Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sanneke

Legacy Member
een luizenleven, coolbroaders 2 en een race spel voor ps1
Op de rommelmarkt in merksem 1 euro 50 voor de 3 ;-)

noobie

Legacy Member
Met deze zware wind van vandaag moest er wel iets binnenwaaien ^^


American Mcgee's Alice
Boxart: Alice with knife !!!!!!!!!

Alice%20Mcgee%20Knife.JPG


Duke Nukem 3D Atomic(Limited) Edition (with free mousepad)

Dule%20Atomic%20Mousepad.JPG

Dubaholic

Legacy Member
Sanneke zei:
een luizenleven, coolbroaders 2 en een race spel voor ps1
Op de rommelmarkt in merksem 1 euro 50 voor de 3 ;-)
Waar in Merksem was die rommelmarkt ???

KillingRaptor

Legacy Member
noobie zei:
Met deze zware wind van vandaag moest er wel iets binnenwaaien ^^


American Mcgee's Alice
Boxart: Alice with knife !!!!!!!!!

Zo, mooie poster erbij ook! Hoe groot is die wel niet?

Wist je overigens dat je tijdje terug bij mij thuis was? Die Quake en Doom box die je hebt gekocht was van m'n broer. :p

noobie

Legacy Member
Jah,heb die poster al tijdje liggen hier en wilde ze samen trekken:Box&Poster.
Poster is redelijk groot jahh.Je broer heeft er een mooie zaak aan gedaan ^^die te verkopen aan me.Die box is al in USA btw :) (very rare box btw)

Private Joker

Legacy Member
Zeer mooi pakketje toegekomen:

- Sonic Spinball
- The Ottifants (niet classic)
- Pro Action replay
- Zool
- Ms. Pac•Man
- Desert Strike
- American Baseball

Allen CIB en in zeer goede tot mint conditie (spinball en PAR! :applause:)

Foto's en blogje later vandaag :)

Bamboebahr

Legacy Member
Spinball is nog leuk,heb die ook liggen ^^

Net in de kringloop gevonden (tussen de VCR's :p): Golden Axe 2 voor MD, compleet en redelijk goede staat ^^

JimmyPatterson

Legacy Member
De aanwinsten van afgelopen week (allemaal GameCube):
-Final Fantasy: Crystal Chronicles €12.50 (van Pinky:p)
-Tony Hawk: Underground 2 €2.85 (eBay)
-Metroid prime
-Metroid prime 2: Echoes
-Phantasy star I en II

Alle drie samen voor 15 hier op 9lives:)

Foto:
http://tinypic.com/r/2mgkq46/7

Private Joker

Legacy Member
Shinro zei:
http://i56.tinypic.com/29uqa1e.jpg

Alles in totaal 40 euro betaald, misschien een beetje overpriced maar ik heb altijd al een NES willen hebben en de Zelda boxed is heel mooi meegenomen.

Helemaal niet overpriced hoor. En wat is overpriced? Zolang je zelf tevreden bent met de aankoop en de prijs, is het allemaal in orde.
Schattingetje om je wat beter te doen voelen:

Nes + zapper en toebehoren: 20-25
G-con heb ik onlangs nog verkocht hier aan 10
Magazines: zeker 2/stuk alhoewel ze volgens mij meer waard zijn, maar verkopen niet goed
Zelda: 20
SMB: 3
Paperboy: 10
Simpsons: niet echt een idee maar toch ook wel 10 hoor.

Ik snap enkel die kabels niet goed :p Die zijn niet voor de NES toch? :p

Shinro

Legacy Member
Haha, klopt ja, zie ik nu pas.

Die 2 kabels opgerold zijn blijkbaar 2 kabels voor PSU's voor de PC, helemaal links ligt wel de power supply van de NES. :)

Nu in de toekomst misschien nog een boxed NES vinden, dan kan deze dienen voor te spelen.

sluysen

Legacy Member
veel te vroeg op gestaan voor een crappy rommelmarkt in jabbeke waar er mischien 25 standen waren...

Tomb Raider Laatste Onthulling (big box, maar de cd van tomb raider I en II zit er ook bij)
Pink Panther somethingsomething (psx)
Tom en Jerry kat en muis somethingsomething (psx)

Had ik het geweten, kwas in mijn nest gebleven :D

Bamboebahr

Legacy Member
haha,zelfde rommelmarkt een SNES pakket gevonden ^^

Voor zover ik zag had het de console met kabels + controller, een super gameboy, Super Mario World en Mario Paint met de "muismat", wel niet gekeken of de muis er ook in zat ^^;

ironhorn

Legacy Member
enige van vandaag:
game&watch parachute (los en in sleche staat, maar werkt nog)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan