Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yurf

Legacy Member
Bamboebahr zei:
Agressive inline heb ik mij ook ettelijke uren mee geamuseerd op de gamecube ^^
Speelt gewoon lekker :p

Inderdaad, dat was indertijd een zalige game. Helaas nooit uit de schaduw van de Tony Hawk-reeks kunnen treden, ondanks goede gameplay en een heerlijke soundtrack. :)

m62power

Legacy Member
Gisteren dit GameBoy Classic lotje gaan ophalen.
Alles nog mooi compleet en in zeer goede staat.



evo alexan

Legacy Member
Daar juist achter lotje geweest bij me Kiala punt
xbox + 2 controlers
18 xbox games
Halo 1 en 2
Doom3
Tony hawk 4
Shrek 2
Spider-man2
Shark tale
Desert storm
Enter the Matrix
SsX3
Crash Bandicoot De waak van Cortex
Star Wars Episode 3
Ghost Recon 2
Ghost Recon 2 Submit Strike
Splinter Cell
XIII
Hulk
Carmen Sandiego
29 euro incl

Shinro

Legacy Member
NES: Robocop 2
NES: Teenage Mutant Hero Turtles
Atari 2600: Ufo Patrol
Atari 2600: 32 in 1 Game Cartridge
Atari 2600: Paris Attack
Atari 2600: Star Force
GBC: Qix Adventure
GBC: R-Type DX

Allemaal carts, behalve R-Type DX, die is boxed, mint

5 euro betaald voor alles.

Shinro

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Paris Attack, toch echt wel de gekste namen die Atari games hé. :D

Haha, ongeloofelijk ook die cover van die games, zo cheapy cartoon tekening op die cartridge en dan nog scheef geplakt ook. ^^

KillingRaptor

Legacy Member
Welke versie van de cover is het? Want heb er al verschillende zien voorbijkomen via Google. Ik vind overigens dat er echt wel mooie dingetjes zitten tussen die art ook! Veel goedkope dingen ook, dat wel. :p

Private Joker

Legacy Member
-Arc the Lad Collection LE
-Legend of Dragoon
-Chrono Cross
-FF Origins (+Art cards)
-FF VI
-FF VII
-FF IX
-Driver 2
-Croc
-Koudelka
-Chronicles of the Sword
-Suikoden I
-Masters of Monsters, Disciples of Gaia
-Castlevania, Symphonie of the Night LE (+Art,OST)
-Monsterseed (Sealed)
-FF Anthology
-FF VIII
-Breath of Fire III
-Breath of Fire IV
-Parasite Eve II
-Vagrant Story
-Guardians Crusade
-Azure Dreams
-Jade Cocoon
-Deathtrap Dungeon
-Legend of Kartia
-Technomage
-Alundra I
-Alundra II
-Pocket Fighter
-Grandia
-Broken Sword I
-Broken Sword II
-Discworld
-Discworld II
-Darkstone
-MK 3 Gold Edition
-Kings Field
-Dragon valor


PS2:
-Disgaea I
-Disgaea II CE
-Odin Sphere
-Myst III
-Atelier Iris, Eternal Mana
-Bard's Tale, the
-Breath of Fire, Dragon Quarter
-Baldurs Gate, Dark Allience
-Baldurs Gate II, Dark Allience
-Drakan, The Ancients
-Drakengard
-Drakengard II
-Dragon Quest, Cursed King
-Eternal Ring
-Final Fantasy X
-Final Fantasy XII
-Final Fantasy X-2
-Final Fantasy, Dirge of Cerberus
-Grandia II
-Haven, Call of the King
-ICO
-Jade Cocoon II
-Kingdom Hearts
-Kingdom Hearts II
-Magnacarta
-Maximo
-Metal Gear 2, Sons of Liberty
-Metal Gear 3, Snake Eater
-Metal Gear 3, Subsistence
-Maximo, vs Army of Zin
-Primal, (CE+VIP card)*
-Shadow of the Colossus
-Shadiow Hearth: New World
-Shin Megami Tensei II
-Summoner
-Summoner II
-Star Ocean, End of Time
-Suikoden IV
-Unlimited Saga
-Ys, Ark of Napishtim
-Gran Turismo 4
-Warriors of Might & Magic

-PS2 Slim console Boxed, 2 controllers, 2 mem cards en manuals.

Xbox 360
-Sega Mega Drive Collection


Waar moet ik volgens jullie mee beginnen als ik wat extra tijd om handen heb?

KillingRaptor

Legacy Member
Zou ook Metal Gear zeggen, maar ik denk dat het handiger is voor die om eerst het eerste deel te gaan spelen. Anders zou ik één van de Final Fantasy games aanraden ook, Final Fantasy VI, VII en IX zijn mijn favorieten van de reeks alvast.

Private Joker

Legacy Member
Is het nodig om de eerste te spelen voor de verhaallijn of om de gameplay te snappen?
Ik heb ooit eens FF X-2 gespeeld op PS2 zonder ook maar iets van FF te kennen en vond er absoluut niets aan toen. Misschien ook omdat ik niets van het verhaal kende dan?

Edit: @Pyrox: was set(je) van Walid die er vanaf wou. Heb er 500 Euro voor betaald en daar waren we beide tevreden mee.

Exasephiroth

Legacy Member
:drool: Walid zijn set?

Alle opgesomde PSX rpg's hebben -naar mijn mening- een gemiddelde speelduur van min. 50u dus kweet niet hoeveel tijd je over hebt :help:


EDIT: FFX-2 is ook de slechtste & een spin-off dus mag je niet vergelijken met de rest van de reeks :p

Private Joker

Legacy Member
Exasephiroth zei:
:drool: Walid zijn set?

Alle opgesomde PSX rpg's hebben -naar mijn mening- een gemiddelde speelduur van min. 50u dus kweet niet hoeveel tijd je over hebt :help:

Jep, komende maanden heb ik veel "vrije tijd". Enige dat mij nog rest is een herexamen in augustus en hier en daar wat vakantiejob gaan doen.

KillingRaptor

Legacy Member
Private Joker zei:
Is het nodig om de eerste te spelen voor de verhaallijn of om de gameplay te snappen?
Ik heb ooit eens FF X-2 gespeeld op PS2 zonder ook maar iets van FF te kennen en vond er absoluut niets aan toen. Misschien ook omdat ik niets van het verhaal kende dan?

Edit: @Pyrox: was set(je) van Walid die er vanaf wou. Heb er 500 Euro voor betaald en daar waren we beide tevreden mee.

Voor het verhaal vooral, moet wel zeggen dat ik de tweede zelf nog niet heb gespeeld (ik wacht nu op de HD Collections van Metal Gear om ze te spelen) maar voor zover ik weet vervolgen ze toch wel aardig goed. De derde is dan weer een prequel.

En zoals Exasephiroth al zei is FFX-2 een spin-off en dus niet echt vergelijkbaar met de main serie. Ikzelf geraak niet voorbij het introfilmpje omdat m'n disc daar vastloopt, maar hij ziet me er eigenlijk bijlange niet zo goed uit als de andere delen ook.

Edit:
Zie ICO nu ook in het lijstje staan, ook een aanrader! Geen al te lang spel maar wel een geweldige ervaring.

Private Joker

Legacy Member
ICO al gespeeld, verkocht aan ClaudioVO en er spijt van gehad :p
Bij deze staat hij hoog op mijn "to play" lijstje.

Exasephiroth

Legacy Member
evo alexan zei:
Daar juist achter lotje geweest bij me Kiala punt
xbox + 2 controlers
18 xbox games
29 euro incl
Halo 1 en 2
Doom3
Tony hawk 4
Shrek 2
Spider-man2
Shark tale
Desert storm
Enter the Matrix
SsX3
Crash Bandicoot De waak van Cortex
Star Wars Episode 3
Ghost Recon 2

Ghost Recon 2 Submit Strike
Splinter Cell
XIII
Hulk
Carmen Sandiego

Nice
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan