m62power
Legacy Member
junglist_clint zei:Waarom zou dat geen echte zijn? Ik had vroeger ook dezelfde.
Heb de doos nooit eerder gezien en was een vraagje he.

Nu dan is het dus een echte, dus ook wel redelijk zeldaam denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
junglist_clint zei:Waarom zou dat geen echte zijn? Ik had vroeger ook dezelfde.

JimmyPatterson zei:Ik denk zelfs dat red bulleke die Man U editie heeft
Of althans iemand hier heeft die![]()

Claudio VO zei:ziet er vij echt uit ; enkel heb ik ze zo verpakt nooit gezien . zit da ook in zo'n crystal case ?
Grtz.
JimmyPatterson zei:@ O_G mike; nice! De woody versie van de Atari 2600 is de meest geliefde (heb mijn boxed exemplaar hier netjes staan). Toevallig enkele games dubbel uit dat hoopje die je dan wegdoet?

OG_Mike zei:Ik denk toch dat het een valid version is, de seals van Nintendo hangen der op en achter op de doos staat ook die Man U editie in de lijst, die is wel vrij cool. Manuals zaten er ook nog bij enkel de oortjes niet.


De lijst post ik straks want men ouders brengen ze subiet mee terug.Thorstein zei:Rommelmarkt in averbode :
Mijn ouders staan er ook met een kraam.
deze morgen belde mijn pa: " zeg uw moeder heeft iets gevonden he 4 van die lcd spellekes voor 4€ ge moet maar eens komen zien".
Ik dacht van ai crap , toch gene brol.
Ik daarheen zie ik dat ons ma 4 game & watch games gekocht heeft.
Donkey kong,mario's cement factory, fire ,octopus. in een vrij goede en werkende staat.
![]()
en dan besluit ik daar maar eens rond te lopen daar.
Kom ik een commodore 64 tegen (1ste model met bruine toetsen + een doorzichtige bescherm kap)
Geen kabels of adapter maar een heeel mooie propere staat.
ik vraag wa kost da , die madam zegt "1€ meneer da moet weg)"
Iets verder dan staat er een man met +- 21 PSX games in mooie propere staat.
Hij zei 20€ voor de doos.
ik zei "maar ik heb al zoveel gekocht de laatste tijd".
En die dan "allee 10€ dan voor de doos dan zen ik er vanaf "
De lijst post ik straks want men ouders brengen ze subiet mee terug.
JimmyPatterson zei:@OG_Mike
Ben blij dat er weer iemand is die ook Atari verzameld!
Die games heb ik al. Misschien is foto'tjes posten van je hele collectie?

OG_Mike zei:Foto/blog van mijn 'collectie' komt er nog wel aan, minder impressionant als de meeste hiere ze![]()
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de foto's!OG_Mike zei:Foto/blog van mijn 'collectie' komt er nog wel aan, minder impressionant als de meeste hiere ze![]()
?