Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m62power

Legacy Member
@ PrivateJoker. Zeer mooie aankopen idd. En vooral dat GameGear setje mooie deal. Zo een deftig tv tuner pack voor de GameGear moet ik me ook nog eens aanschafen. Het mijne is de antenne stuk.

@ Dubaholic. Zeer mooie aankopen en zeker niet te veel betaald. Goede deal dus. ;)

red Bulleke

Legacy Member
Private Joker zei:
Nog niet actief alleszins, maar deze was een goedkoop setje dus waarom niet?
Digger Chan is inderdaad Homebrew. Playgeneration en Aypok (sega8bit) zijn er 6 jaar geleden aan begonnen met een wedstrijdje en hebben het nu in productie gestoken. Tweede run van 25 exemplaren is begonnen, maar vrees dat die ook allemaal bezet zijn. Er komt interesse vanuit Japan voor dit spel blijkbaar.

Digger Chan

Was inderdaad een zalig dealtje, die Game Gear. Ik ontbreek trouwens ook nog altijd een boxed exemplaar in m'n verzameling :)

Bedankt voor de extra info ivm Digger Chan!

Private Joker

Legacy Member
retro_gamer_bxl verkoopt net dezelfde boxed versie op ebay.

Twee minpunten: exasphiroth heeft net een slechte deal met die kerel achter de rug en hij vraagt er 40 Euro voor denk ik...

red Bulleke

Legacy Member
Naah, ik kom nog wel eens eentje tegen op één of andere rommelmarkt :)
Zo hard wil ik het nu ook weer niet.

Ringo

Legacy Member
Sunset Riders op de Mega Drive van Claudio ontvangen...blij dat ik die heb maar wat een verschil met de arcade en snes versie!

buzzywuzzy

Legacy Member
Ringo zei:
Sunset Riders op de Mega Drive van Claudio ontvangen...blij dat ik die heb maar wat een verschil met de arcade en snes versie!
Komt omdat de MD versie 4 meg is, terwijl de SNES versie 8 meg is. Ik beschouw het eerder als een uitdagendere spin-off van het origineel.

buzzywuzzy

Legacy Member
Vandaag op een rommelmarkt behoorlijk wat retro tegen gekomen. SNES, gameboy regular, color en pocket, PSX, Mega Drive (jammer genoeg had ik alle games al), NES, N64.

Zelf heb ik volgende 8 NES games gekocht voor 5 euro + 2 sealed N64 games voor 10 euro:
2011-07-02122608.jpg


Quake seal is jammer genoeg gescheurd aan de opening, maar kon het niet laten liggen. Andere console stuff was naar mijn normen niet interessant qua prijs.

Exasephiroth

Legacy Member
Net terug van een maat & 't was toevallig rommelmarkt niet ver van hem (op sint-jozef; nergens online gelezen). Relatief veel Game Boy, PS2 & ook 2 Xbox'en gezien.
Zelf Star Ocean episode 2 & jade cocoon mee; €3 voor beide :)

Shinro

Legacy Member
Private Joker zei:
Very nice! Gaat rond de 60-70 £ op eBay. Alles aanwezig ook? Binnenwerk, het spel,...

Alles aanwezig behalve het spel Operation Wolf, maar die heb had ik al in mijn collectie. :)

Private Joker

Legacy Member
Spel is ook niet common dus chanceke ;)
Zeldzaam setje hoor en de staat ziet er ook nog goed uit!

Shinro

Legacy Member
Private Joker zei:
Spel is ook niet common dus chanceke ;)
Zeldzaam setje hoor en de staat ziet er ook nog goed uit!

Ahja, vergeten, bij die set ook nog een Wonderboy in Monster Land meegekregen, top conditie.

Private Joker

Legacy Member
Dus in principe heb je de console er gratis bij gekregen? Ik ken zotten die 15 willen geven voor WB ;)

buzzywuzzy

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
welke was dat? Wel koopje voor de NES games
Ik vertel eigenlijk nooit waar ik iets gehaald heb, en dat ga ik nu ook niet doen. Vat dit niet persoonlijk op hé, maar des te minder concurrenten ter plaatse, des te langer ik in mijn nest kan liggen en des te meer buit voor mij. ;)
En eigenlijk maakt de plaats ook helemaal niet uit, want andere keren ligt er helemaal niets. Komt gewoon neer op de personen die er staan en wat ze bij hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan