1444rgg.jpg


24blo8z.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan