Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ironhorn

Legacy Member
hotel mario (cdi) (lagen ook nog wat andere cdi-spellen, maar ken er niets van, geen zelda allesinds :))
raging blades (ps2)

FoO

Legacy Member
noobie zei:
Rommelmarkt te Aalter ^^
Ook nog 2 dingen: vinyl : Boytronic-You !!
Casette : New Beat Take 2 :) WooHoo lol

Noobie, tegen welk uur waart gij daar? :p
Ik heb in de late namiddag daar ook nog wat gevonden:

- Alone in the Dark 1 (box only :()
- Alone in the Dark Trilogie (boxed en compleet)
- Myst 3 Exile (boxed en compleet)
- Sanitarium (boxed en compleet)
- Discworld 2 (boxed en compleet)

en nog wa DVDcased crap :p

noobie

Legacy Member
FoO zei:
Noobie, tegen welk uur waart gij daar? :p
Ik heb in de late namiddag daar ook nog wat gevonden:

- Alone in the Dark 1 (box only :()
- Alone in the Dark Trilogie (boxed en compleet)
- Myst 3 Exile (boxed en compleet)
- Sanitarium (boxed en compleet)
- Discworld 2 (boxed en compleet)

en nog wa DVDcased crap :p

Was er vrij vroeg zene,rond 9u maar heb eerst moeten zot zoeken achter een parkeerplaats^^Heb ook niet alle straatjes gedaan me dunkt gezien ik wa aan het verdwalen was lol,en het wat onoverzichtelijk was door het zovele volk^^Was terug weg rond 11u

Wandering

Legacy Member
Meteen een mooie intro Nirron. Met zo een aankoop moest je wel je vreugde delen en een account aanmaken ;).

Toevallig foto's van je verzameling?

Alvast welkom :)

Nirron

Legacy Member
Bedankt.
Momenteel zit mijn verzameling grotendeels in dozen, maar wanneer ik alles mooi kan zetten zal ik dat zeker doen!
Verzameling bestaat voornamelijk uit Nintendo games en hardware.

Private Joker

Legacy Member
- Mortal Kombat + 4 player cards
- Special Criminal Investigation
- Indiany Jones
- Gauntlet
- Super Kick Off
- Space Gun
- The Newzealand Story
- Laser Ghost
- Super Smash TV
- The Lion King
- Alien 3
- Alex Kidd in Shinobi World
- Rampage
- The Jungle Book

Allemaal CIB en in goede tot mint staat. Die player cards van Mortal Kombat zijn cool :D
20£ excl voor het setje.
Foto's volgen later.

FoO

Legacy Member
Niet echt retro, maar wel zalig! Net Dead Rising 2 Outbreak Editie gevonden en gewonnen op Ebay voor 30 euro. Een koopje in mijn ogen. Ik moest dat zombie beeldje gewoon hebben :bow::love:


1yr7yb.jpg

Private Joker

Legacy Member
SNES setje:

- 2 controllers
- Super Game Key
- Universal Adapter
- NTSC US games: Championship soccer 94, Wings 2 Aces High, Super-punch out!!, NHLPA Hockey (*2), The Simpsons: Bart's Nightmare, Super Ninja Boy, NBA JAM Tournament, Mega Man Soccer, C2: Judgment Clay, Mortal Kombat, Fatal Fury, Cybernator
- PAL games: Super Mario Allstars, International Superstar Soccer, Paperboy, Sensible Soccer, FIFA 96 Soccer

NES: Mario & Yoshi

Meeste zijn wel common titels, maar had een paar extra controllers nodig en geen aparte verkoop mogelijk...

Foto's (ook van het Master System setje):

jTLI9.jpg

7ALc9.jpg

OGKzO.jpg

vHRgs.jpg

WDis1.jpg

DquJH.jpg

3sRXy.jpg

0o9p4.jpg

SqEW7.jpg

FoO

Legacy Member
noobie zei:
Eindelijk een boxed versie in men bezit ^^ :)

Quake II Netpack I

Wa houdt da in noobie da "netpack"? Juist extra levels ofzo?
Nog nooit gezien :D Nice box, jammer van de hoekjes :(

noobie

Legacy Member
FoO zei:
Wa houdt da in noobie da "netpack"? Juist extra levels ofzo?
Nog nooit gezien :D Nice box, jammer van de hoekjes :(

Zal het es vertellen :)

Quake II Netpack I Extremities introducing the most exclusive collection of Mods made by the fans.

Is dus multiplayer gericht !

Inderdaad de box is niet te denderend maar toch,im very happy :)
7/10 voor de Box,de Quake III poster is missing :(

Deze al gezien trouwens FoO ?

Fault%20Line%20Quake%20II.JPG

Bamboebahr

Legacy Member
@PJ: grappig hoe die kaarten vermelden hoe je Goro dood moet lamen met scorpion :p

FoO

Legacy Member
noobie zei:
Zal het es vertellen :)

Quake II Netpack I Extremities introducing the most exclusive collection of Mods made by the fans.

Is dus multiplayer gericht !

Inderdaad de box is niet te denderend maar toch,im very happy :)
7/10 voor de Box,de Quake III poster is missing :(

Deze al gezien trouwens FoO ?

Nice! Aan zulke rare boxes bennek nog ni teveel geraakt, moet er tegenwoordig al genoeg voor neertellen ook :s

Die Fault Line haddek al gepost gezien door u, maar nog ni int wild :D
Damn eigl zijn er toch al redelijk wa Doom & Quake level packs voor mijn neus gepasseerd online, had er geen idee van dat dat toen al zo "in" was. :D

Private Joker

Legacy Member
Ja hé?! :p

Wel tof want stond niet vermeld dat die kaarten erin zaten :D

Pyrox

Legacy Member
armored core 2 en code veronica(beiden ps2) in game mania...

weer gekloot voor mijn geld, armored core blijft hangen bij de eerste cutscene en code veronica ontbreekt bonus dvd van devil may cry en bovendien is de disc platinum.


:( tears

Wandering

Legacy Member
Mag je toch terugbrengen bij gamemania binnen 7 dagen?
Bij mij hebben ze ook ooit krassen verwijderd van een spel wat ik daar kocht, gratis.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan