Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Gewone paarse editie. 35 euro voor gegeven. Nieuw in doos, sealed

killyourzone

Legacy Member
Probleem is dat de GBA SP een superieure versie is en de meesten die zullen verkiezen.
Sealed als in met een sticker op de plaats waar je de doos opent? Kan me vergissen maar volgens mij werden die doosjes voor de rest niet verpakt?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
killyourzone zei:
Probleem is dat de GBA SP een superieure versie is en de meesten die zullen verkiezen.
Sealed als in met een sticker op de plaats waar je de doos opent? Kan me vergissen maar volgens mij werden die doosjes voor de rest niet verpakt?

zit nog zo plastic tussen batterijenklepke, lader is nog niet uitgerold en van die toestanden. Is in ieder geval nog nooit mee gespeeld. Nuja, is niet voor te verkopen in ieder geval. Wil gewoon eens alle gameboys mooi in de doos hebben :p

ironhorn

Legacy Member
1 game kopen, 2de game aan halve prijs actie bij de gamemania: Ik dacht natuurlijk weer dat het 1+1 gratis was

- Devil May Cry 3
- FF XII
- Klonoa 2
- X-men Legends II

heb 2 games laten terugleggen (killer 7 en Spawn)

FoO

Legacy Member
Tamelijk goeie vangst dit weekend!

- Shogun Total War big box (2euro)
- Close Combat IV big box (2euro)
- C&C Red Alert Mission tesla big box (2euro)
- Twisted Metal big box (1,50euro)
- Doom 3 Resurrection of Evil (2euro)
- Need for speed most wanted (2euro)
- Elder Scrolls 3 Morrowind karton sleeved (3 euro)
- Duke Nukem Land of the Babes (2euro)

- Ape Escape (PSX, 3euro)
- Crash Bandicoot 2 (PSX, 3euro) manual ontbreekt wel :(
- Spyro The Dragon (PSX, 3euro)
- Doom (PSX, 3euro)

- Dead Rising Xbox 360 (5euro)

- Jack Krauser Resident Evil 4 Figuur. Ik vroeg de prijs en kreeg "bwaaaa tis tlaatste, mag weg voor 15 euro" te horen. Nog nooit zo snel ja gezegd :D Gaat op Ebay voor 10 keer zoveel weg :-) Is niet sealed, maar nog niet uit de doos gehaald.

jack%2Bin%2Bthe%2Bbox.jpg


Alles is in supergoeie staat buiten Shogun total war
Dat zijn redelijk wat spullen voor geen geld :D

Ook vorige week omgeweest: FEAR 3 Collector's Edition

evo alexan

Legacy Member
FoO zei:
Tamelijk goeie vangst dit weekend!

- Shogun Total War big box (2euro)
- Close Combat IV big box (2euro)
- C&C Red Alert Mission tesla big box (2euro)
- Twisted Metal big box (1,50euro)
- Doom 3 Resurrection of Evil (2euro)
- Need for speed most wanted (2euro)
- Elder Scrolls 3 Morrowind karton sleeved (3 euro)
- Duke Nukem Land of the Babes (2euro)

- Ape Escape (PSX, 3euro)
- Crash Bandicoot 2 (PSX, 3euro) manual ontbreekt wel :(
- Spyro The Dragon (PSX, 3euro)
- Doom (PSX, 3euro)

- Dead Rising Xbox 360 (5euro)

- Jack Krauser Resident Evil 4 Figuur. Ik vroeg de prijs en kreeg "bwaaaa tis tlaatste, mag weg voor 15 euro" te horen. Nog nooit zo snel ja gezegd :D Gaat op Ebay voor 10 keer zoveel weg :-) Is niet sealed, maar nog niet uit de doos gehaald.

jack%2Bin%2Bthe%2Bbox.jpg

Alles is in supergoeie staat buiten Shogun total war
Dat zijn redelijk wat spullen voor geen geld :D

Ook vorige week omgeweest: FEAR 3 Collector's Edition

nice one :applause:

bloodybjorn

Legacy Member
kunkknuckle zei:
voor de megadrive

sub terrania
faery tale
zool
wonder boy in monster world
cool spot
comix zone
desert demolition
desert strike
sonic spinnball

n64

body harvest

snes

double dragon V the shadow falls
lufia
super pang
kirby's funnipak
super dropzone
tiny toon busts loose!
street fighter II
mortal kombat II
super mariokart

nice one pieter rommelmarkten zijn toch wel de max he :)

Cerulean

Legacy Member
Vandaag in de brievenbus:

F-Zero X
Shadowman
Wave Race 64
Allemaal games die ik in lang vervlogen tijden al had en toen verkocht had om een Gamecube te kunnen kopen :D maar ik moet jullie het begrip 'nostalgie' niet uitleggen denk ik :D

Vorige week gekocht:

SNES
Donkey Kong 1, 2 en 3
Yoshi's Island
Super Mario World
Super Mario Allstars
Super Tennis
FIFA 96 (of 97, weet niet van buiten, don't care :p)
NHL
Mario Is Missing

Nu is 't jagen op Chrono Trigger, Lufia, Terranigma, Secret of Mana, Mario Kart,...

Cerulean

Legacy Member
Allemaal cart only.
SNES + 10 games heb ik voor 77 euro te pakken gekregen op Ebay, ik denk dat dat niet slecht is :) (ware het niet dat ik de helft van de games voorlopig niet aan de praat krijg :sop:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan