Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wandering

Legacy Member
redostrike zei:
Rommelmarktje gedaan vandaag:

Snes:
Allemaal box en manual in redelijke staat ezeloortjes en hier en daar een scheurtje of plooike in de doos zoals meestal.

- Jurasic Park
- Super Mario World
- Super Probotector: Alien Rebels

3 euro / stuk

PS1:
C-12 Final Resictianse 0.50 €

5 Popjes Raving Rabbids 1.50 € voor allemaal

en de top of the bill mega score van vandaag:

Nintendo Game & Watch TableTop Donkey Kong JR. VOOR 1 EURO EN HIJ WERKT NOG Redelijk goeie staat wa vuil en beetje geelachtig geworden maar voor ene euro kunde ni sukkelen :p



Amai, daar kun je inderdaad niet voor sukkelen! Mooie aankoop.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Die Jurassic Park zoek ik echt al een tijdje :( Heb al 2 keer de Franse versie gekocht grmbl!

zelf:

Snes + controller en kabels
Super Mario World
Mario All Stars

Tetris en Marioland (GB)
Advance Wars (GBA)

Gran Turismo, Vagrant Story en Civilization 2 (PSX)

alles voor 25 euro :)

KillingRaptor

Legacy Member
Weer zo'n kwestie van retro en niet retro. Het origineel is retro maar deze dus duidelijk niet aangezien hij gisteren is verschenen. Zo meteen aan beginnen, heb er al helemaal zin in!

28kxlv.jpg

redostrike

Legacy Member
Was in Berchem. Ik was nog ff aant twijfelen over de snes games tot ze de prijs zei dan dacht ik ik neem ze wel mee. Ik zal het in het oog houden Sheldon. Moest ik hem ooit nog is zien ofzo dan denk ik aan u.

Dienne tabletop is echt fun :p ik wil constant men eigen record verbreken. En lekkere joekels van batterijen erin :p.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
redostrike zei:
Was in Berchem. Ik was nog ff aant twijfelen over de snes games tot ze de prijs zei dan dacht ik ik neem ze wel mee. Ik zal het in het oog houden Sheldon. Moest ik hem ooit nog is zien ofzo dan denk ik aan u.

Dienne tabletop is echt fun :p ik wil constant men eigen record verbreken. En lekkere joekels van batterijen erin :p.

thx redo ;)

m62power

Legacy Member
Er zijn er die zelfs 250euro vragen voor een unboxed. Krijgen is weer een ander verhaal.

Den_Hidde

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Weer zo'n kwestie van retro en niet retro. Het origineel is retro maar deze dus duidelijk niet aangezien hij gisteren is verschenen. Zo meteen aan beginnen, heb er al helemaal zin in!

28kxlv.jpg

Voor mijn part instant retro :) het gevoel van toen ik dit in de N64 stopte is helemaal weer ... ben al aan de spirit temple whooot :)

m62power

Legacy Member
Was mooi geweest om langs mijn boxed popeye tabletop te zetten.
No problem. Nice deal btw.

KillingRaptor

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Voor mijn part instant retro :) het gevoel van toen ik dit in de N64 stopte is helemaal weer ... ben al aan de spirit temple whooot :)

Het gevoel is inderdaad perfect aanwezig, ik heb er ook weer een geweldige tijd mee. ^^
Zelf nog maar net Saria's Song geleerd, wil hem eigenlijk ook niet te snel uitspelen. Hier zo lang mogelijk van genieten.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Waar haalt iedereen die koopkes he :(
als ik op 2dehands of kapaza ofzo al iemand ga vinden is dat altijd alsof die puur goud verkopen -_- (en dan nog unboxed goud)

Shinro

Legacy Member
Toch blijkbaar niet zo'n goede deal hoor, de Atari 2600 is stuk, krijgt geen power en er is iets heel raar aan de gang met de NES.

Vanachter op de NES hebben ze een klein switchke zelf geplaatst, een klein hendeltje, en als die naar boven staat dan 'pinkt' het power lampje en naar beneden brand het constant maar wel gewoon grijs/wit beeld maar er gebeurt niets.

Weet niet wat ik hiervan moet maken...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan