Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m62power

Legacy Member
junglist_clint zei:
Waarom zou dat geen echte zijn? Ik had vroeger ook dezelfde.

Heb de doos nooit eerder gezien en was een vraagje he. ;)
Nu dan is het dus een echte, dus ook wel redelijk zeldaam denk ik.

Claudio VO

Legacy Member
ziet er vij echt uit ; enkel heb ik ze zo verpakt nooit gezien . zit da ook in zo'n crystal case ?
Grtz.

JimmyPatterson

Legacy Member
@ O_G mike; nice! De woody versie van de Atari 2600 is de meest geliefde (heb mijn boxed exemplaar hier netjes staan). Toevallig enkele games dubbel uit dat hoopje die je dan wegdoet?

ironhorn

Legacy Member
is een echte hoor en dat is de normale doos (heb dezelfde hier voor mij van mijn broer zijn oude gameboy :))

dunno of hij echt zeldzaam is, ik dacht dat alleen die manchester united uit die reeks dat was :x

Claudio VO

Legacy Member
kheb van die "play it loud" reeks ; enkel geweten dat ze in zo'n crystal case zaten.
manU heb ik inderdaad eens boxed gezien.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ik denk zelfs dat red bulleke die Man U editie heeft:)
Of althans iemand hier heeft die:p

m62power

Legacy Member
Voorbije nacht ben ik dit lotje gaan ophalen. Voor een zeer mooi prijsje. 150 euro.

Alles in zeer goede staat en volledig. :)

t5Qmx.jpg


b6eBH.jpg


yUx3c.jpg


IYrDh.jpg



Vandaag ook nog dit lotje gekregen van mijn broer. :)
Ook alles in perfecte staat en volledig.

iWXZR.jpg

OG_Mike

Legacy Member
Claudio VO zei:
ziet er vij echt uit ; enkel heb ik ze zo verpakt nooit gezien . zit da ook in zo'n crystal case ?
Grtz.

Ik denk toch dat het een valid version is, de seals van Nintendo hangen der op en achter op de doos staat ook die Man U editie in de lijst, die is wel vrij cool. Manuals zaten er ook nog bij enkel de oortjes niet.

JimmyPatterson zei:
@ O_G mike; nice! De woody versie van de Atari 2600 is de meest geliefde (heb mijn boxed exemplaar hier netjes staan). Toevallig enkele games dubbel uit dat hoopje die je dan wegdoet?

Ik heb die woody tweemaal nu, één boxed versie met alle inlays en manuals:

SDC10451.jpg


Ik heb enkel Combat & Asteroids dubbel, als je die nog niet hebt ;)

red Bulleke

Legacy Member
OG_Mike zei:
Ik denk toch dat het een valid version is, de seals van Nintendo hangen der op en achter op de doos staat ook die Man U editie in de lijst, die is wel vrij cool. Manuals zaten er ook nog bij enkel de oortjes niet.

Als het u gerust kan stellen: ik garandeer u dat het een valid version is. Heb ooit op het punt gestaan eentje te kopen in de winkel, maar ben uiteindelijk voor een groene pocket gegaan in zo'n crystal case :)

Thorstein

Legacy Member
Rommelmarkt in averbode :
Mijn ouders staan er ook met een kraam.
deze morgen belde mijn pa: " zeg uw moeder heeft iets gevonden he 4 van die lcd spellekes voor 4€ ge moet maar eens komen zien".
Ik dacht van ai crap , toch gene brol.
Ik daarheen zie ik dat ons ma 4 game & watch games gekocht heeft.
Donkey kong,mario's cement factory, fire ,octopus. in een vrij goede en werkende staat.
:)
en dan besluit ik daar maar eens rond te lopen daar.
Kom ik een commodore 64 tegen (1ste model met donkere toetsen + een doorzichtige bescherm kap)
Geen kabels of adapter maar een heeel mooie propere staat.
ik vraag wa kost da , die madam zegt "1€ meneer da moet weg)" :)

Iets verder dan staat er een man met +- 21 PSX games in mooie propere staat.
Hij zei 20€ voor de doos.
ik zei "maar ik heb al zoveel gekocht de laatste tijd".
En die dan "allee 10€ dan voor de doos dan zen ik er vanaf "
:) De lijst post ik straks want men ouders brengen ze subiet mee terug.

OG_Mike

Legacy Member
Thorstein zei:
Rommelmarkt in averbode :
Mijn ouders staan er ook met een kraam.
deze morgen belde mijn pa: " zeg uw moeder heeft iets gevonden he 4 van die lcd spellekes voor 4€ ge moet maar eens komen zien".
Ik dacht van ai crap , toch gene brol.
Ik daarheen zie ik dat ons ma 4 game & watch games gekocht heeft.
Donkey kong,mario's cement factory, fire ,octopus. in een vrij goede en werkende staat.
:)
en dan besluit ik daar maar eens rond te lopen daar.
Kom ik een commodore 64 tegen (1ste model met bruine toetsen + een doorzichtige bescherm kap)
Geen kabels of adapter maar een heeel mooie propere staat.
ik vraag wa kost da , die madam zegt "1€ meneer da moet weg)" :)

Iets verder dan staat er een man met +- 21 PSX games in mooie propere staat.
Hij zei 20€ voor de doos.
ik zei "maar ik heb al zoveel gekocht de laatste tijd".
En die dan "allee 10€ dan voor de doos dan zen ik er vanaf "
:) De lijst post ik straks want men ouders brengen ze subiet mee terug.


Amai das wel nen hele goeie koop, zeker die Game & Watch.

JimmyPatterson

Legacy Member
@OG_Mike

Ben blij dat er weer iemand is die ook Atari verzameld!:)
Die games heb ik al. Misschien is foto'tjes posten van je hele collectie?

Ringo

Legacy Member
Last minute gekocht op de rommelmarkt te Waregem : 1 G-Con Light Gun, Point Blank 3 en Time Crisis voor PSX aan een totaal van 5 Euro.

OG_Mike

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
@OG_Mike

Ben blij dat er weer iemand is die ook Atari verzameld!:)
Die games heb ik al. Misschien is foto'tjes posten van je hele collectie?

Foto/blog van mijn 'collectie' komt er nog wel aan, minder impressionant als de meeste hiere ze ;)

JimmyPatterson

Legacy Member
OG_Mike zei:
Foto/blog van mijn 'collectie' komt er nog wel aan, minder impressionant als de meeste hiere ze ;)


Dat maakt niet uit hoor:) Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de foto's!

redostrike

Legacy Member
OG_Mike zei:
Foto/blog van mijn 'collectie' komt er nog wel aan, minder impressionant als de meeste hiere ze ;)

Een collectie moet ergenst beginnen niet, klein of groot foto's zijn altijd leuk :D?

PSX Resident evil 2 gevonden voor 1.50 cdkes zijn niet perfect en het doosje is ook ni al te best maar voor die prijs valt het wel mee. Boekje mist ook.

KillingRaptor

Legacy Member
Onderstaande twee SNES games mee van een klein rommelmarktje in Izegem voor €1/stuk. Ging normaal niet gaan, maar het bezoek dat ik had vandaag wou ook wel eens rondkijken.

35bc83r.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan