m62power
Legacy Member
H3X4 zei:
Mooie vondst.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
H3X4 zei:
buzzywuzzy zei:Geef uw grootouders maar nen dikke knuffel voor het goed bewaren van uw stuff!
Zelf nog een boxed Game Boy Pocket en Wario land voor de GB gekocht voor 3 euro.
![]()


vanaf Tomb Raider !m62power zei:Voorbije nacht ben ik dit lotje gaan ophalen. Voor een zeer mooi prijsje. 150 euro.
Alles in zeer goede staat en volledig.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag ook nog dit lotje gekregen van mijn broer.
Ook alles in perfecte staat en volledig.
![]()

junglist_clint zei:Damn hoeveel heb je concker betaald?
Sheldon Cooper zei:Kzen jaloers op die gameboys
Mooi Alex![]()
evo alexan zei:thnx, die gameboys ga je zeker ook eens vinden !!!

Sheldon Cooper zei:en die gameboys?
wel koopje voor conker

Sheldon Cooper zei:meh ik doe geen rommelmarkten dus probably niet![]()
Strange.

m62power zei:Niemand hier met kennis ivm mijn laatste aankopen.Strange.
Dacht zeker dat hier wel mensen waren die weten dat het een echt ongeloofelijk koopje is. Kan het trouwens nog steeds zelf niet geloven hoor.
Anyway. Ik ben dus opzoek naar de manual van Gyromite omdat deze dus toch niet in de box zat na alles nog een grondig bekeken te hebben.![]()
Maar moeten we altijd uitdrukkelijk onze 'goedkeuring' geven als er iemand hier een goeie deal doet? Nee toch? JimmyPatterson zei:Toch wel hoorMaar moeten we altijd uitdrukkelijk onze 'goedkeuring' geven als er iemand hier een goeie deal doet? Nee toch?
Niet tegenstaande dat het een erg mooie deal is.