Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Exasephiroth

Legacy Member
Switch langs de achterkant wil meestal zeggen een regio mod. Dus kvermoed dat de ene richting NTSC is & de andere PAL.

buzzywuzzy

Legacy Member
Ik denk het ook. Een nutteloze mod als je het mij vraagt, aangezien je gewoon één pootje van de lockout chip moet wegsnijden en uw console is 100% regio vrij. Geen geprul met een switch en het exterieur van de console blijft bespaard van modificatie.

HARLEY190

Legacy Member
gevonden op de rommelmarkt in zande voor de psx

lego eiland 2
bust-a-move 2 arcade edition
sentinel returns
theme park world classics

alles voor 2 euro
anders nie veel te zien daar

sluysen

Legacy Member
teleurstellende rommelmarkt in st andries :(

enkel dungeon keeper 1 (big box) voor 1€, middelmatige staat

wel nog 10 comics gevonden ook (wel nl :()

JimmyPatterson

Legacy Member
Rommelmarktje hier in de buurt. Vooral veel PS2 stuff. Ook één opkoper met dezelfde prijzen voor alles:)

Heb deze Xbox games gekocht voor €4.5:
-Need for speed: Underground
-Ghost recon 2 summit strike
-Odworld strangers Wrath

Ringo

Legacy Member
Hier de rommelmarkt van Lendelede gedaan, hier en daar wat crap psx en ps2 gezien aan prijzen tussen 2-5 Euro, een Super Action Set (een SNES-kloon) die er me te belabberd uitzag om prijs te vragen, en voor mezelf Neverwinter Nights (PC) gekocht aan 50 cent.

Veel standen, en voor andere zaken best een aanrader, ze concurrerenden elkaar daar dood met DVDs....

redostrike

Legacy Member
Me + Rommelmarkt =

Snes: (Alles boxed)
Super Off Road
Simcity
F-zero
Zelda Link To the past (woooot)

Pakketje voor 10 euro :D

Me = happy

k_vuurke

Legacy Member
@ redostrike

Zelda link to the past compleet?
met kaart, geheim boekje, handleiding? :p
alle ja zowiezo al een goede koop he ;)

KillingRaptor

Legacy Member
Ringo zei:
Hier de rommelmarkt van Lendelede gedaan, hier en daar wat crap psx en ps2 gezien aan prijzen tussen 2-5 Euro, een Super Action Set (een SNES-kloon) die er me te belabberd uitzag om prijs te vragen, en voor mezelf Neverwinter Nights (PC) gekocht aan 50 cent.

Veel standen, en voor andere zaken best een aanrader, ze concurrerenden elkaar daar dood met DVDs....

Was nog aan het twijfelen om naar deze te gaan vanmorgen, maar had geen zin om door dat weer te gaan fietsen. :p
Stond er veel vinyl ook?

redostrike

Legacy Member
Jammergenoeg mist de map de rest is wel aanwezig maar weeral voor die prijs kunde ni sukkelen, die zelda alleen al is meer waard dan ik het setje heb betaalt :D

killyourzone

Legacy Member
Capcom Generations 1,2,3 &4 (PSX, Compleet)
Tales of Phantasia (GBA, Compleet)

Ringo

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Was nog aan het twijfelen om naar deze te gaan vanmorgen, maar had geen zin om door dat weer te gaan fietsen. :p
Stond er veel vinyl ook?


Massaal veel vinyl!

Dennoman

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Switch langs de achterkant wil meestal zeggen een regio mod. Dus kvermoed dat de ene richting NTSC is & de andere PAL.
't Is idd een 50/60 hz mod. Ik heb er ook eentje.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Terminator 2 - boxed snes
Jurassic park - unboxed snes (op hoop van zege dat ik geen 3e keer een Franse versie heb)
Clayfighter 63 - unboxed N64
Sealed Gameboy Advance
Pokémon Blue - boxed GB

Private Joker

Legacy Member
Game Gear setje van Ringo is toegekomen.

Tof koffertje :D

Games:
-Sonic Triple Trouble
-Super Smash TV
-G-Loc
-Columns
-Desert Strike
-Shinobi
-Shinobi II
-VR Troopers
-Jurassic Park
-Factory Panic
-Woody Pop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan