Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Was even bij Gamemania Lommel gestopt en heb er het volgende gekocht:
Batman Begins (Xbox)
Alien Hominid (Xbox)
Half Life 2 (Xbox)
Dead Man's Hand (Xbox)
PGR (Xbox)
Worms Blast (GC)
Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting
Alles samen voor €24.99:) Niet slecht.

Was er trouwens nog een 9liver daar?:p Want er was een kerel die zeker 30-40 Xbox games kocht en toen ik wegging ook in het PS2 rek aan het neuzen was:p

Claudio VO

Legacy Member
vandaag :
Eke + velzeke gedaan ( namiddag uitje :p )

niet véél soeps meer gezien aldaar :

wat heb ik meegenomen :

GB cart only's
Nemesis
r-type
r-type DX
solar striker
burai fighter deluxe
king of fighters 95
> voor 10€ samen.

en de DVD van Return of the living dead PART II ...
> nieuw voor 6,50€

rolforf

Legacy Member
ik heb mezelf even getrakteerd op ebay deze week, 4 zeldzame nes games gekocht: Snow Brothers, Mega Man 4, Clu Clu Land en Wild Gunman. Allen cart only. 58€ in totaal, inclusief de verzendingskosten.

killyourzone

Legacy Member
Game Boy Color limited gele Picatchu editie (boxed zonder papierwerk)
Castlevania Double pack (GBA, Compleet)

mazonemayu

Legacy Member
de la jet set radio, limited dreamcast direct boxset + tshirt > heilige graal van dreamcast games = normaal onvindbaar & nog onbetaalbaarder. nu sjanske gehad ;)

Private Joker

Legacy Member
mazonemayu zei:
de la jet set radio, limited dreamcast direct boxset + tshirt > heilige graal van dreamcast games = normaal onvindbaar & nog onbetaalbaarder. nu sjanske gehad ;)

:applause:

Wat is juist "sjanske gehad"? ;)

Exasephiroth

Legacy Member
mazonemayu zei:
de la jet set radio, limited dreamcast direct boxset + tshirt > heilige graal van dreamcast games = normaal onvindbaar & nog onbetaalbaarder. nu sjanske gehad ;)

Nice! Aangezien de disk only +- 100 gaat, durf ik bijna niet vragen hoeveel je hiervoor betaald hebt o.0

noobie

Legacy Member
Straight from Germany ^^
Nooit geziene box btw ^^

Fault%20Line%20Quake%20II.JPG

Thorstein

Legacy Member
Gevonden op 2de hands
Commodore 128 en commodore 1570 Floppy drive (de zeldzamere voorganger van de 1571)
mooie en goed werkende staat 30€
Ik begin echt wel die amiga/commodore dingen verzamelen leuk te vinden.

Yurf

Legacy Member
Ms. Pac-Man (Mega Drive) op een rommelmarkt gekocht. Eindelijk nog eens een retro game gevonden die ik wou. :D

kristofb

Legacy Member
Een paar xbox games van iemand hier op't forum. Heb ze nog niet allemaal opgezet, maar er zitten er alvast wel een aantal bij die men interesse gewekt hebben :)

Shenmue 2
Burnout 2: Point of Impact
Panzer Dragoon
Gta San Andreas
Gta Vice City
Splinter Cell
Colin McRae 3
Colin McRae 4
XIII
Max Payne
Fahrenheit
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground
Medal of Honor Frontline
DIno Crisis 3
Tony Hawk 3
Tony Hawk American Wasteland
Serious Sam 2
Mx Unleashed
Beyond Good and Evil
Project Gotham
Ultimate Spiderman
Spiderman 2
Second Sight
Fable
Mortal Kombat: Shaolin Monks
Unreal Championship

Bamboebahr

Legacy Member
net rommelmarkt van aalter gedaan,was een waste of time feitelijk :p

maar 3 dingen gevonden:
- Tomb raider: de laatste onthulling (psx)
- Spyro Adventure (GBA)
- Sonic advance 2 (GBA)

alles compleet, maar ik denk dat die sonic 2 een fake is O_o

Yurf

Legacy Member
Bamboebahr zei:
net rommelmarkt van aalter gedaan,was een waste of time feitelijk :p

maar 3 dingen gevonden:
- Tomb raider: de laatste onthulling (psx)
- Spyro Adventure (GBA)
- Sonic advance 2 (GBA)

alles compleet, maar ik denk dat die sonic 2 een fake is O_o


Ik heb die Sonic Advance 2 daar laten liggen, omdat ik vreesde dat hij fake was. Ik ben niet echt een kenner van GBA-games, vandaar dat ik 'm dan maar liet liggen. :) Ik vond de verpakking verdacht glanzend.

Ingis

Legacy Member
Eigenlijk ging ik gisteren enkel achter Cammy Excl van pop culture shock van een stoppende verzamelaar. Ik blij, ben al redelijk lang op zoek achter dit beeld maar vond het nergens betaalbaar. Probleem is meestal dat het van het buitenland zou moeten komen. Nadeel is dan dat de shipping verdomd hoog is + risico op beschadiging of verlies + douanekosten die torenhoog kunnen zijn....

Nu dus iemand gevonden die stopte met zijn collectie en bovendien hier in Belgie (wel bij antwerpen, dus was nog 50 minuten rijden). Cammy gecontroleerd en alles was dik in orde. Toen zijn we beginnen twijfelen over andere van de reeks. De enige die we echt mooi vinden van de reeks die uit zijn, zijn Cammy, Vega en Bison. Maar we doen enkel excl en het is veel geld dus we zouden normaal alleen bij de dames blijven (Chun-Li komt van de zomer uit). Nu ja lang verhaal kort ... hebben de 3 die we mooi vinden uit de reeks excl kunnen overnemen voor een mooi bedrag. Ze zijn echt super.

binnenkort zeker reviews op DIMIC !! :)

334t0gm.jpg


261n9jm.jpg

JimmyPatterson

Legacy Member
kristofb zei:
Een paar xbox games van iemand hier op't forum. Heb ze nog niet allemaal opgezet, maar er zitten er alvast wel een aantal bij die men interesse gewekt hebben :)

Shenmue 2
Burnout 2: Point of Impact
Panzer Dragoon
Gta San Andreas
Gta Vice City
Splinter Cell
Colin McRae 3
Colin McRae 4
XIII
Max Payne
Fahrenheit
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground
Medal of Honor Frontline
DIno Crisis 3
Tony Hawk 3
Tony Hawk American Wasteland
Serious Sam 2
Mx Unleashed
Beyond Good and Evil
Project Gotham
Ultimate Spiderman
Spiderman 2
Second Sight
Fable
Mortal Kombat: Shaolin Monks
Unreal Championship


En in welk topic was dat?:p
Heb ik jammer genoeg gemist :( Hoeveel heb je ervoor betaald?

evo alexan

Legacy Member
Nintendo 64 Clear Blue version gekocht complete 30 euro
Resident Evil 3 Nemesis psx ebay 7 euro incl
Buffy The Vampire Slayer Chaos Bleeds xbox ebay 3 euro incl

via Svulle op 9ives deze kunnen kopen. allen xbox 20 euro incl en snelle service komt hij ier met ne naked bike voor me deur stoppen !! forget B post :D
Unreal 2 the awakening
Second Sight
Bloodrayne
Tony hawk's american wasteland
Farcry instincts evolution
SSX on tour
Brute Force
Hitman contracts
Area 51
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan