Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yurf

Legacy Member
Daarnet op een rommelmarkt gevonden:

Ratchet & Clank (PS2) - 3 euro

Ik vind de reacties maar raar op Shinro zijn aankoop. Wees eens blij voor hem en als hij het voor 2 euro vindt, des te beter! Het collegiaal verzamelen zit er blijkbaar niet meer in, enkel elkaar te snel af proberen te zijn bij B&S en jaloerse reacties. :s Ik kijk met heimwee terug naar de meetings een paar jaar geleden, toen er nog een echte vriendschappelijke sfeer was (en het effectief om gamen draaide). :)

Nu doe ik niet zoveel rommelmarkten meer, maar vroeger vond ik trouwens regelmatig zo'n deals en ik ben absoluut niet iemand die héél vroeg naar een rommelmarkt gaat. Gewoon kwestie van een beetje geluk hebben. :)

Thorstein

Legacy Member
Ze zouden eens een speel/ruildag (zonder geld game for game) moeten organiseren ;)
Ik heb veel liever dat een gewone collega verzamelaar het opkoopt voor mijn neus dat dan zo ne brute opkoper dat doet.

Rommelmarkt averbode:


Video TECH Laser 500 color computer 1985 + leren draagkofer (4€) Zo 1 link


Master system gamepad (goede staat 1€)

GB color:
Rtype DX (3€ cart only)
Frogger (3€ cart only)

Nes:
Rush'n attack (4€ cart only)
Talespin (4€ cart only)

KillingRaptor

Legacy Member
Shinro zei:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Alles samen voor 2 euro ^^

Buiten de Atari games hebk alles wel al..

Wat voor knoppen zitten er overigens op die éne SNES controller? Een turbo neem ik aan maar zie er daar nog een hoop zitten in het midden. :p

Die boxed Atari games zijn overigens zeer nice! Die art is echt wel veel beter dan die van nu vind ik, toen werd er nog werk gestoken in de boxshots. ^^

Shinro

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Wat voor knoppen zitten er overigens op die éne SNES controller? Een turbo neem ik aan maar zie er daar nog een hoop zitten in het midden. :p

Die boxed Atari games zijn overigens zeer nice!

Die controller is spijtig genoeg stuk, heb hem juist getest en welke setup ik ook indruk op die controller, er komt niets door.

Is een heel rare controller, met allemaal schuifbalkjes, etc...

Dennoman

Legacy Member
Yurf zei:
Daarnet op een rommelmarkt gevonden:

Ratchet & Clank (PS2) - 3 euro

Ik vind de reacties maar raar op Shinro zijn aankoop. Wees eens blij voor hem en als hij het voor 2 euro vindt, des te beter! Het collegiaal verzamelen zit er blijkbaar niet meer in, enkel elkaar te snel af proberen te zijn bij B&S en jaloerse reacties. :s Ik kijk met heimwee terug naar de meetings een paar jaar geleden, toen er nog een echte vriendschappelijke sfeer was (en het effectief om gamen draaide). :)
Zo harde ².

Dat er hier wordt gezaagd over opkopers die zich vervolgens op rommelmarkten gaan voordoen als Jan Publiek zonder enige voorkennis van prijzen om toch maar te kunnen goedpraten dat ze woekerprijzen bezigen, kan ik goed verstaan. Maar wees in godsnaam toch niet jaloers op elkaar, dat is gewoon vierkant in eigen nest schijten. Ik zag gisteren een zeldzame game op eBay in ne Buy it Now voor peanuts, maar in een staat die slechter was dan ik al had. Dus ik heb het gewoon op een verzamelaarsforum gesmeten en efkes later was hij verkocht. Zoiets doet ge imo gewoon voor elkaar, ik help veel liever een collega-verzamelaar dan dat ik iets zou kopen dat ik al heb, en dan nog in slechte staat. Uiteraard zijn daar grenzen op: als ik een Stadium Events voor een paar euro zag liggen, ga ik die ook niet laten omdat mijn main focus nu toevallig op fighters ligt :)

Maar ik probeer actief mensen aan goeie deals te helpen, zo heb ik er juist ene aan 306 Xbox-games geholpen via een verzamelaar in Engeland die zijn collectie ga dumpen :)

KillingRaptor

Legacy Member
Shinro zei:
Die controller is spijtig genoeg stuk, heb hem juist getest en welke setup ik ook indruk op die controller, er komt niets door.

Is een heel rare controller, met allemaal schuifbalkjes, etc...

Staat er toevallig een naam op die controller? Ben namelijk wel benieuwd nu welke knoppen er daar nog allemaal opzitten. Kan me enkel turbo voorstellen, en misschien slow motion (als ik me niet vergis heb ik dat ooit eens zien zitten op een SNES controller).

KillingRaptor

Legacy Member
Ik denk, maar ben niet zeker, dat je per knop de turbo kan aanleggen ofzo als ik die foto zo bekijk. En blijkbaar zit die slow motion er dus ook in.

Dennoman

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Ik denk, maar ben niet zeker, dat je per knop de turbo kan aanleggen ofzo als ik die foto zo bekijk. En blijkbaar zit die slow motion er dus ook in.
Inderdaad. Ik heb een gelijkaardige controller voor de Megadrive.

Ingis

Legacy Member
dat zijn zo'n slechte controllers :p hebben er ook zo'n hoop gehad... zijn nu praktisch allemaal buiten peis ik ^^

en ² ivm da niet geloven van die 2 euro... heb ook al schone deals gedaan... kdenk dan aan ons snes pakket met scope en hoop spellen (alles boxed in goede staat) voor 10euro, een complete game & watch in goede staat voor 1 euro, tombi (psx) compleet in nieuwstaat voor 1euro en heb er nog wel zo
mensen kunnen nu eenmaal schone deals doen... ben ik er soms jaloers op? ja zeker, maar ik feliciteer hen dan nog :) goed voor hen dan, net zoals het goed voor ons was toen :)

Pyrox

Legacy Member
Thorstein zei:
Ze zouden eens een speel/ruildag (zonder geld game for game) moeten organiseren ;)
Ik heb veel liever dat een gewone collega verzamelaar het opkoopt voor mijn neus dat dan zo ne brute opkoper dat doet.

zo'n ruildag zie ik anders ook wel zitten, heb na de examens afgesproken met iemand om eens wat zaken te ruilen.

ik denk dat hier veel mensen met dubbels zitten.

Den_Hidde

Legacy Member
lijkt mij ook een goed idee !
Heb ook wel wat dubbels, als je kunt ruilen moet je alvast niet met ambetante verkopers werken... tenzij de ruiler ook ambetant is mmmmm :D

m62power

Legacy Member
Gisteren nog de 2 zelda games voor op de nes in mint staat en volledig met map op de kop getikt.
Verder nog een puzzel van donkey kong.

Me happy :)

Ringo

Legacy Member
Weet je wat ik raar vind? Dat men het direct heeft over "jaloerse" reacties op Shinros aankoop...

Ik heb de reacties nog eens overlopen en voor mij komen die echt niet over als jaloers...eerder als een hoog "What the fuck? You got to be kidding!"-gehalte. Jaloersheid is hier echt wel naast de kwestie. :hug:

Bamboebahr

Legacy Member
Agressive inline heb ik mij ook ettelijke uren mee geamuseerd op de gamecube ^^
Speelt gewoon lekker :p

Pyrox

Legacy Member
amai dikke zaak, die blinx heb ik zelfs nog niet.

als ik die eens tegenkom ga'k hem ook halen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan