Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorstein

Legacy Member
Commodore 64 (Type G) + voeding via Exasephiroth
Nu nog het eerste model C64 vinden en een amiga 500 staat ook nog op het verlanglijstje.
en deze C64 datasette is onderweg LInk

sike2

Legacy Member
Zone of the Enders: The 2nd Runner
Suikoden Tactics
voor 6,25€/stuk in de Euroshop :)

JimmyPatterson

Legacy Member
Ik vind van wel:) Het snipen is echt realistisch gedaan en de setting is wel leuk. Maar blijkbaar deelt de grote groep gamers mijn mening niet (de verkoopcijfers op zowel de Xbox als de PS2 waren echt laag). Er is recentelijk ook een versie verschenen op de Wii (die ik ook heb:p).

sluysen

Legacy Member
Net terug van rommelmarktje in Brugge

Tomb Raider III (big box compleet)
Galaga Destination: Earth (big box compleet)
Atlantis II (big box compleet)
Max Payne 2: Fall of Max Payne (met kartonnen sleeve, 1€ :D)
Donkey Kong Classics voor NES

en een 10tal comics @1€ tstuk

sluysen

Legacy Member
aan het eind van de legeweg & lange vesten.. das net voor de smedepoort, aan schoenen danneels in.

niet zoveel speciaals meer, enkele opkopers, en dan nog 2 jonge gasten met redelijke prijzen (vgl met opkopers)

Thorstein

Legacy Member
Rommelmarkt in Paal
Atari 2600:
Donkey kong 1,5 € (cart only)
Ms pac-man 1,5 € (cart only)
Frogger 3€ (cart only)

Megadrive:
Gain ground (compleet) 4€
Crack Down (compleet) 4€

Master system:
Putt & putter (compleet) 4€
The jungle book (compleet) 4€

PS1:
Super dropzone (compleet sealed)2,5€
Enter: electric spiderman 2 (compleet) 2,5€

Ps2:
Alien Homonid 5€ (compleet sealed)

En hier in averbode garage verkoop:
Computer Electro van jumbo (1980 coleco) 1€ compleet

Wandering

Legacy Member
Thorstein zei:
Rommelmarkt in Paal
Atari 2600:
Donkey kong 1,5 € (cart only)
Ms pac-man 1,5 € (cart only)
Frogger 3€ (cart only)

Megadrive:
Gain ground (compleet) 4€
Crack Down (compleet) 4€

Master system:
Putt & putter (compleet) 4€
The jungle book (compleet) 4€

PS1:
Super dropzone (compleet sealed)2,5€
Enter: electric spiderman 2 (compleet) 2,5€

Ps2:
Alien Homonid 5€ (compleet sealed)

En hier in averbode garage verkoop:
Computer Electro van jumbo (1980 coleco) 1€ compleet


Was het in Paal de moeite?
Had nog willen gaan maar aangezien mijn thesis vanavond binnen moet, kwam dat toch niet zo goed uit met de planning...

s_kaiba

Legacy Member
Vandaag aangekomen:

- Donkey Kong
- Dr Mario

Beide Nes Classics voor de GBA in goede en complete staat.
Mooie aanvulling voor de collectie ;)

Exasephiroth

Legacy Member
Gisteren voor men verjaardag gekregen:

SMB T-shirt (mario-hoofd)

Rival Schools NTSC ; men broer deed dan eens een verdienstelijke poging om via internet iets voor men collectie te kopen; maar heeft helaas via amazon.com gekocht & dus uiteraard NTSC :s

Nog in afwachting van een andere retrocadeau van men andere broer :woohoo:

Thorstein

Legacy Member
Boxed C64 datasette aangekomen vandaag prachtige staat en hij werkt nog perfect!

mazonemayu

Legacy Member
de la jet set radio, limited edition sega direct boxset met t-shirt; nog verzegeld & al :):):)

greg89

Legacy Member
Ace Combat PSX
Gran tourismo PSX
Gran Tourismo 2 PSX

Allemaal blacklabel, allemaal €5 (Gamemania Waregem)

Semi-Retro
Jak & Daxter €8
Jak2 €8
Resident Evil Code Veronica X €4

ook origineel, geen platinumkes :)

KillingRaptor

Legacy Member
Deze lag op me te wachten toen ik thuiskwam vanavond.

8xr85c.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan