Yurf
Legacy Member
Daarnet op een rommelmarkt gevonden:
Ratchet & Clank (PS2) - 3 euro
Ik vind de reacties maar raar op Shinro zijn aankoop. Wees eens blij voor hem en als hij het voor 2 euro vindt, des te beter! Het collegiaal verzamelen zit er blijkbaar niet meer in, enkel elkaar te snel af proberen te zijn bij B&S en jaloerse reacties.
Ik kijk met heimwee terug naar de meetings een paar jaar geleden, toen er nog een echte vriendschappelijke sfeer was (en het effectief om gamen draaide). 
Nu doe ik niet zoveel rommelmarkten meer, maar vroeger vond ik trouwens regelmatig zo'n deals en ik ben absoluut niet iemand die héél vroeg naar een rommelmarkt gaat. Gewoon kwestie van een beetje geluk hebben.
Ratchet & Clank (PS2) - 3 euro
Ik vind de reacties maar raar op Shinro zijn aankoop. Wees eens blij voor hem en als hij het voor 2 euro vindt, des te beter! Het collegiaal verzamelen zit er blijkbaar niet meer in, enkel elkaar te snel af proberen te zijn bij B&S en jaloerse reacties.
Ik kijk met heimwee terug naar de meetings een paar jaar geleden, toen er nog een echte vriendschappelijke sfeer was (en het effectief om gamen draaide). 
Nu doe ik niet zoveel rommelmarkten meer, maar vroeger vond ik trouwens regelmatig zo'n deals en ik ben absoluut niet iemand die héél vroeg naar een rommelmarkt gaat. Gewoon kwestie van een beetje geluk hebben.





