Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Gisteren 2 GC games in de Game Mania in Weert (NL) gekocht:

007 Agent under fire
Super Monkey Ball

Beide samen voor €8 :)

Ik had super monkey ball al, maar mijn versie mankeerde de handleiding :p dus moest iemand interesse hebben in een SMB zonder handleiding... lemme know :p

Cerulean

Legacy Member
Nu twijfel ik vooral of de zeldzame dingen hun geld waard zijn, aangezien ik 't nu financieel ni zo enorm breed heb :p
Bv Harvest Moon ofzo, zou ik doodgraag kopen... Via emulators is 't gratis :unsure: maar da's gewoon niet hetzelfde. Is zoals cd's, ik koop alles, terwijl alles gratis gedownload kan worden...

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
50 euro is wel een mooie prijs, Brasil-B ;)

foto-10.jpg


Mijn vangst van vandaag :p
Die 2 sims-games en THPS3 zijn echt wel in belachelijk slechte staat. Volgens mij gaan ze niet werken :p

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Is dat de eerste keer dat je een GC hebt? :) if so, veel plezier ermee :D ik heb er echt UUUUUUUUUUREN achter versleten :') ik heb je geld voor ssx3 en NFS ook ontvangen btw ;) thx again

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Heb hier geen SNES bij mijn lief. I sure hope so. Iemand die weet welke code er op de cart staat als het Frans is en welke als het Engels is? :D

Als het deze keer weer Frans is kan die game den boom in hoor :sop:

Claudio VO

Legacy Member
mooie aankopen gedaan Sheldon ;)
ik moet nog ne keer op zoek gaan naar een memory card voor de GC ( ik speel de GC games via de Wii ).
erg hé ? Wii games worden rap uitgespuwd eigenlijk . ben benieuwd naar de nieuwe van Nintendo....

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik heb mijn Cube verzameling weg gedaan toen ik een Wii kocht maar dat verhaal is ook op een sisser afgelopen :sad:

Wil nu gewoon alle leuke spelletjes kopen. Pikmin, MarioKart, Super Smash Bros, etc.. :)

Deze heb ik ook gekocht op het forum hier, 4 euro per stuk... Mooi koopje :D

Mario Party 5 (player's choice)
XIII
Prince of Persia Warrior Within
Metroid Prime

Private Joker

Legacy Member
Hier ook nog eens posten.

Laatste aankopen:

- SNES setje van Kristofb met 2 boxed games (30 Euro)
- PS2 Final Fantasy set met oa DVD en afstandsbediening sealed (5 Euro)
- GameGear setje:

TFO8U.jpg

DupKN.jpg

(27 Euro)

- Sealed TecToy games SMS + WWF Steel Cage

t3pfO.jpg

bcwYZ.jpg


- Ultima IV compleet

ofZwa.jpg


- Digger Chan (SMS homebrew)

CSOFf.jpg


- NASA Video Computer Spel boxed

FVDPr.jpg


Ik moet nog het één en ander testen, maar de staat is zeer goed!

junglist_clint

Legacy Member
allemaal mooie aankopen hier! Ga straks ook eens posten wat er deze week bij is gekomen :-).

wat is de nasa? Is dat een pirate master system?

red Bulleke

Legacy Member
Nasa is een pirate NES. Heb krak dezelfde :)

@PJ: nice stuff. Ga je nu ook Game Gear collecten?
Die Digger Chan heb ik trouwens nog nooit gezien, homebrew?

Private Joker

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
die SMS-games hun doosjes zijn zo onaantrekkelijk he :p

:naughty:

junglist_clint zei:
allemaal mooie aankopen hier! Ga straks ook eens posten wat er deze week bij is gekomen :-).

wat is de nasa? Is dat een pirate master system?

Zoals red Bulleke zegt. Tof dingetje vind ik :)
Ziet er beter uit dan de NES. Ik weet alleen nog niet hoe het speelt...

red Bulleke zei:
Nasa is een pirate NES. Heb krak dezelfde :)

@PJ: nice stuff. Ga je nu ook Game Gear collecten?
Die Digger Chan heb ik trouwens nog nooit gezien, homebrew?

Nog niet actief alleszins, maar deze was een goedkoop setje dus waarom niet?
Digger Chan is inderdaad Homebrew. Playgeneration en Aypok (sega8bit) zijn er 6 jaar geleden aan begonnen met een wedstrijdje en hebben het nu in productie gestoken. Tweede run van 25 exemplaren is begonnen, maar vrees dat die ook allemaal bezet zijn. Er komt interesse vanuit Japan voor dit spel blijkbaar.

Digger Chan

Dubaholic

Legacy Member
Hallo ik ben juist begonnen met retro games te verzamelen en als start heb ik dit pakket gekocht van een maat voor €25.
- 2x N64 controller
- Unused N64 rumble pack + transferpak
- Mario tennis 64
-Mario kart 64
-Super mario 64
-A bugs life
- International superstar soccer 64
-Donkey kong 64
-F1 world grand prix
- Diddy kong racing 64
- mario party 3
- Harvest moon 2 voor de gameboy.
Daarna heb ik nog los resident evil 2 voor de N64 voor €22 gekocht
Ze zijn wel allemaal zonder doos.
Nu is mijn vraag is dit een goede deal of niet ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan