Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wandering

Legacy Member
Jep. Gewoon bonnetje of als het op je klantenkaart staat, is voldoende. Natuurlijk wel niet te lang wachten ;).

Yurf

Legacy Member
EIN-DE-LIJK heb ik Monster Rancher (PS1) te pakken. Deze zoek ik al meerdere jaren, maar buiten sporadisch online, ben ik die nergens tegengekomen. :D

Ingis

Legacy Member
lol, ik heb die nog nieuw in de winkel gekocht :D super zalig spel ^^
je hebt er wel echt een ps1 voor nodig aangezien je monsters van cds enzo kunt halen maar dat werkt niet op de ps2 :(

Yurf

Legacy Member
Ingis zei:
lol, ik heb die nog nieuw in de winkel gekocht :D super zalig spel ^^
je hebt er wel echt een ps1 voor nodig aangezien je monsters van cds enzo kunt halen maar dat werkt niet op de ps2 :(

Bij mij werkt dat perfect op m'n PS2 slim. :)

Ingis

Legacy Member
dat is vreemd... ik heb zelf ook een ps2 slim en daar ging het niet op :s

Private Joker

Legacy Member
Phantasy Star CIB voor SMS.

20 Euro verzending inbegrepen vanuit de US.
Waarom was het zo "goedkoop"? Don't ask...

Manual bruiner dan mijne koffie deze morgen, cover dubbel gevouwen onder de plastiek, stuk uit de cover en neen, het label van de cart is NIET in excellent condition...

Gekke was dat ik nog nooit zo'n verpakking heb gezien voor één game. Doos van 20*15*10cm met een ton kartonnen schilfers en, niet gezeverd, 2 meter bubblewrap er rond. Die persoon moet effectief wel gedacht hebben dat die ***SUPERB CONDITION*** was...

Yurf

Legacy Member
Ingis zei:
dat is vreemd... ik heb zelf ook een ps2 slim en daar ging het niet op :s

Ben je zeker dat je het op de juiste manier deed? Je moet naar de Shrine gaan en wachten tot de boodschap erop komt op de CD erin te steken. Dan open je de klep (zonder de PS2 te resetten), steek CD erin en druk op X. Even wachten en dan opnieuw wisselen met de Monster Rancher disc. Werkte prima, hier. :) Misschien lag het aan de CD die je gebruikte.

FoO

Legacy Member
Pyrox zei:
armored core 2 en code veronica(beiden ps2) in game mania...

weer gekloot voor mijn geld, armored core blijft hangen bij de eerste cutscene en code veronica ontbreekt bonus dvd van devil may cry en bovendien is de disc platinum.


:( tears

Ik heb die RE ook gekocht een paar jaar geleden, zelfde verhaal, enkel had ik het gezien in de winkel nog. Die gast zei natuurlijk "hoe, platinum is toch hetzelfde?"
Ne rasechten gamer -_-
Enfin, ik heb de juiste toch gekregen (die was gelukkig niet met het platinum doosje mee)


Die gekraste kan je laten maken, maar hopelijk hebben ze de non-plat cd nog in de winkel :)
Slechte gewoonte van hun om die niet uit elkaar te houden...

Ingis

Legacy Member
wij hebben dat ook al een keer bijna voorgehad... we controlleren altijd onze discs (onderkant ook) en boekjes

slechte gewoonte... het kan ze soms gewoon echt niet schelen :angry: ligt af van GM tot GM

Yurf zei:
Ben je zeker dat je het op de juiste manier deed? Je moet naar de Shrine gaan en wachten tot de boodschap erop komt op de CD erin te steken. Dan open je de klep (zonder de PS2 te resetten), steek CD erin en druk op X. Even wachten en dan opnieuw wisselen met de Monster Rancher disc. Werkte prima, hier. :) Misschien lag het aan de CD die je gebruikte.

uhm... ja, zeer zeker :) zoals gezegd, ik speel dit spel al sinds ik hem heb en ik heb hem gekocht toen m sjust uit was ^^
mss dat het aan de versie van de ps2 ligt? hij bleef altijd hangen na het insteken van de andere discs, ongeacht welke ik erin stak

Objector

Legacy Member
Zalig, Monster Ranger! Met hier te lezen schieten ineens al die herinneringen aan die game in m'n hoofd. Binnenkort eens kijken of ik hem nog vind. :D

Ingis

Legacy Member
nog een litho bij :)

Bayonetta_-_Lithograph.jpg


meer info en pics op dimic : As long as there’s music, I’ll keep on dancing. « DIMIC

sluysen

Legacy Member
@ private joker

zou het niet kunnen dat die kaarten ooit eens bij het magazine "Sega Master Force" zaten?

Exasephiroth

Legacy Member
Nice! Met Duke 'n Nukem Forever 'in het zicht' is de Duke-prijsmarkt ook aan het stijgen zeker?

Private Joker

Legacy Member
sluysen zei:
@ private joker

zou het niet kunnen dat die kaarten ooit eens bij het magazine "Sega Master Force" zaten?

Blijkbaar wel ja. Ik wist niet van het bestaan van die magazines tot op gisteren.
Heb je die nog gehad?

sluysen

Legacy Member
nee, twas puur google die me het vertelde :D

ik dacht eerst dat het de kaartjes waren die bij een of andere mortal kombat controller ook zitten, maar toen ik die sega master force zag heb ik ff gegoogled en kwam op dat magazine uit.

Wss wel rare aangezien er maar 7 nrs zijn..

killyourzone

Legacy Member
klein beetje Retro (arcade stick) ;): Hori real arcade pro v3-sa (ps3) :love:

Exasephiroth

Legacy Member
Zonet een mooi lotje ontvangen:

http://img849.imageshack.us/img849/1834/dsc01924f.jpg

Allemaal heel compleet. Voor €60 aan huis gebracht. Niet heel goedkoop maar zeker niet slecht naar mijn mening (& gezien de prijzen die KI gold haalt de laatste tijd) Komt van 2dehands van die collectie. Hij vertelde me dat hij 95% aan 1 iemand heeft verkocht dus dat was wel weer minder om te horen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan