Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s_kaiba

Legacy Member
Vandaag mijn RE 4 chainsaw controller ontvangen ;)
In perfecte staat.

Me dus happy :)

s_kaiba

Legacy Member
Van de Cube die ik van dikke billy hier gekocht heb.
Nu die van de ps2 nog eens tegen komen.

OG_Mike

Legacy Member
Geen aankoop eigenlijk, maar van een forumlid, gratis NES Boxes van 3 games kunnen afhalen in super conditie, nogmaals dank daarvoor. Nu nog Blowout en Paperboy vinden.

SDC11165.jpg


SDC11162.jpg


SDC11164.jpg

Private Joker

Legacy Member
Een ganse dag mee bezig geweest en heb nog steeds geen lijst met dubbele games opgesteld :p
Doosjes vervangen, covers, handleidingen, carts,...
Uiteindelijk 15 nieuwe games toegevoegd en al mijn doosjes zijn nu in perfecte staat!
Ongeveer 30 handleidingen toegevoegd en nog eens zoveel vervangen.

Pb3nM.jpg

Private Joker

Legacy Member
Dank u, dank u :D

Dubbels staan in B&S nu... weer veel te laat gaan slapen é potverdikke.

killyourzone

Legacy Member
Nedgame verzend eindelijk naar België heb ik zojuist gemerkt. :applause:

Ik heb me zwaar moeten inhouden of ik had het 3-dubbele ofzo besteld:

Manic Miner (GBA, nieuw)
Phantasy Star Collection (GBA, nieuw)
Robopon 2 Ring Version (GBA, nieuw)
SWIV (GBC, nieuw)
The Flintstones Burgertime In Bedrock (GBC, nieuw)
TMNT (GBA, nieuw)
Woody Woodpecker Crazy Castle 5 (GBA, nieuw)
X-Men Reign Of Apocalypse (GBA, nieuw)

Ben benieuwd of ze sealed gaan zijn of niet, heb iig een paar keer de laatste exemplaren weggekaapt! :)

OG_Mike

Legacy Member
killyourzone zei:
Nedgame verzend eindelijk naar België heb ik zojuist gemerkt. :applause:

Ik heb me zwaar moeten inhouden of ik had het 3-dubbele ofzo besteld:

Manic Miner (GBA, nieuw)
Phantasy Star Collection (GBA, nieuw)
Robopon 2 Ring Version (GBA, nieuw)
SWIV (GBC, nieuw)
The Flintstones Burgertime In Bedrock (GBC, nieuw)
TMNT (GBA, nieuw)
Woody Woodpecker Crazy Castle 5 (GBA, nieuw)
X-Men Reign Of Apocalypse (GBA, nieuw)

Ben benieuwd of ze sealed gaan zijn of niet, heb iig een paar keer de laatste exemplaren weggekaapt! :)

Ben net is gaan kijken op die site, lijkt me toch redelijk duur. 10-15 euro of meer voor een losse NES cassette.

killyourzone

Legacy Member
Ingis zei:
iew nedgame...
een van de weinige winkels waar ik nooit, maar dan ook nooit meer iets koop :angry:
een keer iets besteld en nog nooit zo grof behandeld geweest :puke:

edit:
hier is mijn review/samenvatting van op trustpilot:
Ratings and reviews by Wes & Lien

Ja dat ze niet de vriendelijkste zijn had ik idd ook al gemerkt toen ik ooit eens gevraagd had of ze naar Belgie verzonden, kreeg een vrij onbeschoft antwoord dat ik maar naar 1 van die winkels moest gaan als ik er iets wou kopen... Hopelijk geen problemen hier...

OG_Mike zei:
Ben net is gaan kijken op die site, lijkt me toch redelijk duur. 10-15 euro of meer voor een losse NES cassette.

NES heb ik niet naar gekeken maar ik heb voor de games die ik besteld heb 9.99/stuk betaald, behalve voor Phantasy Star Collection die 14.99 was. als ze effectief nieuw zijn valt dat goed mee vind ik en als ze sealed zijn is het een zelf koopje imo.

Ingis

Legacy Member
je moet ze niet altijd geloven als ze zeggen dat het nieuw is.. mijn beeld was ook nieuw <_<
echt niet dus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan