JimmyPatterson
Legacy Member
m62power zei:Hoe bedoel je met goedkeuring geven als er iemand een goede deal doet?
EDIT. Oke snap het al.
Ik wou een betere term gebruiken maar de warmte laat dat niet toe

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
m62power zei:Hoe bedoel je met goedkeuring geven als er iemand een goede deal doet?
EDIT. Oke snap het al.

JimmyPatterson zei:Ik wou een betere term gebruiken maar de warmte laat dat niet toe![]()

evo alexan zei:Gisteren rommelmarkt gedaan in Male, veel volk aangenaam weer en ne Leffe
Er was redelijk wat retro aanwezig, maar ook 3 opkopers!
De gevonden schattenvanaf Tomb Raider !
s_kaiba zei:Héhé Harley jij vind altijd de koopjes
Ik heb mogen thuis blijven van de rommelmarkten aangezien mijn zoontje ziek is![]()
evo alexan zei:Gisteren rommelmarkt gedaan in Male, veel volk aangenaam weer en ne Leffe
Er was redelijk wat retro aanwezig, maar ook 3 opkopers!
De gevonden schattenvanaf Tomb Raider !
https://picasaweb.google.com/sandrijntje/GamingStuff?authkey=Gv1sRgCJ7Z5oKdtu_1Pw#

..............En jij ook hoor m62power! 
reactor zei:Ben ook geweest naar Male .
Ik heb enkel 5 sms games gevonden .
Heb nog aan een vrouw met een N64 gevraagd of ze ook games had,maar die waren al verkocht.
Nu weet ik aan wie.
Was je er vroeg bij?
Mooie aankopen trouwens!..............En jij ook hoor m62power!
![]()
, vroeg aan hem ook hoeveel hij wou voor ne boxed nintendo 40 euro, wat ik voor die staat eigenlijk ne cva prijs vond. En zeker voor ne opkoper. Waar heb je die sms games gevonden? heb die vrouw ook gezien met haar n64, ze vroeg er 15 euro voor, maar kheb er al 3
dus die zou toch maar in me weg liggen. Zag ook nog ne gamecube voor me neus weg gaan voor 20 euro boxed. Maar doos was nie zo in goeie staat vond ik.:applause: Op naar de volgende rommelmarkten!!!Exasephiroth zei:FFS DAT IS TOCH ECHT VOE TE BLETEN EH (sorry voor de capslock maar 't is de beste manier om virtueel mijn ongenoegen te uiten).
Kdoe godver ieder weekend relatief veel rommelmarkten. Ksla één keer een deftigen over en dan...
Fu Murphy Fu!
Congrats met de aankopen btw. (mocht conker ooit in je weg liggen...)

killyourzone zei:Nedgame verzend eindelijk naar België heb ik zojuist gemerkt. :applause:
Ik heb me zwaar moeten inhouden of ik had het 3-dubbele ofzo besteld:
Manic Miner (GBA, nieuw)
Phantasy Star Collection (GBA, nieuw)
Robopon 2 Ring Version (GBA, nieuw)
SWIV (GBC, nieuw)
The Flintstones Burgertime In Bedrock (GBC, nieuw)
TMNT (GBA, nieuw)
Woody Woodpecker Crazy Castle 5 (GBA, nieuw)
X-Men Reign Of Apocalypse (GBA, nieuw)
Ben benieuwd of ze sealed gaan zijn of niet, heb iig een paar keer de laatste exemplaren weggekaapt!![]()
JimmyPatterson zei:Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting
Pakjes van eBay UK/eBay.be die zijn binnengekomen![]()
als je dubbel liggen hebt laat iets weten heb er ook een paar dubbel 
evo alexan zei:Die conker komt van bij ne opkoper, vroeg aan hem ook hoeveel hij wou voor ne boxed nintendo 40 euro, wat ik voor die staat eigenlijk ne cva prijs vond. En zeker voor ne opkoper. Waar heb je die sms games gevonden? heb die vrouw ook gezien met haar n64, ze vroeg er 15 euro voor, maar kheb er al 3
dus die zou toch maar in me weg liggen. Zag ook nog ne gamecube voor me neus weg gaan voor 20 euro boxed. Maar doos was nie zo in goeie staat vond ik.:applause: Op naar de volgende rommelmarkten!!!

JimmyPatterson zei:Brothers in Arms heeft me €9 gekost (met verzending) en die Midway Arcade treasures 2 zo'n €5. Allebei compleet en in goede staat
Ik zit nu aan de 125 Xbox games en jij?![]()

reactor zei:De SMS games lagen in het laatste kraam op de eerste straat rechts.
Er lagen een tiental spellen.Hij vroeg 3 euro p/st.
Heb er zelf 5 uitgehaald die ik het leukst vond voor 10 euro .
Er zijn er dus 5 blijven liggen.
Er is er trouwens ene die FF 7 black label voor mijne neus heeft meegegraaid ook.(voor 3 euro :doh![]()
Sheldon Cooper zei:Wat is zo'n nieuwe GBA infeite waard? Beke het gevoel dat ik teveel gegeven heb![]()