Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

buzzywuzzy

Legacy Member
Geef uw grootouders maar nen dikke knuffel voor het goed bewaren van uw stuff! :)

Zelf nog een boxed Game Boy Pocket en Wario land voor de GB gekocht voor 3 euro.
2011-06-26161735.jpg

kunkknuckle

Legacy Member
voor de megadrive

sub terrania
faery tale
zool
wonder boy in monster world
cool spot
comix zone
desert demolition
desert strike
sonic spinnball

n64

body harvest

snes

double dragon V the shadow falls
lufia
super pang
kirby's funnipak
super dropzone
tiny toon busts loose!
street fighter II
mortal kombat II
super mariokart

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
buzzywuzzy zei:
Geef uw grootouders maar nen dikke knuffel voor het goed bewaren van uw stuff! :)

Zelf nog een boxed Game Boy Pocket en Wario land voor de GB gekocht voor 3 euro.
2011-06-26161735.jpg

Moest je die GB wegdoen, is de enige die ik nog moet hebben in the collection.
Mooie vondsten hier deze week, damn :p

LouGarou

Legacy Member
Suikoden 2 tijdje geleden op de kop getikt. Pefecte staat (buiten disc paar krasjes)

m62power

Legacy Member
m62power zei:
Voorbije nacht ben ik dit lotje gaan ophalen. Voor een zeer mooi prijsje. 150 euro.

Alles in zeer goede staat en volledig. :)

t5Qmx.jpg


b6eBH.jpg


yUx3c.jpg


IYrDh.jpg



Vandaag ook nog dit lotje gekregen van mijn broer. :)
Ook alles in perfecte staat en volledig.

iWXZR.jpg

Blijkt dat het de handleiding van Geromyte toch spoorloos is. :s
Iemand zo eentje dubbel liggen evt?

evo alexan

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
en die gameboys? :p
wel koopje voor conker

Da heb ik eens gekocht voor 16 euro heel het pakket, voor alle duidelijkheid de gekochte items van gisteren starten na bij Tomb Raider :p

m62power

Legacy Member
Niemand hier met kennis ivm mijn laatste aankopen. :oink: Strange.
Dacht zeker dat hier wel mensen waren die weten dat het een echt ongeloofelijk koopje is. Kan het trouwens nog steeds zelf niet geloven hoor. :D

Anyway. Ik ben dus opzoek naar de manual van Gyromite omdat deze dus toch niet in de box zat na alles nog een grondig bekeken te hebben. :s

JimmyPatterson

Legacy Member
m62power zei:
Niemand hier met kennis ivm mijn laatste aankopen. :oink: Strange.
Dacht zeker dat hier wel mensen waren die weten dat het een echt ongeloofelijk koopje is. Kan het trouwens nog steeds zelf niet geloven hoor. :D

Anyway. Ik ben dus opzoek naar de manual van Gyromite omdat deze dus toch niet in de box zat na alles nog een grondig bekeken te hebben. :s


Toch wel hoor:) Maar moeten we altijd uitdrukkelijk onze 'goedkeuring' geven als er iemand hier een goeie deal doet? Nee toch?

Niet tegenstaande dat het een erg mooie deal is.

m62power

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Toch wel hoor:) Maar moeten we altijd uitdrukkelijk onze 'goedkeuring' geven als er iemand hier een goeie deal doet? Nee toch?

Niet tegenstaande dat het een erg mooie deal is.

Hoe bedoel je met goedkeuring geven als er iemand een goede deal doet?


EDIT. Oke snap het al.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan