Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
m62power zei:
Hoe bedoel je met goedkeuring geven als er iemand een goede deal doet?


EDIT. Oke snap het al.


Ik wou een betere term gebruiken maar de warmte laat dat niet toe :unsure:

Exasephiroth

Legacy Member
evo alexan zei:
Gisteren rommelmarkt gedaan in Male, veel volk aangenaam weer en ne Leffe :D
Er was redelijk wat retro aanwezig, maar ook 3 opkopers!

De gevonden schatten :D vanaf Tomb Raider !

FFS DAT IS TOCH ECHT VOE TE BLETEN EH (sorry voor de capslock maar 't is de beste manier om virtueel mijn ongenoegen te uiten).

Kdoe godver ieder weekend relatief veel rommelmarkten. Ksla één keer een deftigen over en dan...

Fu Murphy Fu!


Congrats met de aankopen btw. (mocht conker ooit in je weg liggen...)

HARLEY190

Legacy Member
s_kaiba zei:
Héhé Harley jij vind altijd de koopjes ;)
Ik heb mogen thuis blijven van de rommelmarkten aangezien mijn zoontje ziek is :(

sta er natuurlijk er ook voor extra vroeg op. zondag totaal niets gevonden, dus heb niet altijd geluk

Bamboebahr

Legacy Member
X-men:reign of apocalypse (GBA,compleet) en een Transfer Pak voor N64 gekregen, m'n ma had die gevonden ^^

reactor

Legacy Member
evo alexan zei:
Gisteren rommelmarkt gedaan in Male, veel volk aangenaam weer en ne Leffe :D
Er was redelijk wat retro aanwezig, maar ook 3 opkopers!

De gevonden schatten :D vanaf Tomb Raider !

https://picasaweb.google.com/sandrijntje/GamingStuff?authkey=Gv1sRgCJ7Z5oKdtu_1Pw#

Ben ook geweest naar Male .
Ik heb enkel 5 sms games gevonden .
Heb nog aan een vrouw met een N64 gevraagd of ze ook games had,maar die waren al verkocht.
Nu weet ik aan wie.;)
Was je er vroeg bij?

Mooie aankopen trouwens! :)..............En jij ook hoor m62power! ;)

evo alexan

Legacy Member
reactor zei:
Ben ook geweest naar Male .
Ik heb enkel 5 sms games gevonden .
Heb nog aan een vrouw met een N64 gevraagd of ze ook games had,maar die waren al verkocht.
Nu weet ik aan wie.;)
Was je er vroeg bij?

Mooie aankopen trouwens! :)..............En jij ook hoor m62power! ;)

Die conker komt van bij ne opkoper :D, vroeg aan hem ook hoeveel hij wou voor ne boxed nintendo 40 euro, wat ik voor die staat eigenlijk ne cva prijs vond. En zeker voor ne opkoper. Waar heb je die sms games gevonden? heb die vrouw ook gezien met haar n64, ze vroeg er 15 euro voor, maar kheb er al 3 :D dus die zou toch maar in me weg liggen. Zag ook nog ne gamecube voor me neus weg gaan voor 20 euro boxed. Maar doos was nie zo in goeie staat vond ik.:applause: Op naar de volgende rommelmarkten!!!

evo alexan

Legacy Member
Exasephiroth zei:
FFS DAT IS TOCH ECHT VOE TE BLETEN EH (sorry voor de capslock maar 't is de beste manier om virtueel mijn ongenoegen te uiten).

Kdoe godver ieder weekend relatief veel rommelmarkten. Ksla één keer een deftigen over en dan...

Fu Murphy Fu!


Congrats met de aankopen btw. (mocht conker ooit in je weg liggen...)

Volgende week zijn het zandfeesten!!

killyourzone

Legacy Member
killyourzone zei:
Nedgame verzend eindelijk naar België heb ik zojuist gemerkt. :applause:

Ik heb me zwaar moeten inhouden of ik had het 3-dubbele ofzo besteld:

Manic Miner (GBA, nieuw)
Phantasy Star Collection (GBA, nieuw)
Robopon 2 Ring Version (GBA, nieuw)
SWIV (GBC, nieuw)
The Flintstones Burgertime In Bedrock (GBC, nieuw)
TMNT (GBA, nieuw)
Woody Woodpecker Crazy Castle 5 (GBA, nieuw)
X-Men Reign Of Apocalypse (GBA, nieuw)

Ben benieuwd of ze sealed gaan zijn of niet, heb iig een paar keer de laatste exemplaren weggekaapt! :)

Binnen gekregen, niet sealed maar aan de inhoud te zien wel nieuw. Aan de inhoud te zien, dus de doosjes zijn stuk voor stuk exemplaren die in één van hun winkels hebben gestaan en dat zie je bij sommige net iets te hard. 'The Flintstones Burgertime In Bedrock' is een Franse versie... Blij dat ik niet het 3-dubbele heb besteld iig.

JimmyPatterson

Legacy Member
Brothers in Arms heeft me €9 gekost (met verzending) en die Midway Arcade treasures 2 zo'n €5 :p. Allebei compleet en in goede staat:)

Ik zit nu aan de 125 Xbox games en jij?:)

reactor

Legacy Member
evo alexan zei:
Die conker komt van bij ne opkoper :D, vroeg aan hem ook hoeveel hij wou voor ne boxed nintendo 40 euro, wat ik voor die staat eigenlijk ne cva prijs vond. En zeker voor ne opkoper. Waar heb je die sms games gevonden? heb die vrouw ook gezien met haar n64, ze vroeg er 15 euro voor, maar kheb er al 3 :D dus die zou toch maar in me weg liggen. Zag ook nog ne gamecube voor me neus weg gaan voor 20 euro boxed. Maar doos was nie zo in goeie staat vond ik.:applause: Op naar de volgende rommelmarkten!!!


De SMS games lagen in het laatste kraam op de eerste straat rechts.
Er lagen een tiental spellen.Hij vroeg 3 euro p/st.
Heb er zelf 5 uitgehaald die ik het leukst vond voor 10 euro .
Er zijn er dus 5 blijven liggen.

Er is er trouwens ene die FF 7 black label voor mijne neus heeft meegegraaid ook.(voor 3 euro :doh:)

evo alexan

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Brothers in Arms heeft me €9 gekost (met verzending) en die Midway Arcade treasures 2 zo'n €5 :p. Allebei compleet en in goede staat:)

Ik zit nu aan de 125 Xbox games en jij?:)

een 140 tal, als je eens me lijst wil, of als jij ook een lijst hebt wilk zekers eens checken;)

evo alexan

Legacy Member
reactor zei:
De SMS games lagen in het laatste kraam op de eerste straat rechts.
Er lagen een tiental spellen.Hij vroeg 3 euro p/st.
Heb er zelf 5 uitgehaald die ik het leukst vond voor 10 euro .
Er zijn er dus 5 blijven liggen.

Er is er trouwens ene die FF 7 black label voor mijne neus heeft meegegraaid ook.(voor 3 euro :doh:)

Just ook gezien, jammer van die FF7

JimmyPatterson

Legacy Member
Amai: 140 ö. I got a long way too go:p

Ik zal u vanavond mijn lijst is geven;)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Wat is zo'n nieuwe GBA infeite waard? Beke het gevoel dat ik teveel gegeven heb :unsure:

killyourzone

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Wat is zo'n nieuwe GBA infeite waard? Beke het gevoel dat ik teveel gegeven heb :unsure:

Als het effectief nieuw is en het doosje ook in goede staat is, is 30 euro (als ik het me goed herinner) niet teveel iig. Maar als het geen special edition is zal je (tenzij de juiste er op het juiste moment op valt, wat eigenlijk bij alles zo is) er niet veel meer voor krijgen. Ik zou het rond 40-50 schatten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan