Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

buzzywuzzy

Legacy Member
Net terug van rommelmarkt in Beveren. 7 kraampjes in totaal. Waardeloos! Op de koop toe stond "den Hollander" er ook. Toch maar effe gekeken naar zijn waren, al was het maar om zijn extreme prijzen te horen. Ligt er toevallig tussen de stapel MD games een complete en in uitmuntende staat verkerende Alien Soldier. Voor de leut vraag ik hoeveel deze kost, verwachtende dat de prijs de spuigaten zou uitschieten. "30 euro, net zoals die Super Street Fighter II die ernaast ligt". :bow:

Kon ik ni laten liggen hé. :)

2011-06-24200720.jpg


Op de terugweg 2 uur in de file gestaan. Ring van Antwerpen, as usual + ongeval op de E313. Stapvoets naar huis gebold dus, maar mijn dag kan ni stuk! :applause:

KillingRaptor

Legacy Member
Geweldig! Het spel is waarschijnlijk dubbel zoveel waard, en hij is nog eens super om te spelen ook. Heb hem zelf op de Virtual Console van de Wii.

reactor

Legacy Member
Ingis zei:
je moet ze niet altijd geloven als ze zeggen dat het nieuw is.. mijn beeld was ook nieuw <_<
echt niet dus

Ik heb ook al vernomen dat ze hun games resealen en verkopen als sealed! :naughty:

Dus wees op je hoede killyourzone !!

@ buzzywuzzy mooi koopje !
Diene hollander kent er blijkbaar toch niet zoveel van als hij laat uitschijnen!:p

red Bulleke

Legacy Member
Zalig koopje Buzzywuzzy. Heb de game een hele tijd terug ook in huis gehaald en heb er toen &#8364;50 voor neergeteld.

HARLEY190

Legacy Member
rommelmarkt tielt
boxed playstation 1+boxed g-con45+2 geheugenkaarten+14 spellen voor 22 euro
-metal gear solid/marvel super heroes
-assault/nfl extreme
-tom clancy's rainbow six lone wolf/ tom clancy's rainbow six
-time crisis/dbz dead ball zone
-tony hawks skateboarding/tony hawks pro skater 2
-ninja shadow of darkness/syphon filter 2
-gta 2
allemaal cib

boxed mega drive + boxed mega drive II samen voor 5 euro
psx discworld II mint condition voor 2 euro

rommelmarkt sint-henricus torhout
game boy color +3 spellen
game boy advance+3 spellen
alles samen voor 7.50 euro

rommelmarkt kortemark
boxes psone+3 geheugenkaarten voor 5 euro

ondankt het slechte weer was dit voor mij toch een goeie dag

ironhorn

Legacy Member
fuck, dat zijn idd leuke aankopen

en ik kan dit weekend nog steeds niet gaan vanwege de examens :(

s_kaiba

Legacy Member
Héhé Harley jij vind altijd de koopjes ;)
Ik heb mogen thuis blijven van de rommelmarkten aangezien mijn zoontje ziek is :(

JimmyPatterson

Legacy Member
De vrouwen hier vinden meestal de goedkoopste dingen:p
Toeval? Ik denk het niet:)

OG_Mike

Legacy Member
Op de rommelmarkt van Nijlen, Game Boy (lookthrough) in de originele doos met nog 3 soorten Tetris, allemaal samen voor 7&#8364;.

SDC11167.jpg


SDC11168.jpg


Daarna bij iemand thuis geweest, afgesproken da ik 27 games zou kunnen kopen, bleek dat ik de console er ook nog bij kreeg als ik wilde, alles samen voor 20&#8364;.

SDC11174.jpg


SDC11175.jpg

m62power

Legacy Member
OG_Mike zei:
Op de rommelmarkt van Nijlen, Game Boy (lookthrough) in de originele doos met nog 3 soorten Tetris, allemaal samen voor 7€.

SDC11167.jpg


SDC11168.jpg


Daarna bij iemand thuis geweest, afgesproken da ik 27 games zou kunnen kopen, bleek dat ik de console er ook nog bij kreeg als ik wilde, alles samen voor 20€.

SDC11174.jpg


SDC11175.jpg


Mooie aanwisten en zeker niet duur. :)
Wat ik me nu afvraag is die gameboy een echte of een replica? Ziet er eigenlijk redelijk echt uit en dan ook het nintendo logo op de doos. :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan