Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Private Joker zei:Nog niet actief alleszins, maar deze was een goedkoop setje dus waarom niet?
Digger Chan is inderdaad Homebrew. Playgeneration en Aypok (sega8bit) zijn er 6 jaar geleden aan begonnen met een wedstrijdje en hebben het nu in productie gestoken. Tweede run van 25 exemplaren is begonnen, maar vrees dat die ook allemaal bezet zijn. Er komt interesse vanuit Japan voor dit spel blijkbaar.
Digger Chan

Komt omdat de MD versie 4 meg is, terwijl de SNES versie 8 meg is. Ik beschouw het eerder als een uitdagendere spin-off van het origineel.Ringo zei:Sunset Riders op de Mega Drive van Claudio ontvangen...blij dat ik die heb maar wat een verschil met de arcade en snes versie!
ralleke zei:Crazy Taxi 2 voor dreamcast
Shinro zei:![]()
15 euro betaald, van een kennis.
Private Joker zei:Very nice! Gaat rond de 60-70 £ op eBay. Alles aanwezig ook? Binnenwerk, het spel,...

Private Joker zei:Spel is ook niet common dus chanceke
Zeldzaam setje hoor en de staat ziet er ook nog goed uit!
Ik vertel eigenlijk nooit waar ik iets gehaald heb, en dat ga ik nu ook niet doen. Vat dit niet persoonlijk op hé, maar des te minder concurrenten ter plaatse, des te langer ik in mijn nest kan liggen en des te meer buit voor mij.Sheldon Cooper zei:welke was dat? Wel koopje voor de NES games
